11.

354 19 5
                                    

V sne som si premietala, ako som zaútočila na otca. Keď som zranila Charlotte a vyhrážala sa zranením aj Nickovi Ezra spanikáril. Bola to jeho slabina. A presne tú by sme mali proti nemu využiť.
Ráno som sa zobudila a pozrela na hodiny, čo boli zavesené nad dverami. A ziatila som, že už nie je ráno. Bolo pol desiatej doobeda. Obliekla som si to, čo pre mňa prichystal Cass. Čierne nohavice, biely sveter a kožené topánky. Našťastie ich hrad nebol taký veľký ako Ezrov. Takže som v pohodicke zišla dole do jedálne a tam ma už čakal Cass aj s Nixonom.
,, Vedel som, že sa nejak takto zobudíš, tak som ti nechal pripraviť raňajky. Ale pohni si. Už nás čaká August s portálom." oboznámil ma Cass a ja som sa týchlo pustila do jedenia. Hlavný chod boli miešané vajíčka s chclebom a pomarančovou šťavou. Celé som to zjedla do desiatich minút.
,, Ide s nami aj Nixon?" spýtala som sa Cassa.
,, Áno. Idem aj ja." odpovedal mi Nixon.
,, Ale kto to tu bude mať nastarosti?" spýtala som sa ich.
,, Povedzme, že je to pravá ruka mojej pravej ruky. Dôverujeme mu. Už sme mu to takto pár krát nechali nastarosti a vidíš? Kráľovstvo nevybuchlo. Tak neboj a poď." popohnal ma k portálu a ani som sa nenazdala a ocitla som sa uprostred francúzskej štvrti v New Orleans. Za mnou vyšli z portálu aj Cass a Nixon. Už spomínaný August za nami portál zavrel a ten sa rozpadol na prach.
,, Ako sa dostaneme naspäť?" spýtala som sa ich.
,, Tvoja mama a starká sú čistokrvné čarodejnice. Dokážu vytvoriť portál bez akejkoľvek námahy." odpovedal mi Cass. Stále nemôžem uveriť, že sú čarodejnice. Ako hovorili mi to celý môj život. Ale dali mi nejaké dôkazi? Nie. Tak jasné, že som im neverila.

Pokračovali sme ďalej cestou do obchodu mojej starkej. Zastali sme priamo pred dverami. Trochu som sa bála ísť dovnútra. No nakoniec som dvere otvorila a vošla dnu. Pri vstupe zazvonil zvonček, čo mala povesený nad dverami.
,, Hneď som pri vás!" zakričala starká zo zadu.
,, Starká, to som ja." zakričala som na ňu naspäť. Ďalej som už len počula ako sa niečo rozbilo o podlahu a starká bola pri nás v tom momente.
,, Megan? Zlatíčko kde si bola? S mamou sme sa o teba báli." pozrela sa na Cassa a Nixona.
,, Carlos. Ty si sa vrátil. A priviedol si si kamaráta." milo sa na nich usmiala.
,, Pani Stella, už to ďalej nehrajte. Meg vie o všetkom. Prišiel som vás požiadať o pomoc a priviesť vám Megan domov." prehovoril Cass a Nixon len prikyvoval.
,, Iste výsosti. A ak sa nemýlim, ty si Nixon. Samuelov a Tiatianin druhý syn. Vytaj u nás na Zemi." milo sa na neho usmiala. Ja som nechápala, odkiaľ pozná ich rodičov.
,, Ako to, že poznáte moju mamu a otca?" spýtal sa preste tú istú otázku Nixon.
,, Ach chlapče. Ja a tvoja mama sme z rovnakého kmeňa čarodejníc. V podstate vyrastali spolu s Meganinou mamou. Až kým sa Tatiana nezapáčila Samuelovi. To boli slávnosti. Vtedy ma Tia doporučila tvojmu otcovi do rady čarodejníc. Mala som nastarosti Zem. A toto mesto. Tak sa tu potom ocitla aj Freya. No potom sa tu zjavil Ezra a celú idilku skazil. Mal si vidieť jeho výraz tváre, keď zistil, že sa dal dokopy s čarodejnicou." škodoradostne sa zasmiala a Nixon sa zasmial s ňou. A znova som sa niečo nové dozvedela aj ja.

Starká nás zobrala dozadu do obchodu. Tam sme si nás posadila na kresielka a priniesla čaj.
,, Megan, cítim z teba viac energie. Zrejme si sa v Eldarmare dostatočne nabila silou prírody. Už si na sebe spozorovala nejaké schopnosti?" spýtala sa ma starká.
,, Nie. Ešte som nič nespozorovala. Ako zistím, aké mám schopnosti?" spýtala som sa jej so zvedavosťou.
,, No, je viac druhov čarodejníc. Ja som napríklad kuchynská čarodejnica. Mojou prednosťou sú bylinky a lektvary. Mne sa to proste objavilo keď som bola o niečo mladšia ako ty. Začalo ma baviť varenie. A samozrejme som zbierala rôzne rastlinky. Potom z nich začala robiť rôzne maste a lektvary. A tak som zistila, že som kuchynská čarodejnica. Ale až dorazíme do Eldarmaru môžeme akúsiť jeden rituál, pri ktorom zistíme, čo za schopnosti máš." na súhlas som prikývla. Začuli sme cinknutie od dverí.
,, Mami, ja už neviem, kde ju hľadať." posťažovala sa moja mama. No to ešte nevedela, že ja už som dávno tu. Vyšla som spoza rohu a mame sa natisli slzy do očí. Hneď som bežala k nej.
,, Meg! Kde si bola?" spýtala sa ma mama. Cass vyšiel hneď za mnou. Mama sa na neho prekvapene pozrela.
,, A ty tu čo robíš?" spýtala sa ho mama.
,, Prišiel som v mieri. A Meg už všetko vie. Chce nám pomôcť poraziť Ezru. Ak sa k nám pridáte, mám pre vašu rodinu zaujímavú ponuku. Ale o tej vám poviem neskôr." žmurkol na ňu a mama bola zrazu zaujatá. A ja tiež. O akej ponuke to hovorí? Vtedy vyliezla aj starká.
,, Ja som ti hovorila už pred rokmi, že Ezra nie je dobrá partia. Ale ty si musela byť tvrdohlavá. A pozri. Ja idem s nimi. Zavriem na pár dní obchod a spravím si dovolenku, kde pekne nakopem tvojho ex do zadku." neviem kde sa to v starkej nabralo, ale mala pravdu. Mama sa vzdala a nakoniec sa pridala k nám.

,, Čo máte vlastne v pláne? To tam vlietnete v plnej sile a zabijete všetkých?" spýtala sa mama. Ja som pokývala hlavou.
,, Nie. Mňa v noci niečo napadlo. Keď som bola u otca, niečo som si všimla. Ale najprv sa chcem vrátiť do Greenstorm." Cass sa na mňa chápavo pozrel.
,, Hej, aj tam máme niečo na práci. Musíme škole dať vedieť, žd nejaký čas neprídeš do školy. A samozrejme sa aj pobalíš. Teda vy sa pobalíte." starká ho hneď umlčala. Mávla vedľa seba rukou a pri nej sa z dymu zhmotnil kufor. Lúskla rukou a na dverách a na oknách sa zastreli žalúzie. Zároveň sa pred nami objavil portál. Prekvapene sme na ňu všetci pozreli.
,, No čo? Už dávnejšie som sa pripravovala. A teraz šup. Toto je priamy portál do Greenstormu." hneď ako prvá ním prešla. Potom ním prešla mama, Nixon. Cass a ja sme sa chytili za ruky a prešli sme spolu. Keď sme sa vynorili u nás v obývačke, so šokom sa na nás pozreli starká a mama.
,, Vy ste sa dali zasa dokopy?" spýtala sa mama. Obaja sme naraz prikývli.
,, Nás budeme riešiť potom. Teraz riešme iné veci." Cass jednoznačne poukazoval na moju a vlastne aj Nixonovu neprítomnosť v škole. Ja, Nixon, Cass a mama sme vyrazili do školy. Starkú sme nechali doma, nech urobí niečo na obed. Hneď ako sme vkročilo do školy sme mierili k riaditeľovi. No po ceste sme narazili na Kelly.
,, Prečo ste neboli včera a dneska v škole?" spýtala sa nás.
,, A kto je on?" spýtala sa otázku mierenú na Cassa. Nixon sa hneď vrhol do akcie a pristúpil bliššie ku Kelly.
,, Slniečko počuj. Teraz na toto nemáme čas. Sme tu preto, pretože sa chceme odhlásiť zo školy. Proste sme zistili, že to tu neni nič pre nás. Ale v kontakte môžeme ostať aj naďalej." žmurkol na ňu. No ona sa nechytila. Obrátila sa na mňa.
,, Povedz mi pravdu. Viem, že on si vymýšľa." ukázala na Nixona.
,, Je to pravda." vykoktala som zo seba. Ukázala mi nech idem k nej blišsie. Chce mi povedať zrejme niečo osobne.
,, Už mi prestaňte klamať. To, že ste hybridi z vás cítiť na kilometre. Až na tvoju mamu. Ona je čistokrvná čarodejnica." všetci traja sme od prekapenia otvorili ústa. Len mama nebola zarazená. Nixon tleskol rukami a mnou trhlo.

