Capitol dedicat @Mariagreceanu23
Sper sa ti placaChiar îmi pasa de ea?
Da
De ce? Asta as vrea si eu sa stiu. Vazand o acolo,nu m am putut abtine.Poate ca îmi pasa
Si ce?
In ciuda comportamentului meu fata de ea,nu stiu..
-Mai bine pleci. La fel o sa fac si eu. Um..mersi.
~Marinette pov~
Sper sa nu i se urce la cap.
-Heei...
-Marinette..ce s a întamplat acolo? De ce ai plecat cu Nathaniel? Si Adrien? Stii ca m am speriat rau? Nu dadeam de tine si nici de ala.
-Luka,gata cu întrebarile te rog. Vorbim maine acum chiar nu ma simt în stare.
-Offf. Vino aici.
Spune si ma trage intr o imbratisare stransa.
-Mai bine?
-Nu,dar dragut ca incerci.
Au plecat toti?
-Mda. Hai la somn.
Ma demachiez,ma schimb si sar in pat langa prietenul meu cel mai bun.
-Te iubesc Mari.Imi pare rau ca nu am putut sa fiu langa tine.
-Si eu te iubesc Luka. E ok. Nu e vina ta.
-Mai tii minte anul trecut?
-Anul in care ne am imprietenit?
-Da.Anul in care am devenit cei mai buni prieteni.
-Alya s a enervat rau. S a simtit inlocuita.
-Nahh. Bruneta nu ar fi trebuit sa se supere. Plus de asta ne intelegem acum. Ce nu ne mai inghiteam.
Chicotim amandoi
-Stii,imi era dor sa povestim.
-Continuam maine? Sunt mort de somn. Si tu la fel. Hai noapte buna codite.
-Noapte buna albastrel.
Noaptea a trecut repede la fel si somnul meu.M am ridicat din pat cu directia spre baie. Ma spal repede pe dinti si pe fata si decid ca astazi eu voi gati. Fac repede o omleta mare cat pentru 3 persoane si mult suc de portocale.
-Mmmm neata Mari. Ce miroase asa?
-Neata Jul. Omleta si suc. Paine prajita?
-Oo da te rog. Mor de foame. L ai vazut pe frati miu?
-Doarme dus.
-Perfect.Deeeci?
-Deeeeci,ce?
-Tu si Adrien?
Am simtit cum tot sucul meu de portocale o ia pe cai diferite sfarsind prin a ma îneca. Sper sa mor acum sincer doar sa nu raspund. Simt bataile disperate pe spatele meu date de Juleka.
-DUMNEZEULE FATO E DOAR SUC
-Scuze Juleka. Deci ce spuneai?
-Lasa sucul ala. Ziceam tu si Adrien?
-Eu si Adrien,ce?Nu exista eu si Adrien.
-Hm,cum a fugit azi-noapte de aici dupa voi. Nu cred a fost "nimic".
-Oof Juleeeekaaa te roggg putem sa o lasam pe alta data?Chiar nu am cheef..
-Ok ok
-Neata capete seci
-O nu,nu ai zis asta,spun eu si arunc cu o felie de paine prajita in el,acesta prinzand o cu dintii.
-Buna aruncare
-Buna prindere
-Doamne diminetile cu voi doi sunt prea amuzante,va rog continuati,spune Juleka razand.
-As vrea dar am treaba acasa. Ne vedem maine.
Dupa ce îi îmbratisez plec spre casa. "Casa". Doar sunt Buburuza,nu? Trebuie sa verific daca totul e în regula si dupa merg acasa.
Totul parea ok. Nici un acumatizat de ceva timp. Cred ca se apropie ceva mare. Dar nu stiu ce înca.
Ajung acasa,si observ un bilet lasat de parintii mei:"Am plecat din oras nla un eveniment unde este nevoie de noi. Am încercat sa te sunam dar am presupus ca înca dormi. Ne întoarcem peste 2 zile. Ai mancare în frigider SI FARA IESIRI NOAPTEA
~cu dragoste mama si tata~"
Fara iesiri deci? Cu iesiri sa fie:)
Avand in vedere ca sunt singura,îmi sun parintii ca sa le dau un mic "raport" dar ei fiind ocupati am scapat repede.
-Cum te simti Marinette?
-Sunt ok Tikki. Stii ca nu îmi bat capul.
-Da,stiu dar nu e ceva atat de usor de uitat.
-Oof Tikki de ce toti îmi spun asta. Vreau doar sa uit. Sa nu ma gandesc la asta.
-Bine Mari. Mergem?
-Mergem.
Ma transform pentru o mica iesire la miezul noptii. Ma detransform pe langa Sena si ma asez pe marginea apei. E destul de frig dar ma simt bine. E atat de liniste. Tot ce aud e muzica din castile mele. Inchid ochii pentru o secunda cand simt o mana calda si mare pe umarul meu. Tip atat de tare si tresar încat era sa cad în apa daca persoana din spatele meu nu ma tinea.
Ma ridic repede si mi scot castile din urechi uitandu ma la vinovat.
-Motan Noir?Tu stii ce m ai speriat? Cum sa te furisezi asa?
-Îmi pare rau,nu am vrut sa te sperii. Doar ma plimbam si te am vazut singura aici.
-Te plimbai? La ora asta?
-Tu vorbesti? Maine nu ai liceu?
-Hei,tată ai venit aici ca sa ma certi?
-Ha ha. Am zis ca îmi pare rau? Ma ierti,printesa?
-Cum mi ai zis?
-Eii haide e dragut.
-Ba nu
-Ba da
-Ba nu
-Ba da
-Ba nu taci
-Ba da taci tu
- O doamne ai 5 ani?
-Nu,am 6. Putin respect.
-Îghh ce ma enervezi.
-Talentul meu. Deci. Ce cauti aici? Singura.
-Pai am iesit sa ma plimb.
-Motiv?
-Trebuie sa ti dau motive?
-Te am întrebat frumos nu e nevoie sa fii artagoasa.
-Nu sunt artagoasa!
-Oo ba da.Haide. Spune si îsi arunca mainile sub picioarele mele.
-Ce faci? Lasa ma jos acum.
-Taci si nu te mai agita. Te duc acasa. E tarziu si daca te las aici o sa mi fac griji.
-Tu îti faci griji pentru mine?
-Pai eu..:))))capitol nou. Cam scurt si fara idei. Pareri?
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...