5-Çok Sevindim

1K 94 25
                                    

İlk görevimin ardından birkaç gün geçmişti, ara sıra yeni görevlere gitmiştim ve yine birkaç tanesinde Felix ile karşılaşmıştım. Yapışık sülük gibi bir türlü gitmiyor. Bugün ki görevde yine onunla karşılaşmıştım ve adamın kafasının karışmış olmasıyla kalmayıp,  adamın düşüncelerini birbirine soktuk.

Bu her zaman böyle mi olacak düşüncesi ile, yaklaştığımda otomatik olarak açılan kapıdan içeri girip derin bir nefes aldım.

Jisoo
-Sonunda gelebildin neredeydin? 
Erica
-Eeeem...işim biraz uzadı

Jennie
-Geçen seferde böyle dedin

Erica
-Uzun işleri severim, uzun ama eğlenceli

Rosé
-Bir şeyler ters mi gidiyor yoksa

Erica
-Yo yoo sorun yok, sizin nasıl gidiyor?  Malum artık bir kez göreve gitmiş biri değiliz

Rosé
-Benimkisi iyi gibi

Jennie
-Bende alıştım

Jisoo
-Orta yia,  ne iyi ne kötü

Erica
-Ne güzel,  sizin adınıza çok sevindim

Rosé
-Aaaa bakın ne diyeceğim, görevlerine yeni başlayanlar için müdür toplantı düzenleyecekmiş,  aşağıdaki konferans salonunda. BiZde orada olacakmışız, ben onu size demeyi unuttum hadi hazırlanıp gidelim

Jennie
-Hazırım ben

Jisoo & Rosé
-Ne ara?!?!?

Erica
-Deminden beri ayna karşısında fark etmediniz mi?

Jennie
-Ehehehe, bakıyorumda baya dikkatliyiz ;)

Jennie bana göz kırptıktan sonra dolabıma yönelip üzerindekileri değişip görünümüm gözümde harika olana kadar, üzerimi demiştim. Ve harika gözüktüğümü düşündüğüm o an duraksamıştım.

Jisoo
-Ben bittim

Rosé
-bende bittim

Erica
-Bende bitiverdim

Jennie
-Ben zaten bitmiştim

Jisoo
-O zaman doğru konferansa

Odadan çıkıp en alt kattaki konferansın yolunu tuttuk, öğrencilerin odasından ses gelmiyordu ki konferans salonunun içine giren bizim sınıftan birkaç kişi gördüm. Içeriye girdiğimde ise daha büyük bir kalabalık vardı.

Jennie
-Burası da baya kalabalıkmış

Erica
-Ayiyy ben nasıl durucam burada yia

Jisoo
-bende sevmiyorum kalabalığı ama

Rosé
-Ama katlanıcaz,  hadi

İçerde yan yana olan dört boş koltuk bulup oturduk,  soldan sağa doğru küçükten büyüğe dizilmiştik. Ilk oturduğumuzda ortamı biraz eleştirip konuşurken bir müddet sonra, müdür bay Fergux içeri girip konuşmasını yapmaya başladı.

Fergux
"-Merhaba, ben müdürünÜz bay Fergux. Sizlerde yeni öğrencilersiniz,  ilk görevinize çoktan gittiniz bile. Bu yüzden sizi tebrik ederim.  Bu gün geldiğiniz son nokta şu anda nerede olduğunuzu belirler, ama ben size bunların yanında bazı kurallarıda öğreteceğim. Evet burda kural mı var diyeceksiniz,  evet var.

Hemde dışına çıkılmaması gereken kurallar. Şimdiye kadar bunları öğrenmediniz çünkü şimdiye kadar meleklerin diyarından uzaklaşmamıştınız,  gözünüz daha önce hiç şeytan görmemişti, böyle diyorum diye zıttınızı küçümsemeyin ve rakip olarak görmeyin.

Siz buraya ne yapmanız gerektiğini öğrenmeye geldiniz, bu okulun dışına çıktığınızdada ne yapacağınızı göstereceksiniz. Hepiniz yeri gelir başarırsınız ama yeri gelir başaramazsınız. Bu iki seçeneğinde başınıza gelebileceğini unutmayın."

*Alkışlar*

Fergux
-"Şimdi gelelim asıl konuya,  kurallar. Evet gelelim ilk kurala, normalde bir sırası yok tabiki ama ben sırayla söyleyeceğim. İlk kural,"iyilik yapmaktan vazgeçerseniz meleklikten atılırsınız" evet bence kural gayet açık ve net.

Bir diğer kural "Dünya'da kimliğinizi belli ederseniz,  bunun karşılığına katlanmak zorundasınız"   cezanızı çektikten sonra özgürsünüz ve cezasınıza ben karar veriyorum. Ya da bir diğer kural    "Dünya'da herkesin gözü önünde sihir yaparsanız,  bu gücünüz elinizden alınır"   bu gücünüzu tekrar geri alabilirsiniz, ama. Pişman olduğunuz ve hatanızı anlayıp işinize konsantre olduğunuz zaman.

"Dünya ile ilgili kurallar dışında okul kurallarına aykırı davranırsanız, ailelerinizle görüşülür"  burda izinsiz bir şey yapamazsınız unutmayın. En son ve en önemli kural "Bir şeytana aşık olamazsınız"  olsanız bile duygularınıza hakim olmalısınız, bir şeytan ile aşk yaşamak kesinlikle yasaktır!!!!!"

Bay Fergux uzun ve gergin konuşmasını bitirmişti, bizde onu alkışlamıştık.

Fergux
-Evet konuşmam bitti, kuralları anladığınızı umuyorum, şimdi sırayla odadan düzgün bir şekilde çıkabilirsiniz

13.08.2020
DEVAM EDECEK...

(Oy şeysi bir önceki bölümden itibaren bütün bölümler için geçerli, ona göre okuyun bence)

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin