Arabadan inip evin bahçesine girdik. Kapıyı çalıp içeri girdik. Ben hızla odama çıktım.
"Derya konuşalım mı?"
"Üzerimi değiştirip uzanacağım biraz"
"Peki" bir süre kıpırdanma olmadı. Bir kaç dakika kapının arkasında beklediğini anladığım için bende umursamadan üzerimi değiştirdim. Ben üzerimi değiştirirken ayak seslerinden gittiğini anladım. Kendimi yatağa attım.Telefonun titremeleriyle uykumdan uyanmıştım. Celal ve Kaan abiyle olan gruptan gelmişti mesajlar.
Celal: Yenge şimdi ciddi ciddi abinle Deniz tanışacak mı?
Kaan: Öyle görünüyor
Celal: Ay çok heyecanlı
Kaan: Ay ne Celal
Celal: Çok heyecanlandım lan
Kaan: Amk sanki sen sevgilinin ailesiyle tanışacaksın
Celal: Sevgilim olsaydı tanışırdım :')
Celal: Olsun Deniz kardeşim sayılır. Aileler de tanışıyor daha ne olsun
Derya: Ne abarttınız be alt tarafı abimle Deniz tanışacak ve sizin düşündüğünüz gibi birşey olmayacak
Celal: Emin olma ;)
Derya:
Kaan: PIYDOUFSDIPGXGJLKŞHCLJGCelal: Ayıp olmuyor mu abisi
Derya: Olmuyor, uyumaya çalışıyorum.
Kaan: Saat öğlenin 1'i
Derya: Saat öğlenin 1 olması uykumun olmasına engel değil.
Kaan: Peki öyle olsun bakalım. İyi uykular.
Derya: Saol
Celal: Sağol*
Derya:
Kaan: GJLDLTJWLAFHLKRYRUKWW
Celal: Kaan!
Kaan: Ne? Bence çok komik ljgdfdjllfj
Celal: Yenge sen bunları nerden buluyorsun ya
Derya: Eee bizde boş insan değiliz ktdushtljwtlj
Derya: Neyse ben uyumaya devam edeceğim.
Celal: İyi uykularr
Kaan: İyi uykular
Telefonu elimden bırakıp tekrar uyumaya karar verdim ama 5-6 dakika sağa sola dönsem de uyuyamadım.
Yılmaz abimin de salon da olması umuduyla aşağıya indim."Anne abim yok mu?"
"Odasında kızım"
"Tamam" inmemle çıkmam bir oldu.
Abimin odasının önünde durdum. Kapısını tıklattım.
"Gel" içeri girdiğimde telefonla konuşma yapıyordu. Ayakta durmuş bana yatağının üstündeki pufu gösterdi.
Ama ben pufu es geçip direk sırt üstü yatağa uzandım, başımı ona çevirdim."Neyse ben seni sonra yine ararım, kapatıyorum şimdi"
"Tamam, görüşürüz" ben geldiğim için telefonu kapattığını biliyordum ama fazla umursamadım.
Ne oldu der gibi bakıyordu bana.
"Birşey olmadı abi bakma bana öyle. Sıkıldım sadece"
"Hmm" diye homurdandı.
"Kay bakalım biraz" kolunu boynumun altından geçirdi. Bende göğsüne yattım.
"Abi"
"Efendim"
"Yarın, lütfen Deniz'e kötü birşey söyleme. O senin düşündüğün gibi birisi değil"
"Nasıl biri peki Derya?"
"İyi biri. Bunu bilsen yeter"
"Birşey diyeceğim"
"Hayır!" aşık mısın diye soracağını düşündüm.
"Daha sorumu sormadım"
"T-tamam sor"
"Sen neden Deniz'e bu kadar değer veriyorsun?"
"Abi kaç kere daha diyeceğim. Sevdiğim bir arkadaşım"
"Bana pek öyle gelmiyor. Sen ona aşık olabilir misin acaba?"
"Hayır! Tabii ki değilim. Yani, öyle birşey olsa söylemez miyim? Değil mi? Değilim"
"Tamam tamam, sormadım say" o kadar panik yapmıştım ki ben bile dediklerime inanmadım.Sarsıntıyla uyandım.
"Ne oluyor?"
"Kalk hadi akşam yemeği yiyeceğiz"
"Tamam" abimin göğsünde uyuya kalmıştım anlaşılan.
"Abi sen in ben lavaboya gireceğim"
"Tamam" odadan çıkıp hemen lavaboya girdim. Uyuduğum için saçım başım savaştan çıkmışım gibi dağılmıştı. Kendimi biraz toplayıp işimi de hallettikten sonra aşağıya yanlarına gittim.
Baş köşe de babam, yanında annem, annemin karşısında abim vardı. Bende hiç düşünmeden abimin yanına oturdum.
"Eee anlatın bakalım çocuklar kahvaltınız nasıl geçti?"
"Güzeldi" benim yüzümden abim de annem ve babamla arası soğuktu.
Sonraki zamanlarda pek konuşmadan yemeğimizi yedik ve mutfağı toparlayıp odama çıktım."Abii hadi kalk"
"Geliyorum" kahvaltıdan sonra Deniz'i ziyaret edeceğiz ve ben heyecandan çok korku doluydum. Çünkü yanımda abim de gelecekti.Ben yavaş yavaş aşağı inerken abim de arkamdan geliyordu.
"Görüşme saatleri kaçta başlayıp kaçta bitiyor?"
"12'yle 4 arasında. 1 saatten fazla görüşmek yasak ama"
"Tamam" birlikte mutfağa girdik ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
"Anne biz yemekten sonra Derya'yla dışarıya çıkacağız"
"Oğlum bari bugün evde dursaydın"
"Daha ikinci günüm anne. Çok günüm var" aslında annem de haksız sayılmazdı. 2 yıldır görmüyordu ve geldiğinde de pek vakit geçiremedi. Ama bunu abime söyleyip gitmeyelim desem inanmazdı ve sadece gitmeyelim diye söylediğimi düşünecekti.………
Yine kısa bir bölümle karşınızdayıımm :')
Yorum yapmayı ve ★'lamayı unutmayınn
ÖpüldünüzZzZz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane Kaçkını
Teen FictionHayatına heyecan katmak için kendinden yaşça büyük bir mahkuma mektup gönderen genç kız... Her şey böyle başlıyor ve olanlar oluyor. ÖpüldünüzZzZz<3