12.

294 16 1
                                    

Po ceste domov sme sa s Kelly rozprávali, ako je to v Eldarmare. A pýtali sme sa aj trocha na jej život.
,, Tak, koľko máš rokov? Pretože pokiaľ viem, víly sa dožívajú veľa rokov." spýtal sa jej Nixon. Kelly sa zrejme veľmi nechcelo odpovedať.
,, No tak, čo máš milión rokov alebo čo?" spýtala som sa jej.
,, Nie. Ale mám už veľa rokov." odpovedala tajomne.
,, Tak koľko máš?" naliehali sme spolu s Nixonom.
,, Mám sedemdesiatštyri rokov. V podstate by som vám mohla byť stará mama." moja mama sa trocha zarazila.
,, Ako dlho už žiješ tu na Zemi?" spýtala sa jej mama.
,, Už asi päťdesiat rokov. Ale každých pár rokov sa presúvam po štátoch. Alebo aspoň mestách." odpovedala jej Kelly.
,, A aké je tvoje pravé meno?" spýtala sa jej ďalej mama. Teraz som bola zarazena ja.
,, Ako to myslíš?" spýtala som sa jej.
,, Kelly neni tvoje pravé meno?" spýtala som sa jej. Ona len pokývala hlavou.
,, Nie. Moje pravé meno je Calypso. Ale po čase strávenom tu na Zemi som sa premenovala na Kelly. Znelo to viac ľudsky." usmiala sa hanblivo. Všimla som si, že Nixon len mlčal. Zato mama sa neustále zapájala do konverzácie.
,, Moja mama mi raz hovorila o víle Calypso. Vraj si prišla po jej starú mamu." Kelly, Calypso prikývla.
,, To je pravda. Ale vtedy som bola ešte strašne mladá a ešte som sa len zaúčala." zasmiala sa. Radšej sme od tejto konverzácie upustilia a pokračovali sme v ceste domov.

Otvorili sme dvere od domu a už sa k nám dostala vôňa z obeda. Starká už niečo dobré uvarila.
,, Už ste doma? Tak čo ste vybavili?" zakričala na nás starká z kuchyne.
,, Odhlásili sme sa zo školy. A priniesli sme so sebou aj menšiu posilu." oznámila som starkej. Prišla k nám a skoro pustila na zem tanier s jedlom keď uvidela Kelly. Ukázala prstom na Kelly.
,, Čo tu ona robí? Veď je to smrť." ozvala sa konečne. S mamou sme sa ju snažili upokojiť.
,, Pokoj, je to víla a chce nám pomôcť." dohovárala jej mama.
,, Kam išla moja stará mama?" spýtala sa jej starká.
,, Išla tam kam mala. Neboj, stále na teba dáva pozor. A vlastne je na teba hrdá. Aj na tvoju dcéru a vnučku." pozrela sa na nás. Starká skoro onemela.
,, Ty ju počuješ?" spýtala sa starká Kelly.
,, Áno. A dúfa, že sa držíš jej receptov." ukázala varovný prst. Ja som saamozrejme nepochopila. Starká sa trochu usmiala. A potom sa pozrela na nás.
,, Som kuchynská čarodejnica po mojej starkej. Všetky recepty sú jej. Ale niektoré som trocha upravila." priznala sa nakoniec.

Posadali sme si na gauč a začali sme rozoberať Ezru. Prihlásila som sa o slovo.
,, Keď som bola u neho v zámku, ako prvé som zamierila na neho pištolou." ja som im to v podstate do teraz nepovedala. Teda mame a starkej. Mama sa trocha prekvapila.
,, Ja viem, trocha drastické. Ale vystrelila som na povedzme nevestu jeho syna. A potom som namierila zbraň aj na Nicka. Vtedy som si všimla, že sa Ezra začal o neho neskutočne báť. Podľa mňa je Nick jeho slabina. Však predsa iného syna nemá. Teda aspoň ja o tom neviem." zdvihla som obranne ruky.
,, To sú ceľkom dobré správy. Mohli by sme to nejako využiť. Nebudeme za Nicka požadovať výkupné, ale mohli by sme ho nejako zneužiť. Meg povedz, myslia si oni, že si utiekla alebo že ťa uniesli? Lebo ak si myslia, že sme ťa uniesli, aj to môžeme nejako využiť. Ale mali by sme to všetko preberať u nás na zámku. Prosím, mohla by jedna z vás vyčarovať portál? Ja ani môj brat nemáme na to dostatočne veľa moci." Cass sa trochu zasmial. Ach, bol taký zlatunký.
,, Jasné, žiaden problém." starká vstala a zamávala rukou vo vzduchu. Pred nami už svietil portál do Eldarmaru. Postupne sme tam všetci vliezli a na druhej strane sme sa objabili v Cassovom zámku.
,, Vitajte v mojom skromnom príbitku." ozval sa Cass. Všetci sme sa trocha zasmiali.
,, Chojte si trocha oddýchnúť. Freya, môžem sa s vami na chvíľku porozprávať?" mama nemala veľmi na výber, keďže Cass je v podstate náš kráľ. Odišli spolu niekam do inej miestnosti. Ostali sme ja, starká, Nixon a Kelly.
,, Ja idem za ostatnými vílami ich požiadať o pomoc. Možno niečo vybavím. Ak hej, tak vám dám vedieť." roztiahla krídla a odletela preč nablišším oknom.
,, Ja idem do svojej bývalej izby. Keď som pracovala pre vášho otca, tak som tu na zámku trávila istý čas a bola mi pridelena jedna izba. Schválne, či ju neobsadil niekto iný." vysvetlila nám starká a pobrala sa svojím smerom.

Destiny of Soul Mates ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant