Capitolul 22

458 21 2
                                    

"Stii,ce nu ne omoara,ne ridica. Sa nu ti lasi garda jos pentru nimeni. Ai o viata,distreaza te,dar nu te lasa calcata în picioare. Calca i tu pe cei ce macar încearca. Esti mult mai puternica decat crezi.Nimeni nu îti e prieten cu adevarat. Si secretele..uita te în oglinda si destainuiei reflexiei tale tot ce ai de zis. Promite mi ca...promite mi ca o sa ai grija de ei si de tine. O sa ne revedem într o zi,dar nu maine. O sa radem într o zi,dar nu azi.
O sa fim împreuna,în ziua în care totul se va echilibra. Locul meu nu e aici.
Te iubesc."
"Si eu te iubesc"

Cuvintele astea rasuna in capul meu ca un ecou.
Iar sunt prinsa în gandurile mele.L am vazut cu coada ochiului holbandu se la mine.La ce se gandeste?

~Adrien Pov~
"Cred ca doar asta vreau acum.."
De ce îi tot spun lucruri de genul?..
Am o iubita,ar trebuii sa ma axez pe viata mea
Nici nu stiu ce caut aici..
Cu ea..
Cum suna asta..
Aici,cu ea
Poate în alte circumstante am fi putut fi..
Nu
"Ignora ce am zis"
Ma ridic si cand sa cobor înapoi îi spun
"A facut Alya mancare"

Marinette pov
"Ce a fost asta?"ma intreaba Tikki
"N am idee. Nu prea mai dau atentie altor persoane,mai ales lui."
Sting tigara si o arunc.
"Mai bine ma bag la somn. Sunt extenuata si nu mai gandesc bine. Noapte buna Tikki"
"Off..noapte buna Mari"

E dimineata..o noua zi.
Aud galagie venind de jos.Fac un dus,ma îmbrac si ajung jos unde..
"DA MI AIA ALYA!"
"AGRESTE ITI JUR CA TE CRAP IN BATAIE!NINOO AJUTA MA PUTIN"
"Nu ma bag"
"NINOO"
"SI EU TE IUBESC"
Dupa ce si a terminat propozitia,Alya face o fata de parca ar fi vazut o fantoma
"C..ce ai zis?.."
"Eu..pai..Putem vorbi?."

Se pare ca nimeni nu îmi observa prezenta decat Luka,care vine spre mine si Adrien care îmi arunca doar o privire indiferenta.
"Cum esti?"ma întreaba el. Îi simt îngrijorarea si retinerea din glas,dar aleg sa i dau un raspuns scurt.
"Sa zicem,am avut zile si mai bune.Mai mergem la liceu?"
"Nu,ramane închis"
"Am înteles"
Ma îndrept spre usa,în încapere ramasesera doar Adrien,Luka si eu de vreme ce Alya si Nino aveau de discutat. Cand dau sa pun mana pe clanta,il aud pe Luka mai mult tipand
"Unde dracu crezi ca pleci?"
"Scuza ma?" Sunt surprinsa de tonul lui si de înjuratura. Nu i sta în fire.
"M ai auzit? Unde dracu crezi ca pleci cu aratarea aia care bantuie strazile? Ai luat o razna?"
"Uite,nu e treaba ta. Si nu e pe strazi. Nu stie nimeni unde e. Nu mai fa pe parintele cu mine,Luka. Ti am zis,sa nu cumva sa ma subestimezi sau sa te îndoiesti de mine vreodata." Dupa cele spuse,pot sa zic,ca i am închis gura. Nu mai spune nimic si eu pot sa mi vad linista de drum.
Spre maestru..desigur.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Imi pare rau pentru asteptare,nu este un capitol reusit. M am lalait mult cu el si nu e prea bine scris.
Atentia mea s a îndreptat spre o noua carte la care lucrez si asta a ramas în umbra. Nu vreau sa o sterg dar nici sa o las în aer. La început am avut multe idei pe care probabil le voi scrie,dar acum aceasta este cartea de care am zis mai sus.
Are abia 4 capitole si a fost discutata de 6 persoane,dintre care ma includ si pe mine iar cu scrisul tot eu ma ocup ajutata de o persoana.
Ideile sunt muuulte si asteapta sa fie scrise. Puteti arunca o privire la ea daca vreti.

 Puteti arunca o privire la ea daca vreti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum