32-Söylemem Lâzım

284 38 11
                                    

Felix.

"Birlikte ilk kahve içtiğimiz kafeye gittik, sonra da onu önce korkutup sonra kurtardığın palaja gittik. Hani şu ailesi ile karşılaştığım"

Dori'ye Erika ile ne yaptığımızı anlatıyordum, çünkü merak etmişti. Nasıl öğrendiğini bende bilmiyorum, daha doğrusu hissettiğini. Çünkü durmadan anladığını söylüyordu bir şeyleri, neyseki onun ağzının kapalı olmasına güvenmiştim.

Dori.

"Hmmm, ilk buluşma için güzel seçim olmuş. Bol bol konuşmuşsumuzdur siz şimdi"

Felix.

"Evet. İlk buluşma için gayet güzeldi bence"

Dori.

"Çok iyi ne zaman sevişiyorsunuz?"

İçtiğim suyu daha boğazımdan geçiremeden ani bir tepki ile Dori'nin suratına puşkürtmüştüm. Dori öylece kalmıştı.

Dori.

"Ağhhh Felix! Tüğlerimi mahvettin! Minho bunu görse seni si-"

Dori cümlesini tamamlayamadan kapı açılmıştı. Neyseki Minho içeri girmeden Dori'yi kucağıma almış ve sevmeye başlamıştım.

Dori.

"Miyav!"

Minho.

"(Gülümser) ah dori! Beni mi özledin?"

Felix.

"Hayır seni özlemedi, sana şu anda benimle ne kadar mutlu olduğunu söylüyor"

Minho.

"Yia öyle mi? Bunu daha iki yıl öncesine kadar kedilerimin olduğunu bilmeyen arkadaşım mı söylüyor?"

Felix.

"Evet o söylüyor"

Minho.

"Hah! Bak ne diyeceğim, bu şey. Aaaa, Coğrafya hocası meleklerin okuluna gezi yapacağımızı söylüyordu. Ondan haberin var mı?"

Felix.

"Ne!?!"

Doye ayağa kalkıp Dori'yi unutarak kucağımdan düşürmüştüm, o sırada Minho bana biraz kızgın bir surat yapmıştı.

Minho.

"Yavaş ol biraz, Dori'yi unuttun"

Felix.

"Minho hyung sen şu an ne dediğinin farkında mısın bu süper bir haber!"

Erika'yı okulunda görebileceğim için bir anda fazla sevinmiştim, Minho gözlerini kısarak bana baktığında anlamıştım ne yaptığımı. Ama gerçekten, bu tepkiyi vermemeliydim.

Minho.

"Felix...bu mutluluğunun sebebi nedir acaba?"

Felix.

"Aaaa şey...yani belki bir iki kargaşa çıkartırım okulda diye düşünmüştüm"

Minho.

"Hmmm öyle mi?"

Felix.

"Hmmm öyle"

Minho.

"Peki öyle olsun, bu arada sınıfta iki kişi olarak ayrılacakmışız. Birbirinden haberdar olmak için, benim eşim oluyorsun. Kimseye bırakmam seni"

Felix.

"Peki hyung, haber verdiğin için sağol"

Minho Dori'ye son bir bakış atıp kapıya tekrar dönmüştü, elleri kapıya gittiğinde alttan bakış atarak döndü arkasını. Bu sefer daha keskin bir soru soracağını görebiliyordum.

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin