Ajungem la mine pe balcon. Nici unul nu spune nimic. Dar se pare ca ma ia prin surprindere.
"Esti..stii tu.. uda. Ar trebui sa te schimbi."
"Um..d..da. Probabil"
De ce ma balbai?
"Uh..poti sa ramai..adica daca vrei. Nu e nimeni acasa. Cat ma schimb si.."
Ma întrerupe brusc.
"Mi ar face placere"
Ma întorc pe calcaie si cobor în camera mea.Imi iau un prosop,lenjeria si pijamaua si ma îndrept spre baie.
Ma bag în dus si încep sa ma gandesc. M a sarutat. Si mi a placut. Doar la asta ma gandesc.
Oare regreta? Eu regret?
Nu stiu ce as putea sa i spun. Dar nu a fost rau. Ce aiurea e.
Aud niste batai în usa.
"Um..Marinette,nu vreau sa te grabesc dar stai de ceva timp acolo.Esti bine?"
"Daaa scuze ies imediat"
Cand a trecut timpul?
Ma usuc repede cu prosopul,îmi iau pe mine pantalonii pufosi de pijama si un maieu. Parul îl las ud pe spate. Nu arat asa rau.
Ies din camera si îl vad la mine pe pat cum se uita la o poza.
"Hei! E ceva privat!"
"Nu stiam ca tu sugandu ti mana la cat,3 ani e ceva privat" începe sa rada.
Îi ador rasul..as vrea sa l mai aud o data. O doamne cum pot sa gandesc asa.
Ma apropii vrand sa i iau poza dar se fereste.
"Da mi aia."
"Nu vreau"
"Haide Motan Noir,fii o mata buna si da mi poza"
"Oo nu. Pentru asta nu"
Ma aplec putin spre el si cumva ajung pe el.
Nu e bine Marinette,nu e bine.
"Uite,înteleg ca arat bine dar nu e nevoie sa te dai la mine asa"
"POFTIM?"
iar rade
Nu ma pot abtine si rad cu el. Pune poza la loc si eu ma pun langa el.
"De ce m ai sarutat?"
De ce am zis asta..
"Eu..nu stiu"
"Nu stii? Deci saruti fete asa..pur si simplu?"
"Mi ai raspuns la sarut. De ce?"
"Eu te am întrebat ceva prima. Si apropo,si tu esti ud"
"Nu as fi fost daca nu saream dupa tine"
"Nu te am pus eu sa sari"
"Te as fi avut pe constiinta"
"Ma lasi? O sa mi scoti ochii cu asta?"
"Nu ti scot ochii,doar spun fapte,Marinette"
Imi dau ochii peste cap vizibil enervata te atitudinea lui de "erou",iar el vazandu mi gestul ma imita.
"Imi raspunzi si mie la întrebare?"
"Hm,poate,într o zi. Nici eu nu mi am primit raspunsul. Si apropo telefonul tau suna"
Nici nu am bagat de seama. Iau telefonul în mana. Luka. Nu am mai vorbit cu el de azi cand a fost la mine. Cred ca îi datorez niste explicatii.Aleg sa nu i raspund momentan.
"Iubitul?"
"Nu e treaba ta"
"Aha. De ce nu vrei sa recunosti ca ai un iubit?"
"Pentru ca nu e treaba ta. Acum cateva minute ma sarutai si acum ma întrebi de viata mea personala?"
"Nu am auzit sa te plangi"
"Mai bine pleci."
"Nu vreau sa plec"
Ce..
"Ce?de ce nu?"
"Nu vreau"
"E casa mea. Deci pleci"
"Asa si? De ce nu pot ramane? Gandeste te la ce am putea face"
Si primesc un ranjet pervers din partea lui.
"Tu n ai liceu? Eu am. Deci pa."
"Nu pot sa ti divulg identitatea mea secreta,oricat de curioasa ai fi"
"Da,foarte curioasa"
Sarcasmul meu era evident. Ma ridic de pe pat si încerc sa l trag dupa mine.
"Misca tee"
"Nu vezi cat te chinui? Tu cu spaghetele alea pe care le numesti brate vrei sa ma ridici?"
De ai stii tu,Motan Noir. A fi Buburuza îti aduce cateva privilegii.
Unul ar fi forta. Il trag mai tare pana ce ajunge sa fie in fata mea.
"Uau,te am subestimat. Spaghetele alea au putina forta."
"Pa Motan Noir."
"Off bine. Nu scapi asa usor de mine. Tot vreau sa stiu de ce mi ai raspuns la sarut."
Nu apuc sa mai zic ceva ca pleaca.Baiatul asta ma face la psihic jur.~Luni dimineata~
Parintii mei au ajuns. Nu m am întalnit cu ei pentru ca dorm. Macar nu au aflat de masina.
Ma îmbrac repede într o pereche de blugi negrii,un tricou negru,vesnicii mei adidasi si o geaca de blugi tot neagra. Nu se simte prea tare luna octombrie. Si nici nu am observat cand mi a crescut parul. Asta e atunci. Zilele cu codite s au dus. Ceva îmi spune ca la fel si una dintre poreclele lui Luka.
LUKA
AM UITAT SA L SUN
Formez numarul lui si în 20 de minute ne întalnim în fata brutariei.
Sa mi cada fata.
"Aia e...o dumnezeule e superba"
"Iti place? Noua achizitie. Daca ai fi raspuns aseara poate ai fi stiut. Vai de capul tau,Marinette fara codite."
"Imi las si eu o data parul pe spate si tot gasesti ceva de zis"
"Bineînteles. Deci,frumos motor,nu?"
"Glumesti? E genial."
"Hai urca. Ti am luat ceva"
"Nu e ziua mea"
"Nu mai fii enervanta,urca naibii pe motor ca sa ajungem la liceul naibii si pune ti asta pe cap"
"Mi ai luat o casca...Luka...."
"Da da,ma iubesti."
Nu mai stau pe ganduri si urc în spatele lui punandu mi casca neagra mata pe cap. E perfecta.
(Si în caz ca va întrebati,poate sa conduca o motocicleta,masina nu stiu. Asa s a nimerit trecem peste:))
In 10 minute ajungem în fata liceului. Toti se mira cand ne vad împreuna. Persoane pe care nu le cunosc,ciudat.Nu mi am dat seama dar suntem îmbracati aproape la fel. Mai ca aratam ca un cuplu:)))
Multe fete susotesc,si multe au pus ochii pe Luka,e evident. Eu îl vad doar ca pe un prieten. Si el pe mine la fel.
Lasa motorul împreuna cu castile noastre în parcare si intram împreuna. Ajungem în clasa si nu e nimeni.
"Unde or fi?"
Spunem la unison si zambim unul la altul.
"O sun pe Alya""Nu mi raspunde"
"Ciudat. Ce facem?"
"Asteptam presupun? O stai,ma suna. Da?"
"Scuze ca nu am raspuns dar sunt langa muzeu împreuna cu toata lumea. E un akumatizat. Azi era miniexcursia cu clasa si am zis sa nu ti mai aduc aminte din moment ce e dezastrul asta. Motan Noir e depasit. Si nici nu se stie cine e akumatizat. Dar nu o sa ti vina sa crezi, a omorat pe cineva. Si nimeni nu stie unde e Buburuza.Nu venii aici,închid te iubesc"
"Luka, nu e bine. Toti sunt în pericol"
Trebuie sa gasesc ceva,sa ma transform si sa ajung acolo. Dar fara ca Luka sau altcineva sa afle.
"Mai bine mergi acasa,poate pot sa i ajut. Nu vreau sa patesti ceva."
"Nici eu nu vreau sa patesti ceva dar asta nu e momentul sa faci pe eroul. Du te acasa,gasim noi ceva"
"Bine"
Incep sa o iau la fuga spre un loc in care sa ma transform.
"Hei! Unde pleci!"
Il aud cum striga
"Acasa! Asa nu ne poate prinde împreuna"
Pare sa fie de acord si îi aud motorul cum o ia în partea cealalta. Ma opresc între doua blocuri.
"Nu e bine Tikki,nu e bine. Trebuie sa facem ceva."
"De acord. Cand esti pregatita.."Long time no see,huh?:))
Prea mult a durat de la ultimul capitol
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...