Şükür bugünde düştük bu çocuğa😍
_________________________________________Mino'ya nasıl açıklayacağımı bilmiyorum ama bir şekilde olacak diye yola çıkmıştım, ona teklif edeceğim şeyi duyunca şaşırıp uygunsuz bulacak biliyorum ama. Felix'ten kurtulmak için Mino'ya ihtiyacım var.
Kızların erkeklerin yurduna girmesi yasak olduğu için, hele ki gündüz vakti hiç dikkat çekmek istemiyorum. Mino'yu arayıp onunla kantinde buluşmak istediğimi söylemiştim, Mino da kabul etmiş bugün benimle öğle yemeğinde kantinde buluşacaktı.
Ondan önce davranıp kantine gelmiş ve onu bekliyordum, zaten benden üç dakika gibi bir süre sonra da Mino gelmişti. Ah işte geliyor.
Erica.
"Tam zamanında geldin"
Mino.
"Gerçekten mi?"
Erica.
"Evet bende şimdi gelmiştim"
Mino masasına oturduğunda saçımı düzeltmiş ona nasıl anlatacağımı düşünüyordum, Mino "evet, benimle ne konuşmak istiyorsun?" Diye sorduğunda oraya buraya bakmış en sonunda ona dönmüştüm.
Erica.
"Bak biliyorum sana çok saçma gelecek ama, bir süre benim sahte sevgilim olman lâzım"
Mino.
"Ov!...aaaa...hı?"
Erica.
"Biliyorum biliyorum, çok saçma bende seni böyle bir durumda bulunurmak istemem amaa..."
Mino.
"Şu restorandaki kırmızı kafalı şeytan mı yoksa?"
Erica.
"...evet, baya ileri gidiyor"
Mino.
"Kuralları biliyorsun Erica, bunu yapamam üzgünüm"
Yüzümü eğerek ellerimle oynamaya başlamıştım, tabikide kabul etmemekle çok haklı onu zorlayamamda.
Erica.
"Haklısın Mino...kabul etmeyeceğini biliyordum, aslında çok doğru bir hareket yaptın kabul etmemekle, neyse bu aramızda kalsın...ben gideyim artık"
Mino'ya hoşçakal deyip el çantamı alarak ordan uzaklaşmıştım, hatta Mino da peşimden geldiğinde. Başka konular konuşmaya başlayarak ordan ayrılmıştık.
...
Öğleden sonra iki derse daha girmiş ve bugünkü dersleri de atlatıp, biraz kendime zaman ayırma kararı almıştım. Sahil kenarında yürürken çantamdan çıkardığım çikolatayı yiyerek esen rüzgara bırakmıştım kendimi, arasıra derin derin nefes alıp veriyor ve öylece bakıyordum oraya buraya. Gerçekten kafayı sıyırdığım son noktadayım.
Felix bir türlü aklımdan çıkmıyor, onsuz da olabileceğimi biliyorum ama arzularım bedenimi ve düşüncelerimi ele geçirmek üzere. Belkide onu biraz daha uğraştırırsam soğur benden, bıkar. Sonra da vazgeçer, böylece bende ikilemde kalmak zorunda olmam, evet harika bir fikir. Taviz vermek yok, sadece işimi yapıcam, ve Felix'i görmezden gelicem zor olacak evet. Ama yapıcam.
...
Felix'ten...
Felix.
"HAH HAHAHA HA HAA~ gerçekten çok komiksin dori, Erica böyle bir şeyi gerçekten düşünüyor olamaz. Yani beni biliyorsun bugüne kadar isteyip alamadığım şeyler oldu evet, ama onları sadece çok istemiyordum...eğer çok istediğim bir şey varsa ki Erica gözümde imkansız olmasına rağmen istenen bir şey"
Dori.
"Seni gerizekalı, bir de bundan birkaç ay önce bana aşık değilim, olmam falan diyordun. SENİ GÖT! NE OLDU BEN HAKLI ÇIKTIM!
Minho kapıyı açıp içeri girdiğinde suratında garip bir ifade vardı.
Minho.
"Kimdi o?"
Felix.
"Kim kimdi?"
Minho.
"Biri küfür ederek bağırdı duymadın mı?"
Felix.
"Hayır"
Dori.
"Miyav"
Minho.
"Ahh doriii~ neyse ben çıkıyorum, almam gereken birkaç parça şey var, o zamana kadar kediler sana emanet"
Felix.
"Tamamdır kardeşim sen merak etme"
Dori.
"Miyav"
Minho kapıyı çekip çıktığında gülerek Dori'ye dönmüştüm, yalanmaya başlamış ve patilerini omzuma atmıştı.
Felix.
"Bir gün umarım yakalanmayız"
Dori.
"Bir şey olmaz, hem şu bahsettiğin Mino denilen çocuk kim?"
Felix.
"Bende bilmiyorum, ama gerçekten onunla çıkıyor olduğunu düşünmek sinir bozucu...çıktığına pek inanmıyorum ama eğer böyle bir şey varsa ben ne yapmam gerektiğini biliyorum"
Dori.
"Bence çıkıyorlardır, boşver et. Sana kız mı yok?"
Felix.
"Var ama ben hoşlandığımı istiyorum"
Dori.
"Bu ne hırs yiğidim, gözükarasın"
Felix.
"Biliyoruz bizde bir şeyler"
Dori.
"Sen demin ne yapacağımı biliyorum dedin, ne yapacaksın?"
Felix.
"Sonraki bölümlerde bakalım, görücez...neler olacak?"
16.11.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fiksi Penggemar"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"