Marinette picioare stangi

460 27 1
                                    

Conform GPS ului masinii mai avem 1 km. Noroc ca am oprit sa punem benzina. Nici nu ma gandesc cum o sa reactioneze ai mei. Asta e. Faptul e consumat.
De cand a pomenit Tikki de el..ma tot gandesc la seara aia. La ce am avut. La prietenia noastra. Toate gandurile astea..
Trebuie sa renunt la asta. Nu vreau sa trec din nou prin asta. Sa stau singura cu gandurile mele,sa ma gandesc cu ce i am gresit fostului meu prieten..
-MARINETTE CAMIONUL!
Cum am auzit o pe bruneta am tras de volan brusc pe dreapta.
Ce fac? Am doua suflete in maini si cu al meu 3. (Tikki nu poate sa moara in accident:))
-Eu...îmi pare rau. Ma gandeam si am uitat de ce e în jurul meu. Nu mi as fi iertat o...
-Mari,calmeaza te. Eu si Alya stim ca ai trecut si înca treci prin ceva si ne doare ca ne excluzi asa.
-Eu...
Nici macar nu mi am dat seama cand o lacrima mi a cazut din coltul ochiului si am îndepartat o imediat. Nu am mai zis nimic. Nimeni nu a mai zis. Am pornit motorul si mi am tinut ochii doar la drum. Mintea doar la drum. Nu pot sa fac o greseala si sa i pierd doar pentru ca sunt eu prea slaba. Dar o sa trec peste. Mereu o fac.
Timpul trece si pana am ajuns noi o furtuna deja începuse.
Am coborat din masina cu farurile aprinse si cei doi au fugit înauntru.Am ramas pentru a o bloca si,ei bine sa i sting farurile si sa ma asigur ca e întreaga sa nu mi iau omor acasa.
Îi ajung pe cei doi din urma si un miros puternic de alcool si tutun îmi inunda narile. Muzica rasuna în boxe si toti îsi faceau de cap. Dar observ ca nu suntem multi.
Ceva de genul:eu,Alya,Nino,Luka,Lila,Chloe si Kagami. Adica persoane cunoscute.
A si Adrien.
Si înca 20 de persoane pe care nu le cunosc.
-ATI AJUNS!SCUZE CA TIP DAR MUZICA E PREA TAREEE.BUNA MARINETTE.APROPO SIMTITI VA CA ACASA
-BUNA NINO
-TE SUPERI DACA O FUR PE ALYA?
-SIGUR NICI O..
dar nu apuc sa termin ca pleaca
"Da marinette stam cu tine"
-Ei bine Luka,am ramas doar noi.
Siii e cu niste fete.
Bravo ma
Ca stati cu mine ati zis
Ca ma lasati balta nu ati mai zis
Macar toata lumea e ocupata si pot sa mi fac de cap. Voiam sa urc la etaj unde e mansarda cu ceva terasa mica. Nino a zis sa ne simtim ca acasa deci..Dar în drumul meu i am observat pe Alya si Nino cum susotesc. Si chiar langa ei Adrien cu restul.
Cand sa mi revina atentia catre trepte facem contact vizual si ma împiedic de un baiat sprijinit de margine.Dar cand sa cad ma prinde.Dragut:)))
-Imi pare rau. Am doua picioare stangi.
-Nu i nimic m bucur ca esti ok. Andrew
Si îmi întinde mana.
-Marinette.
Dau mana înapoi
-Marinette? Ciudat nume nu l am mai auzit.Deci Marinette cu doua picioare stangi,ce i cu tine aici?
-Eu si Nino suntem colegi.Deci oarecum am venit cu prietena mea posibil iubita lui.
-Asa deci. Nu esti curioasa ce e cu mine aici?
-Sincer? Nu prea. Adica nu te supara,mersi ca m ai prins si asa,ar fi fost aiurea sa ma pup cu scarile. Mersi.
-Stai linistita. E ok. Si unde mergeai?
-Pe terasa.
-Ploua cu galeata. Te superi daca vin?
-Deloc.
-Vezi sa nu te mai împiedici Marinette picioare stangi,doar nu vrei sa te car pana sus.
-Haha.
-Deci? De ce ai vrut sa urci aici? Ploua cu galeata si e frig.
-Nu mi place jos. Nu ma simt bine si prefer sa stau aici,e liniste. Si nu ma ploua, e acoperis vezi?
-Mda. Si esti ok?
-Da,sa zicem.
-Arati de parca ai avea nevoie de o tigara.
-Nu am fumat niciodata. Cum e?
-Bine.Te relaxeaza. Vrei una?
-Okk. Sa speram ca nu mor.
-Ei haide. E decizia ta.Dar nu cred ca o sa ti faca rau. Poate merge sa te,nu stiu. Relaxeze?
-Mda..deci:))cum fac asta?

Andrew mi a aratat cum se fumeaza,normal ca m am înecat dar dupa cateva încercari am putut sa simt nicotina si avea dreptate,m a relaxat. Am stat cred ca o ora si deja am vorbit despre aproape orice.
Am aflat ca e gay si ca îi place moda. Daca asta nu suna bine atunci?:)
A mai zis ca înca nu si a facut coming out ul si m a rugat sa nu le spun celorlalti deoarece crede ca îl vor trata diferit.

-Nu se mai opreste ploaia asta? Mi ai fumat toate tigarile.
-E vina ta tu m ai corupt.Nu mai ai?
-Nu e bine sa  fumezi asa mult. Daca vrei mergem sa luam. Si ne întoarcem aici?
-Daca e un magazin pe aproape sigur. Oricum sunt cu masina.
-Woooo da înapoi,cati ani ai?
-16. Alya si Luka s au rugat de mine sa le iau masina parintilor pentru ca nu aveam cu ce sa venim. Ei nu stiu,asa ca...
-Ar fi o catastrofa daca ar afla..
-Mda..STAI
AM UITAT DE LUKA SI ALYA.
-Prietenii mei cred ca nu mi au simtit lipsa:))
-Mai bine mergem jos.
Cand ne am ridicat si am deschis usa catre mansarda,am dat nas în nas cu..

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum