Doslova ma zvalil na postel. Všetko bolo dokonalé, pokým som na svojom tele nezacítila chladnú ocel brnenia, čo mal na sebe.
,, To je ľadové." posťažovala som sa mu. On len pozrel na svoje brnenie a usmial sa.
,, Hneď to vyriešim." len lúskol prstami a jeho brnenie sa vyparilo. Doslova. Zmizlo ako hmla.
,, Ako si to?" spýtala som sa ho ohromene.
,, Som napoly čarodejník. Viem veľa vecí." šibalsky sa na mňa pozrel. Znova lúskol prstami a okolo mňa sa začal zbiehať čierny dym. Nakoniec sa na mne sformoval do erotického spodného prádla. Len som nad ním polrútila hlavou.
,, Vieš, keď som sa dozvedela, že existujú čarodejnice a čarodejníci, myslela som si, že používate také tie magické prútiky ako v Herrym Pottrovi. Bolo by oveľa ľahšie keby nakráčam k otcovi a poviem to avada ke davra, alebo ako sa to povie a bolo by po všetkom." trochu som sa posťažovala.
,, No hej. Ale takto to nefunguje. Sme bez prútikov, Rokfortu. Na metlách nelietame, ale drakov máme. Síce s nikým nespolupracujú ale nevadí. To je tá ich tvrdohlavá povaha." zasmial sa trochu nad tým.
,, No nevadí. Kde sme to skončili?" spýtal sa rečnícky a znova sa na mňa vrhol. Vtedy som zatlačila všetky ostatné myšlienky niakam preč a venovala sa iba jemu. Znova sme sa začali bozkávať ako diví. Začal mi bozkami opsypávať celé telo. Už chcel do mňa vojsť, no rýchlo som ho stopla.
,, Nezabúdaj, že je to už rok. Sakra sa cítim ako panna. A ešte jedna vec. Dva dni som si nedala lieky. A ja ešte nie som pripravená byť mamou." upozornila som ho na prípadné následky.
,, Chápem. Keď chceš potom môžeme ísť spolu aj do sprchy." znova sa tak úžasne zasmial.
,, Sakra už poď sem." pritiahla som ho k sebe. Vtedy do mňa vošiel a ja som skoro zvýskla od bolesti.
,, Prepáč. Pôjdem na to opatrne." spravil ako povedal. No po čase začal prirážať viac a silnejšie.Uz sme takto boli desať minút. Ja som to nevydržala a zvalila som ho pod seba. Vysadla som na neho a začala som pre zmenu makať ja.
,, Sakra ženská. Chýbala si mi." zasmiala som sa potichu.
,, Ja alebo sex?" spýtala som sa ho konkrétnejšie.
,, Sex s tebou. Ale viac ty. Bez teba som sa cítil osamelo." nachvílku som prestala. Položila som si ruky na jeho hruď. On sa asi od základov zmenil.
,, Aj ja som sa tak cítila. Počuj, odkedy máš takéto svaly? Nebol si takýto vypravovaný." nie že by som sa sťažovala. Práve naopak. Ale ja som ho milovala aj keď mal to mini prepapané bruško. Proste to bolo akurát na mazlenie a objímanie.
,, Vieš, trochu som bojoval, trochu som posiloval. A tak. Ale aj ty si sa zmenila. Nechala si si podstrihnúť vlasy. Kedysi si ich mala skoro po zadok. Teraz ledva po lopatky. To je tiež riadna zmena. Ale zadok a prsia máš stále perfektné. Aspoň to sa nezmenilo." spolu sme sa zasmiali.
,, Počuj, už nevládzem." milo som s usmiala.
,, Výmena?" spýtal sa ma.
,, Hej." prikuvla som. Pokračovali sme ďalších dvadsať minút. Keď už sa to chýlilo ku koncu spravil sa mi na brucho a lahol si vedľa mňa.
,, Daj mi sekundu." vydýchal sa a potom ma robral na rukách do sprchy. Pustil vlažnú vodu a začal ma ňou sprchovať.
,, Ty sa o mňa nikdy neprestaneš starať však?" pokýval hlavou na súhlas.
,, Nikdy. Si pre mňa všetkým. A teraz keď si zasa pri mne, už ťa nikam nepustím." vošiel ku mne do sprchy a vášnivo ma pobozkal.
,, Cass, ja len potrebujem ísť za mamou. Musí vedieť, že som v poriadku." asi som mu dala prezývku.
,, Dobre. Zajtra za nimi pôjdeme a zastavíme sa aj u vás v škole. Informujeme ich, že si bola chorá a podľa toho čo povedia sa ďalej zariadime. Okej?" navrhol a ja som s ním len súhlasila.
,, Dobre. A nevadí, že som ti povedala Cass, však?" spýtala som sa ho. Pokrútil hlavou.
,, Nie. Ty ma kľudne môžeš volať aj zemiak leď chceš." zasmial takým tým jeho spôsobom. Musela som sa zasmiať spolu s ním.Sprchovali sme sa ešte asi desať minút a potom ma pekne zabalil do uteráku. On si tiež okolo seba obmotal uterák a vyšiel z kúpeľne. Počula som buchnutie dverí od izby.
,, Nevidela si.....?" rozpoznala som Nixonov hlas. No zrejme si uvedomil, čo sa tu stalo. Tak som vyšla aj ja. Keď ma Nixon uvidel, už sa prestal čudovať.
,, Človek vás tu nechá na hodinu a vy sa tu, no. Nejako veľmi rýchlo ste sa udobrili." ukázal na nás len s uterákmi na telách.
,, No vieš. Stará láska negrdzavie. Ale teraz k tvojmu príchodu. Prečo si tu?" spýtal sa ho Cass.
,, Našiel som čarodejníka, ktorý prepravý Meg domov na Zem. Ale typujem, že už sa ti naspäť nechce čo?" spýtal sa otázkou mietenou na mňa.
,, Nie. Dneska tu ešte ostane. Ale zajtra pôjdem ja aj Meg na Zem a skúsim získať pomoc od miestnych. Možno sa k nám pridajü. Mali by sme proti Ezrovi neskutočné šance." takže preto chce ísť so mnou domov?
,, Idem aj ja. Mám tam niečo nedoriešené. Teda chcem sa s niekým stretnúť." podozrievavo som sa na neho pozrela.
,, Kelly?" spýtala som sa prosto. Zahanbene sa na mňa pozrel.
,, Nietuším o čom to hovoríš." snažil sa klamať.
,, Kto je Kelly?" spýtal sa ma Cass. So smiechom som sa na neho pozrela.
,, Jedno dievča zo školy." odpovedala som mu.
,, Žeby si sa konečne zamiloval?" spýtal sa Cass Nixona.
,, Prestaňme o tom rozprávať. Ja ten portál idem preložiť na zajtra. Prajem dobrú noc." dohovoril a pri odchode zabuchol dverami. Cass sa na mňa veľavravne pozrel.
,, Je totálne zamilovaný." povedal a zvalil sa na postel. Zvalila som sa vedľa neho.
,, A čo budeme teraz robiť?" spýtala som sa ho.
,, Neviem. Nechceš pozerať seriál? Alebo film?" spýtal sa ma. Prikývla som na súhlas. Aj tak sme nemali čo robiť.Dve hodiny sme pozerali seriál Supernatural.
,, Ako je možné, že máte internet, signál a vlastne toto všetko?" ukázala som ma kúpeľňu a všetko moderné zariadenie.
,, Vieš, pred niekoľkými rokmi sme zistili, že naše krajiny sú si viac podobné, akoby si čakala. Niektorí čarodejníci žijú prechodne, raz tu a raz na Zemi. Samozrejme, že sa všeliako zamestnávajú. A tie poznatky využívajú tuto. A potom sem prídu tí, čo celý život vyrastali len na Zemi a žasnú rovnako ako ty." milo sa na mňa usmial a pokračoval v sledovaní. No ja som mala ešte strašne veľa otázok.
,, Prečo si mi vtedy pred rokom nepovedal pravdu? Možno by som sa sem s tebou odsťahovala." trochu som ho provokatívne šťuchla do boku.
,, Chcel som. Ale neverila by si mi. Aj tvoja mama so starkou mi povedali, že ty v čarodejníctvo a v naprirodzeno neveríš. Tak som to nechal tak. Aj som úprimne plánoval, že ak sa u nás v Eldarmare bude všetko dariť, tak ostanem s tebou na Zemi. Ale mal som aj plán, ktorý zahŕňal ťa sem zaviesť. A potom umrel otec. Na smrteľnej posteli mi povedal, že sa mám stať kráľom. A Nixona vymenoval za moju pravú ruku. Keď otec umrel, dohodli sme sa s Nixonom, že oficiálne vládnem ja, ale budem prijímať každý jeho dobrý nápad. A dal som mu nastarosti stráž. A samozrejme povolenie oženiť sa s hocikým, koho bude chcieť." trochu prehnane gestikuloval, ale aspoň som pochopila jeho vysvetľovamiu.
,, Počkaj, neumrel tvoj otec, ešte keď si bol u nás?" spýtala som sa ho podozrievavo. Predtým mi to hovoril inak.,, Nie. Keď som bol u vás dozvedel som sa od tej svojej takzvanej snúbenice, že otec umiera. Keď som prišiel sem, o pár hodín na to otec umrel a ja som sa stal novým kráľom. Je to trocha mätúce. Ale bol som pohotovejší, pretože Astrid mi rovno povedal, že otec umrel. A až potom som sa dozvedel, že ma len chcela posúriť. A naozaj ma ešte raz mrzí, čím si si vtedy prešla. Vieš, vtedy som bol ešte princ. A princovia si musial plniť svoje povinnosti. A tou je aj dobre sa oženiť. Ale teraz mám teba. A tým, že si v podstate princezná, máš na mňa vyšší nárok ako ona." moment, čo tým chce povedať?
,, Hádam ma teraz nepožiadaš o ruku?" spýtala som sa ho. On len pokýval hlavou.
,, Ale keby si veľmi chcela?" nadvihol jedno obočie.
,, Chodíme spolu, poznáme sa dosť dlho. Chodili sme spolu, spali sme spolu. Podľa mňa už ani nie je čo riešiť. Ale neboj. Ja ťa s tým prekvapím. Ani to nebudeš čakať." zasmial sa a dal mi pusu na čelo. On by si ma fakticky vzal za ženu? Sakra, len neodpadnúť.
,, A chcela by si si ma vôbec vziať?" spýtal sa ma.
,, No, naozaj sa poznáme dlho. Naozaj som ťa nikdy neprestala ľúbiť. Chýbal si mi. Ale strašne si mi klamal. V podstate o celej svojej existencii. Ale kedže teraz už všetko viem a aj ja sa o sebe musím ešte veľa dozvedieť, tak by som tvoju ponuku kľudne prijala. Len mi sľúb, že by si ma po čase nevymenil." varovne som zdvihla prst.
,, Teba? Ani za milión rokov. Si to najlepšie, čo ma v mojom živote stretlo." znova ma pobozkal, no tentokrát na pery. Nakoniec som už bola veľmi unavená. Dneska som mala náročný deň. On si ma k sebe pritúlil a hladkal ma po chrbte. Ani neviem ako, ale zaspala som. A v sne som dostala skvelý nápad, ako dokonalo zničiť môjho otca.Tak vážení, je tu nová časť. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Budem veľmi rada za každý komentár, prečítanie alebo votik. Prajem príjemné čítanie a pekný zvyšok dňa😊😊😊😊😊😘😘😘😘😘😘😘
VOUS LISEZ
Destiny of Soul Mates ✔
Loup-garouHlavou je stále v krutej realite, kde túži len po jednom. Konečne slobodne dýchať. No čo sa stane ak sa ocitne vo svete, na ktorý nebola pripravená? Ako si poradí s dopredu pripravenými prekážkami? Ak máte radi vlkodlakov a drama okolo, tak ste tu...