Ce nu ne omoara,ne ridica

478 21 2
                                    

"Esti bine?"
"Sincer Nino,nu prea. Ce faceti aici? De unde stiti unde stau?"
"Pai,eu le am zis."
"Alya? Ce se..."
"Mi a zis Luka. Îmi pare rau."
"O doamne"
~Adrien Pov~
"IESI"
"Ce mi ai zis?"
"Am zis sa iesi dracului din camera mea."
"Ai grija cum îmi vorbesti baiete. Eu sunt tatal tau."
"Nu prea se vede"
"CUM ITI PERMITI SA MI VORBESTI MIE ASA? NU MAI IESI DE AICI PANA CE NU TI REVIZUIESTI COMPORTAMENTUL.Voi vorbi cu mama ta despre asta"
Pleaca si tranteste usa
"Nu l suport"
"Stiu ca e tatal tau dar nici eu. Voiam sa ti spun ceva,dar credeam ca doar mi se pare. Acum mi am confirmat ca nu e asa"
"Despre ce vorbesti Plagg?"
"Simt o energie de miraculos în casa asta de ceva timp,si nu e a mea.Dar oarecum e familiara.Cand au plecat ai tai s a oprit dar acum a revenit"
"Imposibil. Parintii mei?"
"Nu stiu..dar unul moare. Iar celalalt este obosit. Se pare ca cineva îl alimenteaza cu furie"
"Te deranjeaza daca plecam? Nu stiu,vreau sa ies de aici"
"Ai vorbit prea dragut cu mine."
"Mai fac si de astea"
"Ai putea sa încerci si cu fetele"
"Da,poate"
Ies pe geam în viteza,dar silentios.Faptul ca am abilitatile unei feline îmi e de prea mare ajutor.
Am un sentiment ciudat. Dar ceva din mine ma face sa ma îndrept spre Sena.
De ce credeam ca e imposibil asta?
Marinette.Nici nu ar trebui sa fiu aici.
Cu ea
"Practic nu esti cu ea"
Subconstient prost
Ce am de pierdut?
Cobor si o sperii
Nu era asa fricoasa.
Si nici asa frumoasa.
Mereu a fost frumoasa...
Ce dracu e cu mine

~Marinette pov~
"Tu de ce esti aici? Alya stii ca nu l suport"
"Eram cu Nino si Alya l a sunat. Nu mai vorbii de parca nu as fi aici. Nu esti vreo printesa"
"Ce dra.."
"Salut. Scuze ca am întarziat,am adus sculele si mancare. Oh,Alya? Deja ai ajuns?"
"De ce v ati adunat toti aici? Si tu de ce i ai zis Luka?"
Nu mai suport asta ma depaseste. O sa explodez. De nervi de plans nici eu nu stiu.
"Putem sa vorbim.."
"Nu. Apreciez ca voi 3 ati venit, nu am nimic cu tine Nino. Nu înteleg de ce dar parintii mei sunt undeva sau sunt morti. Nu vreau sa vorbesc,nu vreau sa glumesc. Tot ce vreau e sa ma gandesc la ce naiba o sa fac"
Ma caut in buzunare dupa chei si i le arunc Alyei.
"Tine. Daca vreti ramaneti,daca nu puteti pleca. Ma anunti daca vrei ceva."
Urc în camera mea. Ploua, si e noapte. Macar atmosfera de afara ma ajuta. Imi bag castile in urechi,închid mica usa si ma apuc de curatenie. Macar tavanul si peretii sunt la locul lor. Nu a intrat nimeni în casa în afara de noi,deci tot ce pot sa deduc e ca distrugand atatea cladiri cutremurele provocate au ajuns pana aici.
Se vede ca sunt stresata.
Imi iau matura si ma pun pe facut curat. Am terminat destul de repede. I am spus lui Tikki sa ramana ascunsa si i am dat mancare. Nu ma grabesc în dus.
Decid sa urc pe balcon. Tot ploua,e perfect. Agat mica prelata ce atarna de al doilea cui pentru a nu ma uda prea tare. Stiu ca nu e bine dar vreau sa ma detasez. Vreau sa ma calmez. Macar 5 minute. De la petrecerea lui Nino nu am mai facut o. Doua zile...pare ca a trecut mult mai mult.
Le am ascuns intr un ghiveci,crezand ca ai mei le vor gasi...
Imi dau lacrimile dar le sterg repede.Daca trec în starea aia nu mai pot sa fac nimic.
Trebuie sa opresc titanul si sa mi gasesc parintii. Desfac mica tipla din jurul pachetului si asez o tigara între buze.
Imi place.

~flashback~
"Stii,ce nu ne omoara,ne ridica. Sa nu ti lasi garda jos pentru nimeni. Ai o viata,distreaza te,dar nu te lasa calcata în picioare. Calca i tu pe cei ce macar încearca. Esti mult mai puternica decat crezi.Nimeni nu îti e prieten cu adevarat. Si secretele..uita te în oglinda si destainuiei reflexiei tale tot ce ai de zis. Promite mi ca...promite mi ca o sa ai grija de ei si de tine. O sa ne revedem într o zi,dar nu maine. O sa radem într o zi,dar nu azi.
O sa fim împreuna,în ziua în care totul se va echilibra. Locul meu nu e aici.
Te iubesc"
"Si eu te iubesc"
~end flashback~

Tresar
"De ce?"
"De ce,ce?"
"De ce fumezi?"
"De ce esti aici?"
"Am pus o întrebare"
" La fel si eu"
"Pot..sa stau?"
"Sa faci misto de mine? Ai cum sa mi pui piedica de jos? Daca ai ceva de comentat poti pleca."
"Nu mai fi asa afurisita si da te mai încolo.
Ma conformez si îi fac loc.
"Fie,îmi calc eu pe orgoliu. M a trimis Alya. Ochelarista e chiar de treaba. Acum tu. De ce naiba fumezi alea?"
"Imi place"
"Pff. Da sigur,îti place. Marinette care se stramba la mirosul de Robby Bubble da shot uri la petreceri si fumeaza"
"Acea Marinette s a dus."
"Nu cred.Nu înteleg de ce faci asta"
"Nu trebuie sa întelegi."
"Te am vazut"
"Hm?"
"La petrecerea lui Nino. Fumai. Cu el"
"Andrew?"
"Nu ma intereseaza numele lui."
"Las o balta. Nu te priveste"
"Asa e"
"S a întors tata."
"Oh drace. Nu stiam ca a fost plecat. Si Emilie?"
"Si ea"
"Cum rezisti? Adica Gabriel poate fi...foarte Gabriel"
"Îngrozitor. Poti s o spui"
"Nu e mereu asa"
"Stiu. Mama îl tine pe linia de plutire. Daca nu ar fi ea, probabil ar fi un monstru"
"Monstru sau nu te iubeste."
"Mda..cum zici tu.Hei,îmi pare rau de ai tai. Stii ceva de ei?"
"Nu..Lasa asta,mai bine cobori."
"Cred ca o sa raman"
"De ce?"
"Nu stiu. Cred..cred ca doar asta vreau acum"

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum