Bölüm 3

604 38 5
                                    

Lanet sınavlarım başladı bu yüzden bölümler çok aksıyor :/ Medyada Taeyong var~

Gözlerimi açtığımda yerde yatıyordum. Birkaç kişi başıma toplanmıştı. Zorla yerden doğruldum. Professör Minha koşarak yanıma gelip ayağa kalkmama yardım etti. Beni Baekhyun ve Solar'ın kollarına bırakıp odama çıkarmalarını söyledi. Ellerimi omuzlarına attım ve bütün ağırlığımı onlara verdim.

Odaya girdiğimizde Baekhyun gitti ve Solar ile kaldık. "İyi misin?" diye sordu beni yatağa yatırırken. "İyiyim, sadece biraz sarsıldım." O kadar da ciddi birşeyim yoktu. Diğerlerine kıyasla çok şanslıydım. Biz konuşurken kapı çaldı. İçeriye Jungkook girdi. Solar "Ben sizi yanlız bırakayım." diyip dışarıya çıktı.

Jungkook konuşacağı sırada lafını kestim. "Eğer iyi misin diye soracaksan iyiyim,sadece biraz yorgun düştüm. Kendini suçlamana da gerek yok. Eğitim sonuçta."

Gülmeye başladı. "Gerçekten ne diyeceğimi çok iyi anlamışsın. Ama ben yine de seni merak ettim ve gelmek istedim." Bende gülümsedim.

O sırada tekrar kapı çaldı. Jungkook kalkıp kapıyı açtı, gelen Taeyong ve Lucas'tı. Selamlaşıp yanıma geldiler. Onlar da aynı soruları sordu. Bende aynı cevapları verdim. Taeyong "Sen kimle kapıştım demiştin?" diye sordu sinirli bir şekilde. Söylersem Jungkook'a napacağını kestiremediğim için söylemedim.

Zaten ben söylemediğim için Jungkook kendini ele verdi. "Benle kapıştı."

Taeyong ikimize de iğneleyici bir bakış attıktan sonra ayağa kalkıp onun yanına gitti. Yavaşça Jungkook'u baştan aşağı süzdü. "Bak, bir kere söyleyeceğim.Eğer seni Chunga'nın yanında görürsem hiç hoş şeyler olmaz. Onun canını yakan karşısında beni bulur. Anladığını düşünüyorum." dedi omuzlarına vururken.

Jungkook hiç ciddiye almışa benzemiyordu. Taeyong'a bir adım daha yaklaştı. Ortam gerilmeye başlamıştı. "Ben onun canını yakmak istemedim. Pratik yapıyorduk." dedi gayet sakin bir şekilde.

Taeyong ikna olmuşa benzemiyordu. "O zaman pratiğini bir dahakine başkasıyla yap ki senin de canın yanmasın." Bu kadarı yeterdi.

Ayağa kalkarken "Taeyong, bu kadar yeter." diyip yanına geldim. "Geldiğin için teşekkürler ama hiç bir sıkıntı yok. Ben gayet iyiyim. Jungkook benim bilerek canımı yakacak birşey yapmaz. Bize güven, ve lütfen şimdi git. Tatsızlık çıksın istemiyorum." dedim kapıyı gösterirken. Başını sallayıp "Sonra görüşücez." diyip Lucas ile birlikte odadan ayrıldı.

Derin bir nefes verip koltuğa oturdum. "Anlaşılan Taeyong sorun çıkaracak." Jungkook'a zarar verecek bir hareket yaparsa bende ona zarar veririm diye geçirdim içimden.

Jungkook "Bana bişey yapamaz endişelenme. Sen şimdi dinlen, yarın sınıfta görüşürüz." diyip odadan ayrıldı. Tek başıma kaldığımda saatin geç olduğunu fark edip yatağa geri girdim. Daha fazla dayanmaya çalışmadım ve kendimi uykuya bıraktım.

Farkındayım çok kısa oldu ama sınavlardan dolayı pek vakit bulamıyorum. Mazur görün, görüşürüz <3

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin