21-E Hadi

493 59 23
                                    

Felix'in ANY Mv'sinde, sağ gözünün etrafındaki makyajı fark ettiniz mi?

Dövme gibi duruyor.

_________________________________________

Kafamı sıradan kaldırmış önüne düşen saçlarımı üfleyerek geriye atmıştım, tenefüs zili çalmıştı. Eşyalarımı çantama koyuyor ve etrafta ruhruz bir şekilde gözükmeye devam ediyordum, çantamı sırtlayıp sınıftan çıktım. Salondaki öğrenciler bir oraya, bir buraya gidiyor bazıları konuşturuyordu. Bu karmaşada çıtımı bile çıkartmıyordum. Okulun sınıf buloğundan çıkıp, bahçeden öğrenci buloğuna ilerledim.

Okul alanı çok büyük üç bulok var soldaki erkek öğrencilerin bloğu, ortadaki okul, sağdaki de kız öğrencilerin bloğu.

Yatak odasına girdiğimde, kızlardan hiçbiri içerde değildi. Genelde üçüde sınıfa daha girmeden, Hoony, Jinu, Mino ve Yoon ile konuşurlar.

Şimdi siz bu yüz kelimeyi okuduktan sonra diyeceksiniz ki, bu kıza ne oluyor?...ben galiba aşık oldum...ya da kafam karışık...

Kapı açılmıştı, o sırada dudağıma simli böğürtlenli dudak çubuğumu sürüyordum. Rosé girdiği gibi kafasını yerden kaldırıp bana dönmüştü.

Ruhsuz bakışlarımı düzeltmeye bile çalışamıyordum, üzerimdeki sakinlikten umarım bir şeyler sezmezler. Kızların sezgileri çok güçlüdür de.

Jennie
-Erica, dakik kız yine her zamanki gibi zamanında odadasın

Erica
-Hıhı

Jisoo
-İyi misin? Garip garip surat ifadeleri yapıyorsun şu sıralar

Erica
-Yooo...iyiyim

Rosé
-Neyse biz akşam görevden sonra, Winner'la sahile bir şeyler yiyip içmeye gideceğiz

Erica
-İçki varsa ben gelmiyorum

Jisoo
-Ay ol saçmalama, tabikide yok. Sen bu aralar güzel saçmalıyorsun ha

Erica
-Sağol, yani gelirim

Rosé
-Biraz dinleneyim yia, daha var zaten dünya'ya inmeye

Rosé koltuğuna oturup önündeki tabureye ayağını uzattı, Jisoo ve Jennie çantasını bir kenara koyduktan sonra gerksinim dolabından atıştırmalık birkaç parça bir şey çıkardı. Onları yerken konuşuyordular, katılıp katılmamak konusunda karsrsız kalsamda cipslere hayır demem. Fırında cips kadar güzel bir atıştırmalık olamaz.

Rosé
-Perşembeye ya da cumaya yetiştirilecek ödevim yok, bu hafta okuldan donra yatmayı planlıyorum, ama bugün görevden sonra eğlenmek istiyorum

Jennie
-Uzun zamandır topluca bir şeyler yapmadık

Rosé
-Gece yarısı Winner'la kat görevlisine yakalanacağımızı hatırlamak dahi istemiyorum

Erica
-Ne macera ama dimi?

Jisoo
-Bir şey mi dedin Erica? Duyamadım

Erica
-Yok, yok bir şey demedim, eee gidiş vakti yaklaşıyor hafiften hazırlasak mı?

Jennie
-Kız haklı hanımlar, görev beklemez

Chips poşetleri çöple buluşurken ellerimizi yıkamıştık o sırada kapı tıklandı, içeri giren Bom unnie'yi gördüğümde hemen selam verdim.

Bom
-Kızlar herkes çıktı siz neden burdasınız?

Jisoo
-Bizde tam geliyorduk unnie

Bom
-E hadi

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin