Yatmadan önce bölüm salayım dedim eheh~
Eğer kitapta bahsettiğim yerlerin görünüşünü unuttuysanız ilk bölümlere bakabilirsiniz. (Sınıf, ortak alan, pratik alanı vs.)
İyi okumalar 🌸5 Ay Sonra - Chungha'nın Ağızından
"Herkes yerlerine geçsin!""Evet efendim!"
*
"Solar eğil!" Solar robotlarla dövüşürken ona doğru gelen kara büyü toplarını görmüyordu. Vampir hızımı kullanarak onu ittim ve beraber yere düştük. Gelen büyülü toplar bizim yerimize robotlara çarparak onları etkisiz hale getirdi."Sağol canım." diyen Solar'a kocaman gülümsedim.
Biz daha ayağa kalkıp kendimize gelemeden toplar tekrar bizi hedef almış üstümüze geliyordu. Onları engellemek için alev bariyeri oluşturdum. Bariyere çarpan büyülü toplar bir süre orada asılı kaldıktan sonra yere düşerek etkisiz hale geldi.
"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?! Gerçek bir savaşta da birbirinize yardım mı edeceksiniz?!" Profesör Minha'nın kulak tırmalayıcı bağırışı ile irkilerek ayağa kalktık. Anlaşılan Profesör, Solar'ın kendisini koruyamamasına kızmıştı. Ona attığı iğneleyici bakışlar çalışmaya dönmesi gerektiğini anlatıyordu.
"Afedersiniz efendim bir daha olmayacak." Solar başını eğip özür dilerken ben geri adımlarla oradan uzaklaştım. Profesör'ün tek odağı Solar olduğundan gittiğimi fark etmemişti.
Solar onu yalnız bıraktığımı anlayınca zihin gücüyle, beni gıdıklamakla tehdit eden mesajlar yolluyordu. Pratik alanından ayrılıp okula girerken ona dil çıkarttım ve zihnimi ulaşıma kapattım.
Yavaş adımlarla diğerleriyle buluşmak için dinlenme alanına yürüyordum. Uzun zamandır hiç bu kadar sakin ve eğlenceli bir sabah geçirmemiştim. Ve evet her gün pratik robotlarıyla dövüşüp hırpalanmak bizim için sakinlikti.
Saatim 09.40'ı gösterirken buluşma yerine gelmiştim. "Günaydın." dedim Rose'nin yanındaki boş yere otururken. Kimse daha uyanamamıştı.
Taehyung esneyerek zar zor cevap verdi. "Sanada günaydın. Nereden böyle?"
"Sizin aksinize ben derslere giriyorum." dedim Jimin'in içmem için uzattığı kahveyi yudumlarken. "Asıl siz neredeydiniz? Dün bütün akşam yemekte sizi bekledim." Kollarımı önümde bağlayıp trip attım.
"Müdüre Kyung'un yanındaydık. Tae ve benden okulun güvenliğini arttırmak için tuzak kurmamızı istedi. Rose'de yardım etti." dedi Baekhyun kafasını koltuğun arkasına dayayıp uyumak için pozisyon alırken. "Bırak yemek yemeyi, uyumak için bile vaktimiz olmadı."
"Sizi zavallılar." Başını omuzuma koyan Rose'ye kedi muamelesi yapıp çenesinin altını sevdim.
"Boşuna yerleşmeye uğraşmayın çünkü 10'da ki derse hep birlikte giriyoruz." dedim Rose'nin kafasını omuzumdan kaldırırken.
"Yapma ya.." Jimin sahte dudak büzmesiyle beni kandırabileceğini düşünürken bütün ciddiyetimle kafamı iki yana salladım.
"İtiraz yok. Zaten enerji harcamayacağız. Okulun savunma planını gözden geçirecekmişiz." Üstelemem üzerine Taehyung oflayarak ayağa kalktı, ayaklarını yere sürterek merdivenlere ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
Fantasy"Aydınlık olduğu sürece yeterince yürekliyiz, ama sonra? Her şey bitiyor mu, mumlar sönüyor mu yoksa sadece güneş mi batıyor? Ama belki de güneş aysız hiç batmamıştır.." Vampirlerin iblislere karşı verdiği yaşam mücadelesi.