22-Köşedeki Masa

507 58 36
                                    

Yine bir Side Effects performansı sonrası, ve yine yan yana oturan Lee Minho ve Lee Felix, tek fark burada Felix uyuyor, beyaz gömlekli fotoda,da Minho uyurken Felix onu dürtüklüyordu. Birbirlerini dürtüklemeseler şaşarım zaten.

_________________________________________

Minho beni marakta bırakırken dönmüştüm okula, kızlar bu sefer benden önce gelmişti. E tabi görev ortasında, görev arkadaşınla konuşursan görevin uzar.

Bende hemen onlar gibi giyinmek için hazırlanıyordum.

En sonunda hepimiz hazır olduğumuzda okulun bahçesine çıkıp Winner'ı beklemeye başlamıştık, birkaç dakika sonra Hoony ve Jinu gelmişti.

Jisoo.

"Mino ve Yoon nerede?"

Jinu.

"Onlar biraz geç çıkar evden, anca birazdan gelirler."

Üç dakika sonra Mino ve Yoon'da gelmişti, birlikte gideceğimiz yere ayarladığımız bir araba tutmuştuk. Arabanın içi çok güzeldi, renkli neon ışıklar gözümü almıştı. Şoför gideceğimiz yere kadar kopmalı bir müzik açmış, bizde içerde şarkıya eşlik ederek el çırpıyorduk. Işıklar bazen renk değiştiriyordu.

Bugün resmen gözümüz dönmüş gibi başlamıştık eğlenmeye, uzun zamandır bende böyle eğlenmemiştim.

Hoony.

"Haaay, şu  müziği artık kapatır mısınız şoför bey?"

Duraksayınca Hoony, şöförden müziği kapatmasını istemişti. Kısa bir süre sonra da restauranta varmıştık, birer birer arabadan inerken şoför arabayı alıp uzaklaşmıştı. Winner ile mekana doğru giriş yapmıştık.

Erica.

"Ayiy şu sol taraf çok kalabalık, sağda mı takılsak sakin sakin he?"

Mino.

"Hmmm iyi fikir, hadi şu köşedeki masanın yanındakine geçelim, bara da yakın"

Sağ tarafın en köşesindeki masanın yanındaki masaya geçmiştik, biz kızlar masanın sağ tarafına dizilirken erkekler bizim karşımıza geçmişti.

Rosé.

"Burası baya güzelmiş nereden buldunuz burayı?"

Yoon.

"Jinu buldu, baya uğraştı burayı bulmak için"

Jennie.

"Vaov"

Jinu.

"Yani ben böyle mükkemmellikleri keşfetmek için doğmuşum, şaşıracak bir şey yok yani"

Hoony.

"Her zamanki Jinu aldırış etmeyin, hadi ne alacağımızı seçelim"

Herkes önündeki mönü'yü almış ve kurcalayarak ne yiyeceğimizi  seçiyorduk, hepimiz karar verdiğimizde garson siparişleri almış ve yanımızdan uzaklaşmıştı. Bizde yemekleri beklerken konuşmaya devam ediyorduk. Winner ile anlam veremediğim bir samimiyetimiz var ama seviyorum onları.

Jisoo.

"Şu son zamanlarda çok yorulduk gerçekten"

Rosé.

"Evet yia hem okul, hem dünya, başlayalı o kadar zaman oldu alıştık ama. Bu hafta yorucuydu"

Yoon.

"Perşembe-Cuma günleri işi hafifletecekler diye bir dedikodu vardı ama, ne kadar doğru bilemem"

Rosé.

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin