-Pai eu..cred ca da.Deci ma lasi sa te duc acasa?
-Am de ales?
-Nu.Taci si bucura te de aceasta plimbare oferita de cel mai mare supererou din lume. Si gratis.
-Cum sa nu. Doamne Motan Noir esti atat de minunat si de... aoleeuuu ma topesc în bratele tale tu mare supererou musculos si puternic..
-Termina cu sarcasmul dar stii ca e adevarat.
- E la fel de adevarat ca o minciuna.
-M ai ranit sa stii.O sa plang mult în noaptea asta din cauza ta Marinette.
-CUM MI AM PERMIS. Iarta ma Motan Noir. TE ROOG
Am izbugnit amandoi intr o criza de ras ce a durat pana am ajuns acasa
-Mersi Motan Noir.
-Nu e nevoie sa mi multumesti, a fost placerea mea. Ai grija,Marinette.
-Si tu.
Spune si sare de la balconul meu.
-Asta a fost dragut.
-Hm?
-Daaa. Poate te place,Mari
-Prostii Tikki. Stim amandoua ca nu e adevarat.
-O sa vezi tu Mari. Haide la soomn. E tarziu si maine ai scoala.
-Bineee bineee
~A doua zi~
-MARINETTE TREZESTE TE E 8 FARA 20 NU MAI DORMII SI SCOALA TE TI AM ZIS CA E TARZIU DE 10 ORI PANA ACUM
Sunt trezita deTikki cu multe tipete si o mare cazatura din pat.
-SUNT TREAZA! TREBUIE SA MI FAC BANANA SI SA MANANC GHIOZDANUL
ADICA SA MI SPAL HAINELE SI SA MI CAUT DINTII
O DOAMNEEE
-Esti nebuna Marinette. Izbugneste Tikki intr o criza de ras. In 10 minute reusesc sa ies din casa (surprinzator) verificandu mi repede telefonul vazant..
Cacat 10 apeluri de la Alya si Luka. Upss
E deja 8. Sunt in fata clasei si
-MARINETTE DUPAIN-CHENG TU STII CAT E CEASUL? E 8 SI UN MINUT LA DIRECTOR
-Dar.
-O doamne Marinette sa ti fi vazut fata. Du te la locul tau. E în regula.
-Ma disperati doamna ma jur.
Ma duc langa Luka nu înainte de a auzi de la Alya un "Vorbim noi in pauza" urmata de mici chicoteli,printre care s a auzit si Adrien. Okk cred ca înca dorm sau ceva.
-Luka nu o sa ti vina sa crezi
-Shhh mai încet. Ce s a întamplat?
-Am avut cea mai ciudata noapte
-Deci? Eram afara si m am întalnit cu Motan Noir
-CE?spune adica mai bine zis urla Luka atragand atentia întregii clase incluzand o si pe profa.
-HEI VOI DOI DIN SPATE,tipa profa la noi MAI INCET SAU AFARA
-Scuze doamna,spunem amandoi in cor
-Haide Mari nu ma lasa asa. Dar ce cautai afara?
-Lasa asta. Stateam pe marginea Senei si era sa cad dar m a speriat si tot el m a prins si dupa cred ca oarecum a flirtat cu mine
-POFTIM?
-GATA VOI DOI AF..
Dar ce sa vezi suna clopotelul.
-Ok fiinte stresante mancatoare de nervi. Pentru poimaine un referat de 20 de pagini FIECARE. Tu istoria Frantei. Tu cele mai importante evenimente din istoria Frantei. A si nu va zgarciti cu propozitiile.
-Ce fraieri
Chloe,normal. Dar normal ca nimeni nu rade în afara de ea,Lila,Kagami si
Ce
Adrien nu rade
Adrien nu rade de mine
Cred ca e drogat sau..
-Aa deci vi se pare amuzant? Voi 3,trioul hienelor, 30 de pagini sau 4
-DAR DOAMNA
-NICI UN DAR.PAUZA
Si chicotesc cu Luka si Alya care chiar daca e în fata mea cu cateva banci i am simtit pana aici amuzamentul si satisfactia.
-Tu jigodie mica.Spune mi imediat tot de aseara.
-Usor albastrel ca te decolorezi.Ti am zis,si dupa m a dus acasa,mare lucru.
-Mare lucru? Daca îti facea ceva sau
Nu stiu Mari nu mi place tipul ala.
-Sa nu mi spui ca esti gelos ca mor aici
-Eu? Pe ala? Nici mort nici viu
-Pai mort cred si eu ca ai o fata acum de orice poate fi doar vie nu.
-Sa vezi tu
Spune el si începe sa ma alerge din clasa pana afara strigand "TRECI AICI DUPAIN NU SCAPI DUPA CE AI ZIS"
Normal ca toata lumea radea de scena noastra. Cei ramasi în clasa si de pe hol. În goana mea disperata am intrat într un corp masiv urmand sa cad dar m a prins. Si stiu mirosul asta. Si stiu ca stiti cine e si stiu si eu. Si asta nu e bine. Nu e bine deloc.
-Um..scuze Adrien eu..
-Esti bine? E ok nu ti fa griji
Ce tocmai a zis? Nu era de ajuns ca toata lumea se holba asta incluzandu le si pe cele 3?
-Da..mersi
-UGH ADRIEN?E MARINETTE. SI A INTRAT IN TINE STII.HEI DUPAIN STII CEVA EU AM SA..
-Chloe,a fost o greseala. Eu nu ma crizez nici tu nu ar trebui.
-Are dreptate Adrien. Te înmoi sau ce,spune Lila.
-Am zis ca..
-Eu de el m am izbit. Nu de voi,mi am cerut scuze el a trecut peste cred ca acum e randul vostru.
Nu le mai las sa spuna nimic. Ma întorc si merg în cealalta directie spre al doilea rand de scari.
-Ala tocmai..
-Da.
-Si alea..
-Aha. Stiu
-Si le a zis..
-Doamne Luka te bat.
-Eu ar trebui dupa ce mi ai zis sus.
-Luka,stii ca tot ce ziceam..
Dar nu apuc sa termin pentru ca sunt întrerupta de Alya.
-Le ai vazut fetele? Doamne si dintre toate persoanele nu puteai sa intrii in altcineva?
-Cam aeriana Marinette asta.
-De acord cu tine Luka
-Hei voi doi. Parca îmi erati prieteni.
-Ăă si de ce crezi ca radem de tine?
Spun cei doi si bat pumnul. Îi ador.
-Hahahha vai. Hai la mine nemancatilor.
-Înca avem ore,spune Luka
-Dupa,sigur. Il completeaza Alya.
-Uneori simt ca mor cu voi
~se suna si intram înapoi la ora~~Adrien pov~
Il aud pe Luka cum tipa din spatele clasei la Marinette si mi a trezit curiozitatea în ceea ce privea discutia lor.
Aleg sa nu bag în seama si odata ce se suna ies cu Kagami de mana si restul din clasa. Ca de obicei stam la locul nostru cand simt pe cineva cum se izbeste de spatele meu. Ma întorc din instinct si vazand o pe Marinette am prins o. De ce am facut asta?
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...