34-Balıkçı Tezgahı

231 24 17
                                    

Soongie, Doongie ve ben Felix ve Erika'nın arasından sızıp, ilerde gördüğümüz bir balıkçı tezgâhına doğru ilerlemiştik. Miyavlaya miyavlaya balıkçı tezgâhının önüne oturduk, şimdi tek yapmamız gereken tezgâhçının bize balık vermesi...

Erika'dan...

Felix ile yüz yüze görüşmeyeli bir hafta olmuştu ve şu anda bunun acısını gideriyorduk. ortaya kahvaltı tabağı söylemiştik, kahvaltımızı yaparken hafif esinti bize eşlik ediyordu. Durmadan saçımı düzeltmek zorunda kalıyordum ama Felix'in bana her elimi saçima gotürdüğde artıyı bakışı görmeye değer.

İnanılmaz biriydi, aklımı başımdan almayı her seferinde başarıyordu. Bu benim bünyem için her ne kadar uygun olmasa da bunu görmek hoşuma gidiyordu.

Erika.

"Çok güzel gülümsüyorsun"

Felix.

"Teşekkür ederim, sende çok güzel gülümsüyorsun, gülüşünü özledim"

Erika.

"Yalnız güneş ışığı, rüzgarın şiddeti ve şu ortamda bizden başka kimse olmayışı tam bize göre ayarlanmamış mı?"

Felix.

"Sen her şeyden daha cazipsin benim için"

Erika.

"Tamam cıvıtma, aaa bak aklıma ne geldi? Şurada babama yakalamıştık hatırlıyor musun? Tam şurada"

Felix.

"Ayyy dur hatırlatma, beni çekmişti  sonra kenara konuşmuştuk"

Erika.

"Sahi ne söyledi sana?"

Felix.

"Boşver ya"

Erika.

"Lütfen söyle"

Felix.

"Kızın ile ne kadar süredir arkadaşsınız? Ne derecede arkadaşsınız? Aranızda ne var? Ne zaman tanışdınız? Ahhhh! Yemin ederim sorduğu diğer soruları hatırlamıyorum"

Erika.

"Ehehe o kadar gerilmiş miydin?"

Felix.

"Kabus gibiydi, herhalde geçmişte dönmek istemediğim tek anım o oldu"

Erika.

"Yazıııık"

Felix.

"Dalga geçme, hiç komik değil"

Erika.

"Hayır öyle"

Diyerek birlikte gülmeye başlamıştık. Deniz keyfi ile bir şeyler atıştırırken bu güne geldiğimiz anlardan bahsediyorduk, cidden nereden nereye gelmiştik. Sahi ne yapıyorduk biz?

Üstelik kuralları bile umursamıyorduk, yanlış yapıyoruz ama birbirimizden uzaklaşamıyoruz. Hayır hayır, kimse bilmediği sürece hiç-bir şey olamaz öyle değil mi?

Erika.

"Saate 13:36 çoktan olmuş bile"

Felix.

"Evet olmuş, hadi gel kahvaltımız bittiğine göre biraz dolaşalım"

Erika.

"Kedilerde dolaşmış olur hem"

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin