Ben Alış-veriş yaparken bu çocuğu anlamıyorum, para bol tabi bir şey alayım derken kararsız mı kalıyor ne?🙃
_________________________________________Mino.
"Burası hoşmuş he?"
Erika.
"Evet bayağı güzel"
Jinu.
"Dağılıyor muyuz? Yoksa sırayla aynı oyunları dener miyiz?"
Rosé.
"Bence aynı oyunları denemek isteyenler olarak dağılalım"
Yoon.
"Iyi fikir"
Yoon, Jisoo,Jinu ve Rosé bir oyuna yönelirken. Hoony ile Jennie bir oyunu oynamaya gitmişti, bizde Mino ile öylece ortada kalmıştık. Onlar uzaklaşırken biz arkadan onları izliyorduk, aynı anda birbirimize dönüp gülmeye başlamıştık sonrasında bir-iki metre önünde durduğumuz giriş kapısı açılmıştı. Dikkatimi dağıtan sese dönerken birde ne göreyim?
Felix iki kapıyı aynı anda açıp, Mino ile beni gülerken yakalamıştı. Peki yia arkadakiler kim öyle? OFFF BU HİÇ İYİ DEĞİL!!!! YİA FELİX VE YANINDAKİLERLE BİZİMKİLER ARASINDA BİR ETKİLEŞİM OLUR DA FELİX AĞZINDAN BİR ŞEY KAÇIRIRSA!?!??! ŞİMDİDEN BANA GEÇMİŞ OLSUN.
Mino.
"Erica bu Felix değil mi?"
Erika.
"Hıhı ta kendisi"
Mino.
"Uzaklaşalım istersen"
Erika.
"Hahahha hayır gülemeye devam et"
Sağ elimin tersi ile yavaşça Mino'nun göbeğine vurarak gülmeye devam ediyorduk, Felix de arkasından gelenlerle yanımızdan geçiyordu. Arkasından gelenler girişin sol tarafına dönerek ilerlerken, Felix yavaşça yanımızdan ilerlerken bize göz devirerek yürüyordu.
Gözlerimi kaçırıp Mino'ya döndüm, o da Felix'e sırıtarak bana döndü. Felix yanımızdan uzaklaşırken bizde Mino ile bovling salonuna ilerlemeye karar verdik, bu yüzden oyun salonunun arka tarafındaki bovling alanına gitmemiz gerekiyodu. Burası bayağı büyük, umarım kaybolmam.
Erika.
"Bovlingi biliyor musun?"
Mino.
"Evet, sen?"
Erika.
"Şey, oynamayalı bayağı oldu. Pek bir şey hatırlamıyorum, rica etsem yardımcı olabilir misin?"
Felix'ten...
Diğerleri birlikte oturup, çerez ve içeceklerle birlikte play station (play sıtayşın) başındayken ben tuvalete gidiyorum bahanesiyle yanlarından ayrıldım, ortalıkta pek kimse yoktu. Girişin karşısında bovling salonuna açılan yarı camlı kapının üst kısmındaki kare camdan, içeriyi gözetlemeye başlamışken gördüklerim yüzünden kendimi kontrol etmeye çalışıyordum.
Mino denilen çocuk Erika'nın arkasına geçmiş, bir eliyle bovling topunu tutarken diğer eliyle Erika'ya bir şeyler anlatırken mimik kullanıyordu. Tamam Felix sakin ol...içeriyi dalmayı planlıyorum evet ama, yanlış bir hamle ile Erika'nın gözünden düşmek istemiyorum, zaten yeterince düştüm...sanırım...gerçekten birlikteler, belkide bunu artık kabul etmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfiction"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"