19.

193 11 1
                                    

Viedli sme ho do cely. Za ním sme ju zavreli a on sa pokojne posadil na stoličku. Samozrejme čakal na vysvetlenie. Predstúpila som trocha dopredu.
,, Takže, vieš, že naposledy sme sa videli na Ezrovom zámku. No lenže ja som tam neplánovala ostať. Preto keď sa objavili jeho vojaci využila som príležitosť a oni ma odviedli sem. Náhodne som zistila, že Cass je Carlos, môj ex. Ale dali sme sa znova dokopy. A sme sa už aj stihli zasnúbiť. Medzičasom sme zistili aj že moja mama je z tohoto kráľovstva a nie. Nie je vlkkodlačica. Je čarodejnica. Zistila som, že mám nadanie vidieť duchov a taaak. A teraz tak nejak plánujeme zabiť alebo zneškodniť Ezru. A potrebovali sme ho nejako vyprovokovať. Ty si podľa môjho pozorovania jeho veľká slabina. Tak sme toho trochu využili a chceli ho nalákať do pasce. Ou a Kelly je víla smrti. Nesúvisí to s ničím, ale nechcem aby si bol prekvapený, až ju tu náhodou uvidíš. A k tomu herectvu, čo sme na teba zohrali, no už dávno nie som nevinné dievčatko. Domysli si ako to myslím." proste nie som panna. Ale nechcela som to hovoriť nahlas.
,, A ako sa má Charlotte? Žije ešte?" otázka úplne mimo. No čo už. Pozrela som sa aj na Cassa a aj na Nicka. Obaja boli prekvapení. Nick hlavne zmätený, ale to sa vstrebe.

,, Takže máte plán. Vážne veríte, že vám to víjde? Ako, čo sa stane, ak vám to náhodou nevíjde? Ale dobre. Nebudem hovoriť, že vás nenávidím a tak. Cassiusa naozaj nemusím. Megan, ty si moja sestra. Nevlastná, ale sestra. A mne sa to nechce obkecávať, som na vašej strane. Charlotte ma za to zrejme zabije, ale som s vami." zdvihol ruky do obranného gesta. S Cassom sme sa na seba pozreli.
,, Ako to myslíš, že si na našej strane? Však, Ezra ťa vychovával. Určite si od neho musel pochytiť." kývla som nad tým neveriacky hlavou.
,, Nie. Ako zo začiatku som bol. Ale asi pred dvoma rokmi to išlo do extrému. On sa zmenil. Keď počas vojen zabil tvojho otca, preplo mu. Chcel zrazu vyhladiť všetky čarodejnice, upírov, drakov. Už som začul dokonca niečo ohľadom morských pannien. A ako sory, ale ja nechcem vyhladiť celé ľudstvo našej zeme." to čo hovoril malo logiku.
,, Dobre, ale ako si môžeme byť istí, že to na nás iba nehráš? Dokáž, že si na našej strane." vyzval ho Cass. Nick si povzdychol a začal premýšlať.
,, Fajn. Otec teraz zrejme premýšla, prečo mi to trvá tak dlho. Ak by ste mu poslali správu, že ste zajali aj mňa alebo ma nejako mučíte, tak by určite neváhal a nasadil tajné hliadky na menej viditeľných miestach. Určite by sa snažil nájsť nejaké tie tajné cesty ako sa dostať sem. Potom by zrejme chcel ísť povraždiť teba Cassius a dosť možno aj tvojho brata. Potom by išiel oslobodiť nás a určite by tu chcel zlikvidovať čarodejnice a tak ďalej. Práve som vám do detailov opísal, čo sa stane nasledujúce dni. Mám dokazovať niečo aj ďalej alebo?" pozrela som na Cassa.
,, Myslím, že hovorí pravdu. Podľa mňa, Ezra je toho schopný. Je to psycho." poznamenala som.

S Cassom sme nevedeli ako ďalej. Nicka sme nechali dole vo váznici. Museli sme si poriadne premyslieť, ako budeme postupovat ďalej.
,, Môže len vyzvedať. Je to Ezrov syn!" rozčuľoval sa Cass.
,, A ja som jeho dcéra. A som na tvojej strane? Som. Sme spriaznené duše, ale mali sme sa k sebe aj keď sme o tom ešte nevedeli. Nick sa nezdá, ale je to okej chalan. Doslova nám opísal, ako by postupoval Ezra ak by nás chcel napadnúť. Plus priznal, že jeho otvovi nejde len o naše kráľovstvo ale aj o ostatné. Nepovedal by niečo také, ak by proti nemu niečo nemal." viem, že v podstate obhajujem nepriateľa, ale naozaj si nemyslím, že Nickovi ide o našu smrť.
,, Vieš, že ho obhajuješ? Je to nepriateľ." už Cass vybuchol aj na mňa.
,, Viem. Ja len mňa si neodsúdil, keď si zistil, kto som. Neodsúď ho predčasne. Možno sa nám ešte zíde. Ak nebude spolupracovať, budeme ho naďalej väzniť. Ale ak sa k nám pridá a nebude mať vedľajšie úmysli, tak sa k nemu budeme správať ako ku spojencovi." navrhla som Cassovi. Cass si len dlho pozvdychol.
,, Má jednu šancu. Dúfaj, že ho nakoniec nebudem musieť popraviť." prikývla som a spolu sme išli za ním. Podišla som k cele, kde sa nachádzal Nick.
,, Ak sa nás pokúsiš podraziť, zabijem ťa. Ale ak si skutočne proti Ezrovi, tak vitaj na palube." povedal Cass skôr ako som mala šancu prehovoriť. Nick prikývol.
,, Dobre. Súhlasím s podmienkami." odpovedal nám pokojne. Pristúpila som bliššie k jeho cele a odomkla ju. Išli sme trochu skrytejšími cestami. Bolo to len pre istotu.

Viedli sme ho do jeho novej izby.
,, Ja musím niečo ísť riešiť. Zrejme sa uvidíme už len večer." dal mi pusu na líco a odpojil sa od nás. S Nickom sme dorazili k jeho izbe. Keď do nej vošiel, chcela som ju zatvoriť, no Nick ma stopol.
,, Počkaj. Aspoň mi odpovedz na moje otázky." zastala som vo dverách.
,, Na aké?" spýtala som sa.
,, Poď sem. Proste mám na teba nejaké otázky." potlapkal na miesto na posteli vedľa seba. Išla som k menu a sadli. Ale trochu som sa oddialila.
,, Ako je to medzi tebou a Cassiusom? Teda, nepredpokladám, že ťa skutočne znásilnil. Tak čo je medzi vami?" povzdychla som si. Nechcelo sa mi to znova vysvetlovať.
,, Už som ti hovorila ako to je. Ešte donedávna som si myslela, že je to Carlos. Môj ex. Ale potom som sa doatala sem a dozvedela sa pravdu. O ničom som nevedela. Ale keby som to vedela, tak by som sa sem nasťahovala ako plánoval on." začala som mu vysvetlovať.
,, Ale ako je možné, že si mu odpustila? Však ti niekoľko rokov klamal. Ako nechápem."
,, Počas prvej noci tu sme zistili niečo zaujímavé. Sme spriaznené duše." zasmiala som sa neisto.
,, Aha. Tak do toho vám nesmiem zasahovať.  A keby ti o tom vtedy povedal a ty by si s ním odišla sem a zistila pravdu o našom otcovi a tak, na ktorú stranu by si sa pridala?" hádam mu na to ani nemusím odpovedať.
,, Zostala by som s Cassom. Ja som už vtedy na Zemi cítila to spojenie medzi nami. A to tam je vraj obmedzená mágia. Tu sa to akoby iba zosilnilo. A otca nenávidim už veľmi dolho. Aj mama sa kvôli tomu dlho trápila. Opustil predsa svoju ženu a malé dieťa. Viem, že to urobil aj vám, ale načo potom začínal odznova, keď to aj tak znova spravil?" asi som sa až veľmi zamyslela nad témou, o ktorej som neuvažovala už dlho.
,, Chápem ťa. A si skutočne hybrid? Teda je naozaj absurdné, že chce vyhladiť celú čarodejnícku populáciu, pritom mal s jednou dieťa." mykla som plecami.
,, Možno ich začal nenávidieť až potom. Čo vieš? Možno za všetkým sú tie nekonečné hádky medzi mamou a Ezrom. Áno veľmi veľa sa hádali. Trávila som u starjek skoro každý deň." opisovala som mu vzťah medzi otcom a mamou.

,, Možno. Keby medzi mnou a Charlotte neboli tie nekonečné hádky." prekvapene som na neho pozrela.
,, Nemali by spriaznené duše mať krásny vzťah bez hádok a tak?" spýtala som sa ho.
,, Áno. Ale to keď skutočne nájdeš svoju spriaznenú dušu. Nie keď si vyberieš osobu podľa sympatii a potom ju označíš za svoju spriaznenú dušu." dobre, nevedela som, že sa niečo takéto dá.
,, Takže vy nie ste skutočné spriaznené duše?" spýtala som sa ho.
,, Nie. Nie sme. Stále uvažujem, aké by to bolo byť so svojou skutočnou spriaznenou dušou." smutne si povzdychol.
,, Možno, že si ju nájdeš práve tu. Plno dievčat si nevie nájsť spriaznené duše práve kvôli tejto vojne. Lebo ich drahé polovičky sú na opačnej strane bojiska." vysvetlila som mu.
,, Pravda. Možni budem mať šťastie a nájdem si svoju skutočnú lásku." chytila som ho za rameno.
,, Tak veľa šťastia. A ja už musím ísť. Čakajú ma nejaké tie kráľovské povinnosti." zasmiala som sa.
,, Dobre tak sa maj." zavrela som za sebou dvere a išla do svojej izby. Len som si lahla do postele a pomaly zaspala. A už som si nič nepamätala. Len ten dobrý pocit, že nám začína konečne niečo vychádzať.






Dobre, takže tu máme po vážne veľmi dlhej dobe novú časť. Viem, že niektorí ste mi písali a je mi ľúto, že som neodpisovala. Úprimne, nechcela som vás nejako zavádzať.
Ale späť k časti. Takže máme pod kontrolou Nicka. Vylievali sme si srdiečka❤❤❤ a hladáme, kde ďalej by náá nepriateľ mohol mať slabiny. Dúfam, že sa vám dnešná časť bude páčiť a budete mať so mnou aj ďalej tú trpezlivosť. Prajem príjemný zvyšok večera😊😊😊😊😊.

Destiny of Soul Mates ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora