Minho
-SEN MANYADIN MI?!?! BAŞINA İŞ Mİ AÇMAK ISTIYORSUN?!?!? KENDİNE GEL!Felix
-Bana bağırma ne yaptığımın farkındayım!!!Minho
-Umarım bunu benden başkası öğrenmez, yoksa başına çok kötü şeyler gelebilirFelix
-Tamam sakin ol, ve lütfen bundan kimseye bahsetmeBiten cümlelerden sonra gözlerimiz odada başka yerlere kayarken kapı açılmış ve içeri Jeongin girmişti.
Jeongin
-Burada mıydınız her yerde sizi arıyorum, gelsenize ders başlıyorMinho
-Tamam sen git geliyoruz bizJeongin Hızlıca kapıyı kapatıp gittiğinde, Minho ile birbirimize imalı laflar atarak çantalarımızı alıp odadan çıktık. Biraz hızlı yürüyerek sınıfa varmıştık. Odalarımızın olduğu gibi sıralarımızın da yan yana olması, ayrılmaz bir dörtlü olduğumuzu kanıtlıyordu.
Sınıfın girişindeki grubun arka sırasında Jeongin'in tekli sırası ve onun bir önünde Minho ve ben vardık. Aramızdaki gruptan sonraki grubun orada, daha kalabalık olmamızı sağlayan. Chris, Changbin, Hyunjin, Jisung ve Seungmin. Tabi bizim için genelde ikinci plândalar.
Seungmin
-Yine geç geldiniz bakıyorumdaMinho
-payacak çok şeyimiz var 😎😛😘🙃😉😂🤑😁Seungmin
-Hmmm anlıyorum, peki her zaman zamanında yetişmeyi nasıl başarıyorsunuzMinho ile yumruk tokuşturarak.
Felix
-Meslek sırrıSeungmin
-WaovSeungmin büyüttüğü gözleri ile yanımızdan ayrılırken öğretmen süzülerek içeri girmişti.
Öğretmen
-Hız istiyorum, hemen ders kitabınızda kaldığımız yeri açıp bir sonraki komutunu bekleyin, komit gelene kadar yüksek olmayacak kadar ses çıkartmak serbesttir(Alllahım nerede böyle öğretmene rastlamak 😪🥺)
Öğretmenin bizi salması ile sınıfta ses yükselmişti, yanı tabiki öğretmenin dediği gibi. Bilirsiniz biz şeytanlar bayılırız kurallara çokta uyarız.🤣
Öğretmen
-Tamam tamam sakin olun şimdi derse geçiyoruz...
Dün dünya'dayken hayatımızı kurtaran çocuk bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Ne kadar da iyi niyetliydi öyle, o güzel kalbimde iyilik saklı olması çok güzel. Vay canına yüzünü görmeden böyle hissediyorsam, yüzünü görsem kim bilir neler olurdu?
Jennie
-piştOkul kantininde oturmuş, simutimi içerken Jennie'ninince sesi ile bana seslenmesi ile ona dönmüş ve sırıtmıştım.
Jennie
-Ne o neye daldın?Erica
- Üç gün önce bizi şu serserilerden kurataran çocuğu düşünüyorumJennie
-Ayyy hatırlatma lütfen, bir daha sahilde falan dolaşmam. Hem ayrıca olay bitmiş gitmiş sen niye hala bunun üstünde bu kadar duruyorsun ki?Erica
-Olay değil, çocuktan bahsediyorumJennie
-Uuuuv çocukta mı kaldı aklın?Erica
-Yani çok güzel kurtardı hayatımızıJennie
-Sadece hayatımızı kurtardığı için mi?Erica
-HııııııJennie
-Hiç inandırıcı değilErica
-Neymiş peki inandırıcı olan?Jennie
-Senin bir dünyalığa aşık olmuş olmamErica
-Az daha abart, çocuğu tanımıyorum bileJennie
-Neyse neyse ben kızların yanına gidiyorum, sende bu dediğine ister inan ister inanmaYanımdan uzaklaşan Jennie'ye üstten göz devirerek, sinirli taklidi yapıyordum. Ama olmuyordu, bu yüzden kendimi kendimce sadece simutimi bitirip bir sonraki derse girmeye odaklamıştım.
19.08.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfic"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"