Medya; gerçekten açıklama bulamadım
_________________________________________
Bay Fergux beni yanına çağırdığında neler söyleyeceğini gerçekten merak etmiştim. Baba özel anlatmak isteyeceği şeyler ne olabilirdi acaba diye düşünmeden edemiyordum.
Yoksa...hayır canım öğrenmiş olamaz öyle değil mi? Lütfen öğrenmemiş olsun.
Bay Fergux'un Felix ile olan ilişkimi öğrenmiş olması gerçekten çok kötü olur.
Kapının önüne geldiğimde üç kez kapıyı tıklayarak içeri girmem için bir izin gelmesini bekliyordum. "gel!" Emrini duyunca içeri adımı atmış, Bay Fergux'un önünde eğilmiştim.
Erika.
"Beni çağırmışsınız Bay Fergux"
Fergux.
"Şöyle otur Erika"
Adımlarımı Müdür masasının önündeki koltuklardan, Bay Fergux'un belirttiğine çevirmiştim. Diğerine oturup gözünde itici ve bildiğini okuyan biri rolünde görünmek istemiyordum. Zaten diken üstünde olduğum başka konular vardı.
Fergux.
"Erika, seninle bizaat konuşmak istediğim konular var"
Erika.
"T- tabi buyurun"
Fergux.
"Geçen hafta birinci seçildin, öncelikle seni bu konuda tebrik etmek istiyorum"
Erika.
"Teşekkür ederim, çok naziksiniz"
Fergux.
"Şimdi bir diğer konumuz ise senin öğrenci başkanlığı ile ile ilgili"
Erika.
"Öğrenci başkanı mı? Ama ben öğrenci başkanı değilim ki efendim"
Fergux.
"Bu seferlik ben seni görevlendirmek istedim. Melek ve Şeytanlar Dostul Günü kutlamalarından önce haftanın birincisi seçilen öğrencimizi, öğrenci başkanı seçeceğime dair söz vermiştim"
Erika.
"Çok ilginç, bunu bilmiyordum"
Fergux.
"Bunu öğretmenler toplantısında konuştuk zaten, seni ilgilendiren kısmı...yarışmalara katılmak isteyen kişileri liste haline getirceksin"
Erika.
"Sınıfları dolaşacağım yani"
Fergux.
"Evet, listeyi müdür yardımcısından alabilirsin"
Erika.
"Anladım efendim"
Fergux.
"Şimdi çıkabilirsin, nasıl olsa artık seninle daha çok karşılaşacağız"
Ayağa kalmış, çıkışa ilerlemek için adımımı atacaktım ki. Bay Fergux beni cümleleri ile durdurmuştu. Bir şeyler mi biliyor acaba diye düşündüm, bunu bilemenin en iyi yolu bunu ona sormaktı.
Erika.
"Anlamadım efendim, neden?"
Fergux.
"Bir ay boyunca öğrenci başkanımız olacaksın ya...o yüzden"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfiction"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"