29-Gelene Kadar

305 40 16
                                    

Bir şeytan bir şeyi bu kadar mükemmel ikram etmemeli, yoksa şeytana uyma ihtimalim çok yüksek🤤
_________________________________________

Jisoo.

"Özür dilerim, çok özür dilerim, böyle bir yanlış anlaşılmaya neden olduğum için çok özür dilerim, hadi lütfen aç kapıyı"

Erika.

"Git buradan Jisoo unnie, kimse ile görüşmek istemiyorum"

Jisoo.

"Kimse ile değil benim ile görüşmek istemiyorsun sen, ama lütfen beni bir dinle...bak bir daha ağzımı açmayacağım, lütfen şu kapıyı aç da biraz konuşalım"

Erika.

"Hayır!"

Jisoo.

"Iyi açmıyor musun?"

Erika.

"Hayır dedim yia!"

Jisoo.

"Öyle olsun"

Erika'yı kendini kilitlediği odada yalnız bırkamış ve Rosé ile Jennie'ye dönmüştüm.

Rosé.

"Eeee ne yapacağız şimdi?"

Jennie.

"Hayır o odada bizim de kaldığımızı hatırlaması lâzım"

Rosé.

"Psikopat bu kız ben diyorum size"

Jennie.

"Planı olan?"

Jisoo.

"Benim bir planım var"

Rosé.

"Nedir unnie?"

Jisoo.

"Felix'i çağıracağız"

Jennie.

"Yok ebesinin nikâhı!"

Rosé.

"Ne yaptın kahvaltıda yürek mi yedin? Bizi bitirirler"

Jisoo.

"Deneyimiz var diyeceğiz kızlar, müdür yardımcısı izin almak için müdür ile görüşürken. Biz görev vakti dünya'da Felix'i bulup eğer deneye meselesini okula gittiğinde ona sorarsalar, doğru olduğunu söylemesini isteyeceğiz"

Jennie.

"Hmmm sonra"

Jisoo.

"Yapmayın kızlar Erika'yı az çok hepimiz tanıyoruz, göreve gitmez o bu halde. E tabi böyle bir durumda Felix gelirse, ki umalım gelsin. Erika kesin odadan çıkar"

Rosé.

"Bir gün çok pis yakalayacağız"

Jennie.

"O gün gelene kadar, şansını kullan ama"

Jisoo.

"Hadi hadi ışınlanma odasına"

Rosé.

"Önce müdür yardımcısı değil mi?"

Jisoo.

"Ah evet!"

Işınlanma odasından önce müdür yardımcısının odasına gidip, senaryoyu anlatmamız gerekiyordu. İçerdeki kalabalık boşaldığında içeri girmiştik.

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin