3-Ödev

1.3K 102 36
                                    

Fotoğraf mı çok sexy¿ Yoksa Felix mi? Diye bir soru sormayacağım, çünkü TABİKİDE FELIX!!!!

__________________________________

Dün okula gelen şeytanların arasındaki Felix adlı çocuk,  gerçekten çok canımı sıkmıştı. Başka birinin okuluna gelip böyle bir davranış sergilemek, gerçi neden eleştiriyorsam o bir seytan tabikide böyle davranması normal.

Unutmaya çalışarak odama doğru ilerledim, gerçi odam diyorum ama odada dört kişi kalıyoruz. Jisoo, Jennie, Rosé ve ben, odaya girdiğimde Rosé kitap okuyor, Jisoo dolabının raflarını düzenliyordu. Duşdan gelen sesde Jennie olmalı.

Sessizce kendi işlerini yaptıklarına göre bir şey olmuş.

Erica
-merhaba kızlar

Peki ala galiba konuşmayacaklar.

Erica
-Ne oldu yia konuşmuyorsunuz?

Rosé
-Jisoo'ya sor

Jisoo
-Jennie'ye sor

Jennie
-Rosé'a sor

Erica
-Hadi ama kızlar, en kötü ne olabilir ki?

Jisoo
-Öğretmen hafta sonu için üçümüze de proje ödevi verdi, ama konu paylaşımı yapamıyoruz

Rosé
-Aramızda o kadar konuştuk bir türlü bir şey ayarlayamadık

Erica
-Ben yaparım ödevinizi

Jennie
-Aaa süper

Jisoo
-Zahmet olmasın

Erica
-Olmaz olmaz,  zaten boş boş koridorlarda oturuyorum canım sıkılıyor

Rosé
-Teşekkürler o zaman

Jennie
-Dün ki şakayı yapan kimdi? Felix diye bağırıyordun

Erica
-Niye hatırlattın yia

Rosé
-Ne oldu ki?

Erica
-Şımarık biriydi boş verin

Jisoo
-Ödevide boş mu verelim

Erica
-Yok canım,  hadi hemen verinde başlayayım 

Söylediğimden sonra,  kızlar bana ödevi teslim etmişti koyu anlayıp yapmaya başladım. Kızlarda teşekkür etti ve başka şeyler yapmaya başladı. 

Ödevi kısa bir sürede bitirmeyi hiç beklemiyordum, keşke öğretmen direk bana verseymiş.

Erica
-Ödev bitti

Jennie
-Ne çabuk

Erica
-Hızlıyımdır 

Rosé
-Teşekkür ederiz

Erica
-Rica ederiz

Kapı tıklanmıştı, içeri giren CL unnie ile irkilmiştim. Her ne kadar melek kanatlarına sahip olsada çok sert bir görünümü var, ama çok şirin. 

CL
-Evet kızlar bugün dünyaya inme sırası sizde,  hadi bakalım iyilik dağıtma vakti

Erica
-Ödevi tam zamanında bitirmişim

Jisoo
-Hadi bakalım kızlar,  doğru ışınlanma odasına

CL unnie gittiğinde bizde kapıdan çıkmış ve ışınlanma odasına, müdürün izni ile ilerleyip portaldan geçmiştik. Biz daha okulda yeniyiz ve bu bizim ilk görevimiz, usta öğrencilerden öğrendiğime göre meleklerinde şeytanlarında eğitim düzeyi aynıymış. Ama bunu öğrendiğimi kimseye söylememem gerektiğini söylediler. Neden acaba?

Ve işte...melek görünümümüz ile dünyadaydık, hayır canım insanlar tabikide bizi görmüyor bi sadece onların kulağına fısıldayacağız.

Jisoo
-Ben kararsız müşterimi buldum,  size kolay gelsin

Rosé
-Bende buldun

Jennie
-Bende. E, Erica sen buldun mu?

Erica
-Şey evet, evet buluyorum

Jennie
-Yardım etmemi ister misin?

Erica
-yo yo, buldum bile sen işine bak yia beni düşünme

Jennie
-İyi sen bilirsin

Evet artık gerçekten bir melektim ve ilk görevime başlamıştım, yardım edeceğim insanı bulduğumda da içimde çok güzel bir mutluluk yaşamıştım. Günümü hiçbir şey mahvedemez, diye gök yüzünden aşağı doğru süzülerek insanın yanına doğru gidiyordum.

İnsan erkekti, ve düşüncelerini okuduğumda işi ile ilgili ikilemde kaldığını anladım. Yatırım yapmak istiyor fakat batmaktan korkuyordu,  ama bir dakika yanındaki kırmızı kafalı,  siyah kanatlı çocuk da kim?

05.08.2020
DEVAM EDECEK...

(Okumak ve hikâye için sabırsızlanan birkaç kişi gördüm ve yb attım.  Ama şimdi işim daha zor yb, yazmam gereken bir sürü hikaye oldu ve nasıl devam edeceğimi bilmiyorum.  Oysaki hikayenin olayları çoktan hazır :)

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin