Respect

278 14 15
                                    

"CUM PUTETI SA STATI ASA CALMI? O SAPTAMANA! UNDE S AR FI PUTUT DUCE?"
"Alya,daca as stii crede ma ca ti as spune,dar in momentul asta incerc sa nu ma gandesc la ceva mai rau de atat"
"Nu...Luka.. e vina mea.. ne am certat si..daca s a intamplat ceva cu ea?"spune bruneta cu lacrimi in ochi
"Alya,nu e asa. O vom gasi"
"Dar cum?"

~Adrien pov~
"Buna intrebare,cum?"
Drama asta cu Marinette deja devine...plictisitoare? Mai bine ca a plecat,oricum nu era de ajutor.
"Adrien,las o mai usor,suntem prietenii ei."
"Nino,de cand sunt eu prieten cu Marinette? De cand esti tu? Ce naiba?"
"Ce i cu tine? Te comporti ciudat."
"Nimic,mai bine plec. N am chef sa va aud cum va smiorcaiti."

Si acum,ce?
"Unde s o fi dus idioata aia Plagg?"

"De ce o faci idioata? Ce a fost cu faza de mai devreme? Parca nu ti pasa si acum intrebi de ea? Esti cam bipolar sa stii"
"Dumnezeule...esti mai rau decat tata."
"Oricum,nu stiu. Poate isi cauta parintii. Tikki a zis.. adica tic tac ce bate ceasul"
"Ce ai zis? Tikki? Miraculosul Buburezi? Parca nu o simteai? PLAGG!"
"Pai eu.."
"Imi spui acum"
"Adrien e complicat si nu pot sa mi incalc promisiunea. Mi am dat cuvantul"
"Stii ceva? Eu merg la mestru."
"NU POTI! Nu putem"
"Scuze amice."






~Marinette pov~
Trebuie sa ma schimb,e prea frig. Nu am haine in masina. Atunci s ar parea ca raman asa.
Nici nu mai stiu de cand sunt treaza.
Pornesc radioul masinii si vocea jurnalistei isi face loc
"Buna ziua,Paris! A trecut o saptamana de cand titanul urias a nimicit tot ce prindea in cale. De atunci nu s a mai aratat si nici Buburuza sau Motan Noir. Dar stati linistiti,sunt sigura ca vor aparea mereu sa ne salveze! Pana atunci,oamenii pot merge din nou la munca iar elevii la scoala."
Il opresc. Parintii mei..daca nu mai sunt..scoala..eu ce fac?. Sunt...singura
Nu am realizat pana acum. Trebuie sa ma grabesc.
Bag masina in viteza si conduc spre o zona pustie. Un oras vechi,abandonat de o gramada de ani. Din cauza razboiului a fost lasat in paragina si nimeni nu s a mai intors acolo. Nu e prea departe dar locul ala e infricosator. Nu este un oras mare,dar jocul de cuvinte al lui Sazed m au dus cu gandul intr un singur loc. Turnul cu ceas din centrul orasului.
Stai...o saptama?
Trag repede pe dreapta
Abia acum analizez ce a zis jurnalista acolo
Eu cand am iesit din apa..cand am intrat..?
Cat am stat acolo?
Ceva nu e bine
Ceva nu e bine deloc
Continui sa conduc si un puzzle imens isi fac loc in capul meu. Ce naiba se intampla?
Ajung in cateva minute si nici nu ma gandesc sa cobor undeva mai departe de turn.
Maestrul a zis,ca Sazed are o padure pe care o muta dar nu poate iesi din ea
Dar o poate muta,e a lui
Face ce vrea..asta inseamna ca i poate schimba forma?
Trebuie sa urc
Stiu cum arata interiorul unui turn cu ceas
Mecanism urias
Moarte sigura?
Incurajator
Totul e subred
Bun,trebuie sa incerc sa ma conectez cu el
Inchid ochii
Ma simt absorbita dar e ciudat
Inca sunt aici
In turn
Vad umbrele a tot ce ma inconjoara cum
Se misca.. le vad dar imi tin ochii inchisi..cum se poate
O soapta imi da fiori
"Marinette...."
"Sazed?"
Ma simt asa ametita...
"Marinette..da mi cercelul."
"Cercelul? Ce cercel?"
"Cel pe care il ai in buzunar Marinette.."
"Asta cum a ajuns aici? Si de ce mi e somn?"
"Da mi cercelul,acum."
"E al tau,nu i asa? Dar cum a ajuns aici? Si tu unde esti?"
"Da,imi apartine. Cercelul,acum"
Cuvintele maestrului imi vin imediat
"Sa nu te lasi manipulata."
Imi deschid brusc ochii,turnul incepe sa se darame. Fug afara si vad ca..sunt in mijlocul unei paduri. Grozav. Am ajuns fix in gura lupului. Vad cabana.
Bat la usa,dar se deschide singura
Ok Sazed,am vrut sa fiu politicoasa. Un bec se aprinde brusc
"Deci tu esti Marinette."
O cutie de miraculos pe jos..dar nu e ca celelalte. E alba,cu detalii negre.
"De ce nu te pot vedea?"
Mestrul zicea "depinde ce vrei sa vezi"
Imi inchid iar ochii
Si ii deschid iar
O creatura cat un kwami pluteste in fata mea cu niste ochi absolut inspaimantatori.
"Acum,te vad"
"Eu te am lasat sa ma vezi. Cercelul,da mi l."
"Aia este cutia ta?cutia cercelului?"
"Da,acum.."
Nu ezit sa l intrerup.
"De ce nu o ridici? Nu stai in ea? "
"Nu am forma fizica,cutia aia e singurul obiect care imi opune rezistenta."
"Pot sa o ridic? Sa o pun pe masa."
"De ce ma intrebi?"
M am gandit la fata aceaa...
"Nu este a mea"
Care a facut ce a facut
"Tu decizi,Sazed. Iti pot ridica cutia?"
A facut un gest aprobator,confuz
Trag un scaun aruncat,il ridic il sterg de praf si inainte
"Pot sa ma asez?"
"Nu ti e frica?"
Vine mai aproape de mine si ma tintuieste cu privirea
"Sunt obosita si am hainele ude,pot sa ma asez?"
"Aseaza te."
"Am inteles ca iti vrei cercelul. Dar pana acolo am nevoie de raspunsuri."
"Si ce te face sa crezi ca ti le voi da?"
"Nu ti vrei cercelul?"
"Ma santajezi?"
Lumina a inceput sa palpaie,becul sa se clatine,usa s a trantit si o umbra care parea ca ar vrea sa ma ighita si a facut aparitia. Manipulare,putere
Sunt puternica
Imi pastrez figura fetei plictisita si las un cascat sa mi scape facand ca totul sa se calmeze.
"DE CE NU TIPI? DE CE NU FUGI? POT SA TE OMOR IN ORICE SECUNDA?ESTI CONSTIENTA SAU DOAR PROASTA?"
"In primul rand,te rog sa nu mai tipi,daca stau sa ma gandesc esti foarte nerespectuos si irascibil"
Maestrul a zis respect
"De cand am ajuns aici,m am comportat mai frumos decat tine. Am batut la usa,m am oferit sa ti ridic cutia,te am intrebat daca ma pot aseza iar tu ca gazda nici macar nu m ai intrebat cum ma simt.Tot ce vrei este cercelul asta."
Il scot din buzunar si i l pun in cutie.
"Poftim,cercelul. M am dus intr un lac adanc de 10 m, mi am udat hainele,doar ca sa ajung sa vorbesc cu tine. Tu esti cel care m a adus aici si esti chiar ignorant. Tot ce am vrut a fost sa stau jos si sa mi raspunzi la intrebari."
M am ridicat de pe scaun,vazandu i figura atat de mirata,vrand sa plec cand aud
"Ce...dar...nu inteleg."
"Cu siguranta nu esti ce ma asteptam. Daca tot m ai adus aici puteai macar sa faci curat"
La asta nu se astepta
La niste chestii asa banale dar oarecum mi am crescut siguranta
E..socat efectiv
"Nu iti este frica? Mi ai dat cercelul..eu."
Brusc,o lumina alba orbitoare se iveste in cabanuta transformand o in ceva luxos. Un covor mare,un foc in semineu,fotoliu.
Deci atat de puternic e
Ma uit la el si astept sa mi spuna ceva.
"Nu pot sa inteleg. De ce ai facut toate astea?"
"Ce am facut?"
"M ai infruntat."
"Nu,doar ti am aratat respect. Si ti am spus ca tu ai facut exat contrariul."
"Imi cer scuze. Te rog,aseaza te. Iti voi raspunde la intrebari"
"Fata de ce mi s a zis despre tine Sazed,vad ca pana acum iti poti indrepta greselile."
"Oh..Buburuzo. Maestrul Fu e asa nestiutor uneori."
"Pot sa incep cu intrebarile?"
Imi face un gest aprobator.
"De unde il stii pe fratele meu?"

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum