Ama bu böyle olmaz. Bir şeytan bu kadar seksi olursa, bana burdan VIP cehennem biletini çoktan verdiler😂
________________________________________Kızların yanından ayrılırken iki tarafta okuluna dönmüştü. Hemen odama çıkıp birinden gelecek sosyal deney haberini bekliyordum. Odama çıkmıştım Minho hyung'da yoktu, benimde hiç konuşacak halim yoktu zaten. Kendimi yatağa atıp dinlenmeye bırakmıştım, Erika aklıma gelmiş ve sırıtmıştım. Onu düşünmemeye çalışmıştım...aaa yok başaramadım.😊
Sırt üstü uzanmış, ellerimi başımın altına geçirip gözlerimi kapatmıştım. Sonra üzerime bir şey tırmandı, dört ayaklı yumuşacık kuyruğu olan bir şey. Dori ya da Soonie olsa gerek. Sol elimi kediye götürerek sırtını okşamıştım ve miyavlamıştı. Yiaaa of! Kedileri neden bu kadar seviyorum bilmiyorum, Minho'nun kedileri ile vakit geçirmek çok güzel. Erika gibi bir kedi ile vakit geçirmek daha da güzel.
"Miyav"
Gözlerimi açıp kediye devşirmiştim. Ah! Doongie'ymiş. diyip geriye doğru kafamı tekrar uzatmıştım.
Doongie.
"Selam Felix"
Felix.
"Lan!"
Tepkim ile Doongie'yi iki elimle havaya kaldırmıştım. Gerçi neden şaşırıyorsam, tahmin etmeliydim böyle bir şey olacağını.
Felix.
"Doongie konuşuyorsun"
Doongie.
"Minho sağolsun, üzerinde konuşma büyüsü denedi"
Felix.
"Yiaa demek öyle"
Deyip ayağa kalkıp yatağımın üzerinde oturarak Doongie'yi de oturtmuştum.
Doongie.
"Sakın ona söyleme ama, zamanı geldiğinde konuşup onu korkutucam. Tıpkı seni korkuttuğum gibi"
Felix.
"Hmm...(fısıldayarak)...bu Minho'nun kedilerinin de amacı Minho'yu korkutmak, beni de denek olarak kullanıyorlar."
Doongie.
"Bir şey mi dedin?"
Felix.
"Yo yo! Bir konuşmam var da ona hazırlanıyorum "
Doongie.
"Ne konuşması bu?"
Felix.
"Sosyal! Sosyal deney için arkadaşlarla buluşacağım da"
Doongie.
"Hmmm anladım"
Kapı tıklanır...
Felix.
"Geeel!"
İçeri Görevli Öğrenci Sana Girer...
Sana.
"Hey Felix! Müdür yardımcısı, sosyal deney için melekler okuluna girişin için giriş kartını getirmemi istedi. Al dostum, git ve oradakilere iki ayar çek"
Felix.
"Ne?!"
Sana Noona ağzındaki çiğnediği sakız ile serseri modundaydı yine, kesin yine kat görevlisinin haberi olmadan yemekhaneye girip birkaç kadeh götürmüştü. Zaten giriş kartını vermek için yaklaştığında, ağır votka kokusunu almıştım. Sarhoş olmaması büyük başarı ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfic"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"