20.

153 7 0
                                    

Bezcielne som sa prechádzala chodbami hradu. Od Ezri už niekoľko týždňov neprichádzala žiadna odozva. Mali sme podozrenie, že niečo chystá. No neboli sme si istí čo. Prechádzali sme sa s Cassom sem a tam. Oboch nás deptalo, že Ezra nedá o sebe vedieť.
,, Čo myslíš, že chystá?" spýtal sa ma.
,, Netuším. Možno tajný útok? Spýtala som ss na jeho otázku tiež otázkou.
,, To dúfam nie. Nebol by taký blbý. Máme na svojej strane čarodejnice, vlkodlakov. Dokonca aj víly. Sme v očividnej presile." dohovoril.
,, Lenže jeho to tak trocha nezaujíma. On si myslí, že vlkodlaci sú nadradený druh, ktorý by mal vládnúť všetkým ostatným druhom." vysvetlil Nick. Brali sme ho na spoločné porady. Preukázal sa tým, že proste niečo vykecal na Ezru. Dosť cenné informacie. Vďaka nemu teraz vieme, že zadnú časť hradu máva menej stráženú, ako prednú. Ale že sú tam iba hradby a žiaden možný vchod. Jedine cez okno na druhom poschodí.
,, On sa už zbláznil. Draci by ho upálili zaživa za takéto reči." draci tu patria k najmocnejším bytostiam. Nikto sa im ešte nepokúsil vzoprieť. Ale všetci sme presvedčení, že Ezra by do toho išiel. A ešte s radosťou. Jak hovorí Cass, upálili by ho zaživa. Vlkodlaci, upíry patria vraj k tým podradnejším bytostiam. Draci, čarodejnice, víly, sirény.  Tie človeka dokážu zabiť hneď.

Od zúfalstva som si sadla a premýšlala čo ďalej.
,, Nemôžeme to takto nechať. Musíme ísť do toho. Musíme zaútočiť. Dohodneme sa s ním na mieste boja a čase. Zajtra pošlem poslov, aby mu odovzdali odkaz." rozčúlil sa Cass a sadol si vedľa mňa.
,, Pripíšte tam, že ste ma zabili. Bude mať aspoň nejakú motiváciu. Charlotte sa bude chcieť určite pomstiť. A Ezra jej pravdepodobne vyhovie. Ale s tebou bude chcieť bojovať určite." ukázal na mňa.
,, Prečo?" spýtala som sa ho.
,, Strelila si ju do brucha. Ver mi, bude ťa chcieť roztrhať. A ešte keď zistí, že si na Cassovej strane? No to dobre nedopadne." možno by som sa jej zvládla ubrániť. Nejaké tie kúzla a menšie triky poznám. Viem dokonca ovládnúť ľubovoľné časti stromov aby sa hýbali. Len aby tam boli potom nejaké stromy.
,, Mali by sme mu poslať tú správu. Len musíme nájsť nejakú dobrú lokalitu a čas." snažila som sa premýšľať, kde by to mohlo byť. No nič mi nenapadalo.
,, A čo veľká planina? Je to priestranné, je tam les a dá sa tam skryť." navrhol Nick.
,, To nie je zlý nápad." pritakal Cass.

Potrebovali sme pauzu. Takto sme tam strávili už tri hodiny. A stále nás dokopy nič nenapadlo. Bežala som sa stretnúť so starkou. Mala som sa učiť nové kúzlo. A samozrejme sa zlepšovať v telekinéze. Sakra prečo si pripadám ako rytier Jedi? Otvorila son dvere a vošla dnu.
,, No starká, tak aké zaujímavosti sa budeme dneska učiť?" spýtala som sa jej. Starká sa na mňa pozrela.
,, Ideš sa uciť ovládať oheň." ohňa som  sa trochu bála, ale nakoniec som sa aj tak do toho pustila.

Destiny of Soul Mates ✔Where stories live. Discover now