Ploaia..
Sa simti ploaia cum iti asculta tristetea si esti convins ca o întelege,e ceva magic as putea spune.
Unora vremea urata li se pare "naspa" sau spun "mai bine era soare"
Pentru mine ploaia este un medicament. Ceva ce nu multi pot intelege,dar este ceva ce ajuta cand te simti fara speranta. Cum norii se unesc,si picura stropi mici si reci,chiar si ei au un sens.
Tikki e in buzunarul jachetei,am decis ca a venit vremea sa renunt la gentuta. Nici nu m am mai obosit sa mi iau o umbrela sau macar telefonul.
Ajung si bat la usa. Pare usurat sa ma vada.
"Ma bucur ca esti bine. Stii ceva de Motan Noir si restul?"
"Sunt toti în siguranta,dar fix Motan Noir este singurul în afara listei."
"Inteleg. Ai vesti despre parintii tai? Ei bine..tatal tau."
"Nu. Refuz sa cred ca mama s a dus. Ii voi gasi. Am nevoie de miraculosi. Voi face acea combinatie. Trebuie"
"Ti am zis..te vor distruge."
"Iar eu ti am zis ca sunt gata sa mi asum orice risc pentru cei pe care ii iubesc cu,sau fara ajutorul tau"
"Acum mult timp,se auzeau niste zvonuri. Ca prin niste paduri se aud soapte,zbierete,strigate. Nimeni nu a indraznit sa mearga, pana cand o fata a fost rapusa de curiozitate. Cand a ajuns in padure,a vazut cum in jurul ei e un gard inalt din sarma. Era atat de curioasa incat a incercat sa taie sarma dar fara folos. Pana cand a gasit o gaura. Padurea era atat de deasa si atat de intunecata incat in primele 10 minute deja se ratacise. Nu mai gasea gardul,nici macar o raza de soare. Era ca si cand disparuse. Si asa si era. A mers atat de mult incat a ajuns in alta parte,si ceea ce i se pareau eu a fi saptamani,de fapt au fost cateva ore si nici macar atat. A ajuns la o cabanuta veche,si aproape distrusa.Nu a gasit nimic inauntru,adica aproape nimic. O cutiuta mica,prafuita. Nu a ezitat si a deschis o imediat. Din ea a iesit o creatura mica,neagra. La prima vedere parea inofensiv,dar era atat de odios si intunecat incat nici nu ti ai putea imagina ce poate face. Dar in ciuda adevarului,avea suflet. Se numea Sazed. Nu stiu exact ce era Sazed,dar avea ochii negrii,mai negrii decat abisul. Fata s a speriat si a aruncat cutia inapoi. Dar am zis,Sazed are suflet,dar nu am zis ca si vrea sa ajute. Sazed,in limba miraculosilor inseamna "devoratorul sufletelor".
Acest miraculos este foarte puternic si periculos.
Multi il cred o legenda,sau disparut. Depinde de ce vrei sa vezi.
"Ce s a intamplat cu acea fata?"
"A vorbit cu Sazed. Acesta i a spus sa plece dar nu a vrut sa asculte,asa ca a luat cercelul."
"Cercelul?"
"Da. Miraculosul acesta este un mic cercel,aproape inutil vazut de altii. Si l a pus,si nu cred ca vrei sa stii ce a urmat."
Povestea asta ma intriga din ce in ce mai mult,si nu cred ca maestrul mi a zis o fara un motiv.
"Continua"
"S a zbatut atat de tare incat si a dat ultima suflare spunand "ne vedem sus". Astea fiind ultimele ei cuvinte."
"De unde stii toate astea?Si ne vedem sus? Ce inseamna?"
"Stiu pentru ca eu l am lasat pe Sazed acolo. Si stiu pentru ca acea fata,spiritul ei s a dus inapoi in cutia neagra. Si acum ii aud strigatele.Nu mi pot da seama la ce se referea"
"Povestea asta mi a dat fiori."
"Nu este o simpla poveste. Nu confunda realitatea cu un punct negru."
"De ce imi spui toate astea? Pana acum mi ai spus ca este periculos,si ca nu at trebui.."
Ma intrerupe brusc
"Este. Pana si sa spui ca este periculos e putin zis.Dar cred ca ai putea sa l linistesti pe Sazed. Miraculosul Buburuzei este o putere divina,opusa de cea a lui Sazed. De aceea cred ca ai putea sa obtii un echilibru,si sa l faci pe Sazed sa ti ofere ajutor,chiar intelegere."
"Unde il pot gasi?"
"Padurea aceea..este enigmatica. Aproape ca are vointa proprie,suna ciudat,stiu. Dar padurea aia pot spune ca este "cusca" lui Sazed. O poate muta dar nu poate iesi. De aceea trebuie sa o gasesti dar sa si stii unde sa o cauti."
"Unde o pot gasi?"
"Incearca sa te conectezi cu Sazed."
"Dar nu l am vazur niciodata."
"Nu conteaza. Cutia neagra este aici. Poti incerca. Dar sa nu te lasi manipulata. Sazed este..inexplicabil. Poate face ce vrea din tine. Daca te vede puternica,iti va da respect."
"Atunci..trebuie sa o fac cat mai repede."
"Cutia este pe fundul cerului si in largul apei unde se stinge soarele"
"Ha?"
"E o ghicitoare. Descifreaz o si o vei gasi."
"Un indiciu?"
"Imi pare rau,doar cu atat te pot ajuta.Iti sugerez sa te grabesti.A si,Tikki nu trebuie sa vina cu tine. Vei merge singura."
Nu am mai stat pe ganduri si am plecat acasa. Trebuie sa imi dau seama unde se afla"fundul cerului si largul apei unde se stinge soarele"
Am mers pana la magazin sa iau mancare pentru restul si cred ca trebuie sa inventez o scuza buna pentru Luca.
Inca nu Inteleg de ce Adrien sta la mine acasa.
"Esti sigura de ceea ce vrei sa faci Marinette?"
"Da Tikki. Imi voi asuma orice risc."
"Nu mi place ideea asta..mai ales ca Sazed.."
"Sazed..ce?"
"PE UNDE AI TOT UMBLAT? Si cu cine vorbeai?"
"Hei Alya. Am fost la magazin,vezi?"
"Ce se intampla cu tine?"
"Vorbim sus,ok? Tu unde ai fost?"
"Sa te caut?Ti ai si lasat telefonul acasa. Luca a luat o razna"
Am urcat impreuna scarile unde am vazut casa luna. Nu mi vine sa cred ca ei au facut curat.
Adrien nu e,nici Nino.
"Unde sunt cei doi?"imi intreb prietena
"Nu stiu. O sa l sun pe Nino."
"Luca?"
"Nici el nu e."
"Cat de suparat e?"
Linistea e sparta de o usa trantita si un glas nervos
"CAT DE SUPARAT CREZI CA SUNT?"
"Ah.buna"
"Ah buna? Asta e tot ce ai? Pe unde ai umblat? Tu chiar nu esti normala?"
"Cred ca s a vazut cu iubitul secret."spune Adrien
Asta chiar a pus capac.
"Stii ceva Agreste? Du te dracu."
"Ce ai zis?"
"CE AI AUZIT."
Spun asta putin mai tare decat ma asteptam si urc in camera mea,dar in spatele meu aud
"ESTI O NESUFERITA.NU E DE MIRARE CA NU TE PLACE NIMENI."
Asta a durut. Dar trebuie sa ma axez pe altceva acum.Nu am timp de copilarismele lui Adrien.~Adrien pov~
De ce naiba i am zis asta.Dupa 10 ani,capitol nou:)
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...