Konečne bol koniec vyučovania. S Kelly sme okamžite vyrazili do centra mesta a znova si sadli na džús a nejaký ten zákusok. Rozprávali sme sa o škole a na to, aký má pocit z toho, že pribudne ďalší spolužiak.
,, Vieš, podľa mňa je to super. Máme mizerne málo chalanov." zasmiala sa.
,, A nebudem tu na všetko nové sama. Inak dneska som sa pokúsila o konverzáciu s Charlotte. Vraj nemá rada, keď sa v jej okolí niečo mení. Takže budem trocha suka a chvíľku si budem užívať jej utrpenie." škodoradostne som sa zasmiala.
,, To hej. Toto bude ešte veľká sranda." poznamenala Kelly.
,, Počuj, nechceš ísť ku mne? Moja mama sa o mňa bojí, že sa flákam s nesprávnymi ľuďmi. Ak by videla teba, že si slušné dievča, bola by kľudnejšia." navrhla som jej.
,, Dobre. To sa tvoja mama o teba až tak bojí?" spýtala sa.
,, Áno. Vieš, máme len jedna druhú. A o otcovi neviem nič, odkedy od nás odišiel. Neviem, či žije. Ani kde. Poprípade či má novú rodinu. Skrátka nič. Ja vlastne ani nemám jeho priezvysko. Keď sa s mamou rožišli, tak mi ho mama zmenila, ako bola ona ešte za slobodna. Takže ho ani nemám podľa čoho nájsť." smutne sa na mňa zadívala.
,, To mi je naozaj ľúto. Keby si mala apoň súrodencov ako ja. Lenže vy ste naozaj na všetko samé." podporujúco mi chytila ruku.
,, V poriadku. Máme ešte starkú. Takže sme stále spolu. No ona sa rozhodla ostať žiť v New Orleans. A my s mamou sme sa rohodli takto." odpila som si z džúsu.,, Ale aspoň si voláte, však?" spýtala sa ma Kelly.
,, Áno. Hneď v pondelok som jej volala. Celkom to zvláda. Doteraz sme jej pomáhali v obchode a teraz to musí utiahnúť sama." Kelly len prikývla.
,, A aku obchod má tvoja starká?" bolo mi troška trápne o tom hovoriť.
,, Obchod s takými všeliakými čarodejnickými vecami. Vraj sme všetky čarodejnice." zahanbene som sa usmiala.
,, To je super. A vážne ste, teda aj ty?" spýtala sa zvedavo.
,, Moja starká možno áno. Ceľkom dobre vie veštiť. Ale mama sa do toho nejako veľmi neangažovala. Keď som bola malá, tak mi to prišlo ako to najúžasnejšie na svete. No už som dospela. Ale starká mi stále opakuje, že to mám v krvi. Ale som vraj nečistá. Vraj miešanec. Ako kto sa v tom má vyznať." zasmiala som sa a ďalej sa venovala zákusku a pitiu.
,, Možno si miešanec človeka a čarodejnice. To zrejme znamená, že si nečistá." objasnila mi význam slova miešanec. Je pravdepodobné, že je to tak.
,, Ale prosím, o tomto nikomu nehovor. Raz sa mi kvôli tomuto stala nepríjemná situácia a dlho som sa z nej nevedela vyhrabať." presnejšie, šikanovali ma. Decká vedia byť fakt kruté.
,, Dobre, jasné. Máš moje slovo. Mlčím ako hrob." akože si zamkla ústa a kľúčik zahodila niekam ďaleko. Milé.Spoločne sme teda vyrazili ku mne. Mama sedela za jedálenským stolom. Pozrela sa najprv na mňa a potom pozrela na Kelly.
,, Kde si tak dlho?" spýtala sa ma ako keby som na výsluchu, pre nejaký zločin.
,, Mami toto je Kelly. Spolužiačka, o ktorej som ti hovorila včera. Tento týžden sa ešte neučíme, takže máme v podstate voľno. A dneska sme boli opäť na zákusku a džúse." Kelly prišla bliššie k mame.
,, Teší ma. Som Kelly." nastavila ruku mojej mame.
,, Freya. Kľudne mi tykaj." usmiala sa mama. Ešte chvíľku sa u nás zdržala a potom išla domov.
,, To dievča je milé. Schvaľujem. Teraz môzeš ísť do svojej izby a pripraviť sa na zajtra." poslala ma hore. Zamozrejme som si len zabalila jeden zošiť a pero. A pripravila som si oblečenie na zajtra. Teraz som si pripravila bielo-čiernu kockovanú košelu a čierne nohavice. Potom som sadla za počítač a konečne sa venovala seriálom. Keď som už bola naozaj unavená, išla som si ľahnúť. Snívali sa mi divné sny. Teda ony to neboli úplne sny, ale skôr spomienky. Na hádku mojich rodičov. Mama obviňovala otca, že kvôli nemu sa vzdala všetkého. Vraj to bude mau dopad na mňa v budúcnosti. Otec jej len povedal, že je to súčasťou môjho osudu. Vtedy som samozrejme nerozumela. Ani teraz veľmi nechápem, o čom sa to vlastne hádali. Vtedy keď ich hadka vrcholila, som sa k nim priblížila. Myslela som, že sa hádajú kvôli mne a sľúbila som, že uz budem poslúchať. Otec ma nazval jeho malým vlčiatkom. Vraj som bola strašne hravá. No mama ho konforntovala, že je len jeho chyba, že mám zmiešanú krv. Potom sa pre moje dobro ukľudnili a uložili ma do postieľky. Na druhý deň už som otca nenašla a už nikdy nevidela. Mala som necelé štyri roky. Ale je zázrak, že si až tak veľa pamätám.Ráno som sa zobudila s trhnutím. Prespala som budík a už bolo ceľkom neskoro. Sedem hodín. Rýchlo som sa upravila, obliekla a nabalila jedlo do tašky. Fu dneska má prísť nový spolužiak. Som teda zvedavá. Rýchlo som šprintovala do triedy. Našťastie ešte nezazvonilo. No hneď ako som vošla do triedy, som si ho všimla. Vyzeral byť vysoký. Mal biele vlasy. Zrejme nafarbené. A tmavé oči. Celý v koženom ako nejaký motorkár. Okej, oficiálne ma zaujal. Kelly na mňa kývla.
,, Sadni si dneska ku mne. Emily bude po zbytok týždňa chýbať." samozrejme že som to využila a sadla si pri ňu.
,, Je neskutočne zlatý. Vyzera ako z iného sveta." musela som len súhlasiť.
,, Takže už teraz si do neho?" spýtala som sa jej.
,, Si ako malá. Ale hej. Tak, čo ti budem klamať." spolu sme sa zasmiali a potom sa už venovali výkladom profesorov. Očkom som sa pozrela na Charlotte a Nicka. Vyzerali, akoby toho chudáka chceli zabiť. Keď zazvonilo na prestávku, trochu som dokopala Kelly, aby sa mu išla predstaviť. Kelly si zastala pred jeho lavicou. Našťastie sedel sám, tak som si sadla na miesto pri ňom. Hmm, teraz keď viem aký má Kelly vkus, tak jej aj držím palce. Boli by spolu strašne zlatunkí.
,, Tak aby som začala. Ja som Kelly a toto je Meg. Ja som už staršia členka tejto triedy. A Meg je teraz tiež nová. Prišla pred troma dňami." zadíval sa na mňa a potom na Kelly.
,, Vy ste nejaký uvítací tým alebo čo? Pretože nechápem, prečo tu inak ste. A ja som Nixon." usmial sa.
,, No ja sa starám o každého nového spolužiaka, čo k nám zavíta. A keďže Meg je tu nová, tak sme si povedali, že bude fajn, ak ti tu niekto poradí. Vieš, že ktorého profesora môžeš mať na háku, ktorí spolužiaci sú okej a ktorí nie." zadívala sa smerom na Charlotte a Nicka.On len chapavo prikývol.
,, Dobre. Tak do toho. Povedzte mi niečo o tých dvoch. Pretože vyzerajú akoby ma chceli zabiť." pýtal sa na Charlotte a Nicka.
,, V podstate nič. Nepoznáme ich ani my tak dobre. Ale nedoporučujeme ti sa a nimi zahadzovať." kývol hlavou na pochopenie.
,, A myslíte si, že zapadnem do kolektívu?" spýtal sa. Kelly mu znova odpovedala.
,, No sme tu všelikto. Máme tu emákov, prisilných veriacich, podivínov, Meg a mňa."usmiala sa na neho milo.
,, Vieš, Kelly je také slniečko triedy. Vďaka nej som sa dokázala zoznamiť s tou hŕstkou spolužiakov, ktorí sú fajn." ďalej sa venoval Kelly.
,, Dobre Slniečko. Rád som ťa spoznal. Aj teba Meg. Vlastne som sa chcel s vami o niečo podeliť. Ešte včera som vyrobil niečo pre spolužiakov. Sú to v podstate také domácky vyrobené náramky. Sú z kože. Takže sa nepoškodia len tak rýchlo." usmial sa a jeden dal mne a jeden Kelly. Boli zaťahovacie. Super práca. Naozaj pekné. V ramci zoznamovania sa prešiel po triede a rozdal jeden každému spolužiakovi. Už zazvonilo na hodinu a my sme sa odobrali k svojej lavici.
,, Myslíš, že sa mu páčim?" spýtala sa ma Kelly. Rýchlo sme sa pozreli na Nixona. Celý čas sa pozeral na Kelly. A potom sa krátko pozrel na mňa.
,, Podľa mňa áno. A dal ti aj prvú prezývku. Odteraz si Slniečko." štuchla som ju trochu a znova sme sa započúvali do monotónneho výkladu profesorky.Dnešný diel je už trošku zaujímavejší, ak to môžem tak nazvať. Už sem začínajú pribúdať postavy, možno záhady. Dúfam, že vás to ešte neomrzelo čítať a stále sa niektoro tešíte na nové časti👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻. Tak želám vám pekné čítanie a príjemný žvyšok dňa😊😊😊😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Destiny of Soul Mates ✔
WerewolfHlavou je stále v krutej realite, kde túži len po jednom. Konečne slobodne dýchať. No čo sa stane ak sa ocitne vo svete, na ktorý nebola pripravená? Ako si poradí s dopredu pripravenými prekážkami? Ak máte radi vlkodlakov a drama okolo, tak ste tu...