Erica'dan...
Kızlarla birlikte boş günümüzde yemeyi en çok sevdiğimiz şeyleri yiyelim diye kantine inmiştik fakat, bu öğrencilere aynı okukda kalmak yaramıyor. Kantin çok kalabalık ve uzun bir sıra var.
Erica
-Peki ala, güzel bir fikriniz var mı?Jisoo
-Nasıl olsa izinliyiz, müdür yardımcısına söyleyip çıkalımJennie
-Güzel fikirlerine bayılıyorumRosé
-Çünkü her zaman bizi kurtarırKızlarla birlikte doğruca müdür yardımcısı, bayan Felain'ın (Felayn) yanına giderek izin aldık. Şehire gidip o güzel sokaklarda geZmemiz için bir engel yok artık.
Rosé
-Eeeee nereye gidiyoruz peki?Jennie
-İtalyan pizzacısına mı? Türk dönercisi mi? Yoksa Japon suşicisine mi?Jisoo
-Bence TürkErica
-Bencede TürkJisoo
-Kuralları unutmayın ha, sonra başımıza iç almayalımİşte o an ayaklarımız, Türkiye'de sahil kenarında bir yerde bir dönerci yakınlarında yere değmişti.
Jennie
-Burda çok fazla dönerci var hangisine gireceğiz?Erica & Jisoo
-Tabiki de soslu olan!(Bilmiyorum sizin oralarda nasıl dönerciler var ama, bizim burda Hatay soslu ve soslu dönerciler çok fazla olmaya başladı, geçen yılın sonlarından beri ne kadar soslu döner yedim inanamazsınız :")
Kızlarla birlikte dönerlerimizi alıp mekanın dış tarafında bulunan dört kişilik bir masaya oturmuştuk, çok garip hissediyordum çünkü etraftaki çoğu kişi bizi süzüp duruyor. Yüzümde bir şey mi var anlamadım ki?
Dünya'ya geldiğimizde yiyecekle birlikte en çok sevdiğim şey, gittiğimiz yerde ınsanlar hangi dilde konuşuyorsa o dilde konuşabilmek. Ahhhh keşke Fransa'ya gidip Kruvasan yeseydik.
Rosé
-Kızlar, bizi mi izliyorlar bana mı öyle geliyorJisoo
-Evet izliyorlar bende fark ettimErica
-Yok canım, burdaki insanların genel giyimlerinin biraz tersine giyinmişiz. OndandırJennie
-Öyle olsunda başka bir şey olmasınErica
-Yiaa bayılıyorum bu dönere yia, beni benden alıyor yemin ederimJennie
-Bize izin vermeleri çok garipti aslındaRosé
-Neden ki? Sonuçta kurallara uyduğumuz sürece burada kalabiliyoruzJennie
-Hayır, yani daha yeni yeni dünya'da bulunuyoruzJisoo
-Evet...o açıdan çok mantıklıKızlarla birlikte yavaş yavaş yiyerek yaptığımız konuşmalar ortamı biraz daha eğlenceli kılıyordu, bu yüzden dönerlerimizi geç bitirdik. Bitince de hesabı ödeyip çıktığımız lokantadan, yavaşça sahile doğru yürüyorduk.
Rosé
-Eeee sizce de günümüz çok normal geçmiyor mu?Jennie
-Evet yia, bir şeyler olsa da böyle bu güne biraz daha heyecan katsaJisoo
-Eee kızlar, bir şeyler derken nasıl bir şeyler meselaRosé
-iyi şeyler meselaJennie
-Aşık bir çift görebilirizErica
-ıyyy ne cıvıkJisoo
-Dur biraz...bana böyle şeylerden hoşlanmadığını söylemeErica
-Hayır hoşlanmıyorum, yani bir yerde birbirine aşık olan birini görmek güzel ama, ben kendi açımdan aşk için pekde uygun olduğunu düşünmüyorumRosé
-İlerde aşık olursan görürüm ben seniJennie
-Eğer böyle bir şey olursa bende cidden Rosé'a katılırımJisoo
-Ehehehe düşünsenize Erica bir şeytana aşık oluyor falanBen onlara "ne diyor bunlar?" Bakışı atarken onlara kendi kendilerine bir şeyler konuşup, sırıtıp, kahkahalar atarken durmuştum.
Erica
-Eee kızlar bakın, bu yasakRosé
-Tamam canım şaka yapıyoruzJennie
-Evet ciddi algılama"Ooo merhaba kızlar, nereye böyle bir başınıza?"
Bir anda gözlerimiz önümüzde duran iki çocuğa çevrilmişti, ellerinde tesbih sallayarak bize arsız bakışlar atıyorlardı. Heh alın size olay.
Rosé
-Bu işimizdeyiz, sen işine baksana"Yok yanı yardımcı olalım yabancı gibi duruyorsunuz"
Jisoo
-Biz biliyoruz buraları sağol"Bildiğimize emin mısınız?"
Erica
-Eminiz kardeşim git artık"Gitmiyorum"
Jennie
- Ne demek gitmiyorum?"Gitmiyorum, gitmiyorum demek"
Adamların tavırı çok daha değişik bir hal almıştı, bize biraz daha yaklaştıklarında bana doğru gelen bir anda yanımdan geçen fransız usulü giyinen çocuktan yumruk yemişti. Ardından diğeri de. Çocuklar kaçıp giderken, biz fransız usulü giyinen kişiye teşekkür ediyorduk.
Gözlerinde gözlük vardı, tam olarak suratını görememiştim ve kısa ricalarda bulunup anında uzaklaşması çok garipti. Ama sanki önü tanıyormuş gibi hissettim.
19.08.2020
DEVAM EDECEK...(Çok değil 5-10 arası oy olsun sonra yb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfic"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"