Şu "오늘 밤 나는 불을 켜" da Felix harika ötesi bir şeydi. O değilde Vampir Felix fena da olmuyormuş.🙂
_________________________________________Yazar'dan...
Şeytanlar ve Melekler arasındaki boşluğu kapatan hologram çekirdeğin kontrol günü gelmişti. Melekler'den bay Fergux, ve Şeytanlardan bayan Elias, yani stajyerlerin okukunun müdürleri çekirdek kontrolü için, sadece onların girebildiği ve diğer şeytan ve meleklere görünmeyen binada buluşacaktılar.
Bu bina iki sınır çizgisinin tam üzerinden, şehrin en uzun yerinde kurulu. Fakat sadece iki kişi girebilir.
Bay Fergux ve Bayan Elias küçük toplantıları için binaya giriş yaptıklarında, çekirdeğin bulunduğu odanın kapısının önünde karşılaşmıştılar. İkisinin de birbirine söyleyecek çok şeyi vardı.
Elias.
"Görüşmeyeli uzun zaman oldu"
Fergux.
"Evet...uzun zaman oldu bayan Elias...buyrun, ondan buyurun lütfen"
Bay Fergux bayan Elias'a önden girme izni verdiğinde, ikiside küçük toplantısını yapmak için içeri girmişti. Bayan Elias sol, bay Fergux sağ elini kontrol paneline götürüp çekirdeğin kontrole başlanması için onu küpünden çıkarmışlardı.
Hologram Çekirdek her yere büyüleyici ışığını saçmıştı, ikilinin gözleri çekirdeğin üzerindeydi.
Fergux.
"İyi görünüyor"
Elias.
"Henüz değil"
Bayan Elias çok mantıklı, diktatör ve zeki bir kadındı son noktayı koymayı seviyordu. Bay Fergux, bilge, sakin suhlu ve iç açıcı biri olmasına rağmen. Her zaman son karar ikisinin verdiği bir karar olurdu, peki...bu gün bizi neler bekliyor?
Elias.
"Öğrenciler son zamanlarda sanki ne yaptığını unutmuş gibi, işlerine pek odaklanmadıklarını görüyorum"
Fergux.
"Evet, ama onların kendilerini arayan gençler olduğunu unutmamak gerek"
Elias.
"Evet, biliyorum. Ama okulda ne için bulunduklarını unutmamaları gerek"
Fergux.
"Bence hepsi hakkında aylık reçete tutmaya hazırız ha ne dersin?"
Elias.
"Olabilir, evet. Ama bazılarına ceza vereceğim"
Fergux.
"Neden?"
Elias.
"Çok fazla kendini salan tupler gördüm"
Fergux.
"Bu kadar kârı olayın bayan Elias, onlar daha gençler"
Elias.
"Evet gençler, hatalarını anlamak için ceza almaları ve beklemeri gerek"
Fergux.
"Yinede çok fazla yüklenmeyin"
Elias.
"Şu kız kim?"
Fergux.
"Hangisi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfiction"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"