Kabul edin medyaya düştünüz dimi?
🙂
_________________________________________Bütün okul birazdan toplanılacak olan konferans salonundaki toplantı için heyecanlıydı, melekler diyarının en yaşlısı okula gelecek ve bize en ilginç sihirlerden seçme dört sihiri öğretmek için gelecekti, üstelik bu dört sihire sadece dört kişi sahip olacak. Bunun için heyecan iki katına çıkıyor.
Erica
-acayip merakıyım şu anda, kimler seçilecek acaba? Ya da seçilenler hangi büyüyü öğrenecekJennie
-Eee şekerim biz bunları öğrenemiyoruz biliyorsun, sadece seçilenleri görebiliyoruzErica
-İşte bende sadece hangi büyüleri öğreteceğini merak ediyorum yiaRosé
-Çok konuşuyorsunuz yürüyün, geç kaldık yineJisoo
-Çokta geç kalmadık ama , ne kafar erken gidersek o kadar iyi bizim içinErica
-Bari büyüyü öğrenecek kişiler neye göre seçilecek onu söyleseydiniz...
Her zamanki gibi büyük konferans salonu ve bütün öğrenciler, Ahhh Kwon JinYounh.
Rosé
-Pışt neye daldın sen öyleErica
-Kwon JinYoung'u izliyorum, harika bir melekRosé
-aşık aşık konuşmaErica
-Ben zaten sadece hayranım onaRosé
-Ahhh ah, umutsuz vakalarErica
-Efendim ne dedin?Rosé
-Bir şey demedim izle sen izle, devam et süz çocuğuMino
-Selam kızlarJennie
-Ahh Mino, merhabaJinu
- Heycanlı mısınız?Jisoo
-Biz seçilmeyeceğimiz için hayırHoony
-Aynen sıfır heyecanYoon
-Biz şu arka tarafınıza geçiyoruzJennie
-TamamÖğrenciler sıraları doldurduğunda, birkaç öğretmen sahnede ses işlemelerini ayarlıyordu. Etraftaki o gürültülü ses yavaşça azalıyordu ki sahne hazırlıkları bitmişti, ışıklar kapandığında sadece kürsüye tutulan ışıkla sahnede kürsüde görünen bayan Flanie, gözlerini kalabalık üzerinde gezdiriyordu. Bu kadar gerici olmaya ne gerek.
Flanie
-Ovv bir tanelerim hepiniz hoş gelinizBir anda ciddiliğini bozup eğlenceli bir alması şeklinde kalabalık bundan etkilenip, Bayan Flanie'yi alkışlamaya başkamıştı. Buna bende dahil.
Flanie
-GErçekten sizinle buluşmayalı o kadar zaman oldu ki, sizi çok özledim. Sizinle paylaşmayı da, hepimiz dört kişinin kim olduğunu öğrenmek için heyecanlanıyoruz, ama bilmiyorsunuz ki, seçimler derslere ve başarılara göre seçilecek. Umarım hepinizin kafasında bir şey netleşmişdir, hadi seçimlere geçelimAlkışlar...
Yandan göZlüklü bir kız öğretmen gelip, içinde kazananların olduğu dosyayı bayan Flanie'ye verip geri gitti. Flanie dosyaya göz gezdirip şaşırdığında bu yıl seçilecek olan kişilerin şaşırtıcı isimler olduğu netleşmişti.
Flanie
-Açıkçası sonuçlar benim beklediğimden de üstünde, gerçekten şu an sonuçları öğrendiğime şaşırdım, birazdan sizde arkamdaki tabloda kimlerin kazandığını göreceksinizErica
-3...2...1...şimdiTablo;
Kim Jisoo
Kim Jennie
Roséanne Park
Michio Erica François
Rosé
-Yok artık biz mi?Jennie
-Bende panik atak var yapmayın amaErica
-BEnde yok sankiJisoo
-Şimdi biz birazdan da sahneye çıkarızRosé
-Sonra herkes bizi görürJennie
-Bazıları kıskanırErica
-Bazıları umursamazJisoo & Jennie & Rosé & Erica
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!Kalabalığın içinde heyecandan konuşup çığlıklar atarken bizi sahneye davet eden bayan Flanie, gülümsüyordu. Ikı topluluk arasındaki merivenden inerek, sahneye gelmiştik. Heyecandan birbirimize bakıp ufak Heycanlı dokunuşlar sergiliyorduk, Flanie bizi alıp götürmeden. Son cümleler eklendiğinde, buz kesilmiştim.
Flanie
-Meleklerin değerli taşı, yani diyar çekirdeğinde, o güzelim beyaz parlak çekirdekte ara sıra morluklar görüyorum, umarım hislerinizi kontrol edebiliyorsunuzdurCümlesi bittiğinde arkasını dönerek direk bana baktığında korkmuştum, artık heyacan yok, korku vardı benim için.
01.09.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fiksi Penggemar"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"