,, Ja som to vedel. Si tiež nejaká magická bytosť. Hovor, čo si?" spýtal sa jej Nixon. Kelly od nás odstúpila.
,, Freya, môžete nachvíľku vypnúť kamery?" spýtala sa mojej mami. Bola hodina, takže kamery neboli strážené. Mama len mávla rukou a zrejme bolo hotovo. Od miesta kde Kelly stála sme začuli praskanie kostí.
,, Čo to je?" spýtala som sa. Cass mi stisol ruku.
,, Uvidíš." usmial sa na mňa. O pár sekind na to sa z Kellyinho chrbta začali vynárať krídla. Boli ako motýlie krídla. Len trochu dotrhané. Na tele sa jej zjavili dlhé čierne šaty.
,, Som víla. Konkrétne víla smrti." povedala nám potichu.
,, Tak nechápem, prečo som sa pri tebe cítil taký šťastný. A plný energie." spýtal sa Nixon.
,, Tak pôsobíme na ľudí. Upokojujúco. Sme zvyčajne mierumilovné. Ale myslím, že vy máte nejakú vypätú situáciu. Čo sa deje?" spýtala sa otázkou mierenou na Cassa. Nejakým zvláštnym spôsobom zatiahla do seba krídla a mala znova normálne oblečenie.
,, Som kráľ Cassius. Môjho brata teda už poznáš. A zrejme sa priatelíš aj s mojou priateľkou." zasmial sa.
,, Hej, áno. Teší ma výsosti." poklonila sa mu.
,, V Eldarmare je to zlé. Naše kráľovstvo bojuje proti kráľovi Ezrovi. Preto sme tu, pretože Meg je Ezrova dcéra a no, rozhodla sa pre náš tým. Chceme pripraviť nejaký dobrý plán. A preto musíme Meg a aj Nixona odhlásiť zo školy. Alebo oklamať, že ležia doma s chrípkou." mikol plecami. Kelly chápavo prikývla.
,, Budem sa snažiť vám pomôcť. Keď chcete, môžem prehovoriť niektoré víly, aby sa k vám pridali." navrhla skromne Kelly a my sme súhlasili. Potom sme už zamierili za riaditeľom. Odhlásili nás zo školy. Kelly sa pridala k nám a spolu sme išli k nám domov.








Keďže jedna kapitola vám zrejme nestačí, tu máte ďalšiu. Pomaly ale isto sa to tu začína rozbiehať. Ale ako vždy nás čaká ešte riadny kus cesty. Tak prosím nezabudnite, že som rada za každý vote, komentár a samozrejme prečítanie. Prajem príjemné čítanie a pekný zvyšok dňa😊😊😊😊😊😊

Destiny of Soul Mates ✔Where stories live. Discover now