21.

142 5 0
                                    

Tri týždne sme sa pripravovali na boj. Mali sme všetko pripravené. A neuhádnete, kto si našiel svoju spriaznenú polovičku. Nick. A jeho drahá polovička neni nikto iný než Astrid. Tá mrcha. Jedna švagriná lepšia ako tá druhá. Ale videla som, že sú spolu šťastní. Tak som zakopala vojnovú sekeru a neriešila ich. V mágii som sa za ten čas ceľkom zlepšila. Ezra nám odpovedal a vyhovel nášmu návrhu. Navrhli sme mu boj na tej lúke. Chalani už riešili ako do okolitého lesa nachystajú pasti. Mama a starká sa len báli, aby sme aj ja a aj Cass prežili a stihli našu vlastnú svadbu. Spala som akurát pri Cassovi, keď sa prebudil ako vždy o tretej ráno a premýšlal.
,, Zlatko, vráť sa do postele. Neviem kvôli tebe spať." posťažovala som sa mu. Otočil sa na mňa.
,, Nemôžem spať. Kedykoľvek sa môže hocičo pokaziť. Ezra môže byť taký magor a zaútočiť uprostred noci. Nikdy nevieš, čo od neho môžeš čakať." toto mi hovoril posledné dni neustále. Chápala som ho. Mal strach. Mal strach, že všetko sa rozpadne. Že všetko, čo sme plánovali nikdy nenastane.

Poťapkala som na posteľ. Tým som mu dala majavo, aby si ľahol naspäť.
,, Prepáč, že kvôli mňe nevieš spať ani ty. Som hrozný, ja viem. Ale bojím sa, že ťa stratím. A ja ťa nechcem stratiť. Bol by som najradšej keby sme na Zemi a nič z tohto neriešime." založil si ruky do dlaní a nešťastne sa zvalil vedľa mňa. Zboku som ho objala.
,, Neboj, všetko bude v poriadku. Sme pripravení a máme veľkú šancu na výhru. Ak pri nás budú aj čarodejnice a víly, vyhráme určite. A môjho otca sa zbavíme nadobro." snažila som sa ho trocha povzbudiť.
,, Naozaj neviem, čo by som bez teba robil. Si tá najúžasnešia žena na svete." pobozkal ma na čelo a konečne trochu zaspal. Ja som sa asi po hodine čakania vymanila z jeho zovretia. Otočila som sa smerom k nemu a tiež zaspala. Ráno keď som sa zobudila, Cass už pri mne nebol. Tak som vstala, ale prišlo mi zle. Nevedela som čo to je. Snažila som sa sústrediť na kúzlo privolania. Myslela som na tehotenský test. Zavrela som oči a niečo sa mi už zhmotnilo v ruke. Rýchlo som sa otestovala. Čakala som to, ale aj tak som bola v šoku. Ako je to dlho, čo sa už nechránim? Mesiac? To úplne stačí na to, aby som otehotnela. No musela som ísť za ním. Upravila som sa a vyrazila. Z trónnej siene som už počula hlasy. Takže porada. Vstúpila som do siene a ľudia sa mi klaňali. Na toto si ešte stále neviem zvyknúť. Kráčala som rovno ku Cassovi.
,, Prečo si ma nezavolal?" spýtala som sa ho a vážnou tvárou. Naša dohoda bola, že som sa tiež mohla účasnoť takýchto porád.
,, Ezra zaútočil. Pred pol hodinou. Zatiaľ je len na začiatku lesa, ale postupne sa dostáva k nám. Pôjdeš sa ukryť do jaskýň. S drakni máme dobré vzťahy. Ukryjú teba a aj ostatné ženy. Teda šlachtičné." to myslel vážne?
,, Cass, musím ti niečo povedať." náhlila som sa za ním, ale už bol na odchode. Vytvoril na sebe zbroj. Pomaly mi odchádzal z dohľadu.
,, Cass, ale toto je dôležité." bežala som za ním. Otočil sa smerom ku mne.
,, Láska moja, aj ja ťa milujem. Viem sľúbil som ti, že pôjdeš do boja so mnou, ale naozaj nechcem o teba prísť." pobozkal ma a znova začal kráčať vpred.
,, Cassius! Okamžite stoj a vypočuj ma!" zakričala som na neho už rozzúrene. Znova sa otočil ku mne.
,, Ty sa musíš vrátiť. Nejde mi o to, že nebudem na bojisku. Áno, mám na to nervy. Ale mám jednu správu, po ktorej budeš mať asi tú najväčšiu motiváciu vrátiť sa k nám." nachvíľu som prestala hovoriť. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
,, Ako to myslíš k nám?" chytila som si brucho.
,, Som tehotná. Tak prosím vyhraj. Ja nechcem, aby naše dieťa..." pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma tak vášnivo ako nikdy.

Trvalo to akoby večnosť, ale boli to len sekundy.
,, Vrátim sa. To ti sľubujem." chytil mi ruku a odišiel.
,, Megan!" ozval sa za mnou mamin hlas. Otočila som sa smerom k nej.
,, Zlatinko poď. Ideme k drakom. Tam budeme v bezpečí." a mama ma ťahala za ruku, ani neviem poriadne kam. Keď sme dorazili na miesto, draci nás vrelo privítali. Samozrejme v ľudskej podobe. Tam bolo to čakanie nekonečné. Čakali sme hodiny a mevedeli nič, čo sa deje a našimi milovanými. Nixon, Cass, Nick a Kelly boli na bojisku. Ja, starká, mama a Astrid sme boli v jaskyniach. Astrid sa ku mne prikradla.
,, Počuj, teraz keď budeme švagriné, chcela by som sa ti ospravedlniť. Pred pár rokmi ma otec zasnúbil s Cassiusom. Ako necháp ma zle, ale nemala som spriaznenú dušu. A myslela som si, že už ju nikdy nenájdem. A hľadala som naozaj všade. Mala som si vziať korunného princa, tak som začala byť trocha majetnícka. A keď som zistila, že má v podstate milenku, tak som zakročila. To by spravila asi každá, keby bola na mojom mieste. Ale keď teraz viem, že ste spriaznené duše a už aj ja mám svoju spriaznenú polovičku, chcela by som sa ti za všetko ospravedlniť. Či chceme či nie, budeme rodina. A nemali by byť medzi nami takéto nedorozumenia." bola som prekvpená, tým čo som práve počula. Nečakala som, že urobí prvý krok. Ale myslela to úprimne. A navyše stále je zasnúbená s princom. Takže titul kráľovnej má stále istý.
,, To je v poriadku. Ako si povedala, spravila by som na tvojom mieste to isté. Takže sme v pohode." milo som sa usmiala a potriasli sme si na znak mieru ruky.





Destiny of Soul Mates ✔Where stories live. Discover now