"Îmi pasa"

597 34 9
                                    

~Marinette pov~
Ma ridic brusc fara sa i mai arunc o privire.
Dupa schimbul nostru de replici,îi vad pe Luka,Alya si Nino cum alearga disperati spre noi.
-Slava cerului ca te am gasit. Te am cautat peste tot.
-Esti bine?
-Ce s a întamplat?
-Adrien,tu ce cauti aici?
Toata lumea punea atat de multe întrebari si deja ma doare capul.
Sunt în soc dupa ce s a întamplat si nu am nevoie de asta.
Îmi arunc privirea în pamant evitand înrebarile tuturor raspunzand cu un sec
-Sunt bine.
-Îmi pare rau ca nu am fost aici. Nu trebuia sa te las sa pleci cu el.
-Da pai,am fost eu.
Spune Adrien cu un ton arogant
-Putem sa ne întoarcem? Seara asta deja e moarta pentru mine.
-Marinette,ce s a întamplat acolo?ma întreaba Alya
- Nu vreau sa vorbesc despre asta acum. Putem sa ne întoarcem?
Simt o mana pe umarul meu cum ma trage la o distanta considerabila de restul in asa fel incat sa nu putem fi auziti
-Hei ce naiba e cu tine?
-Ce naiba e cu mine? Era sa fii violata sau ce cacat voia ala sa ti faca si tu esti asa? Se vede de la 10 km ca nu esti bine.Si mai vrei sa te întorci la petrecerea aia
-Adrien asta nu e treaba ta si daca vrei sa am un motiv pentru care sa îti multumesc ai putea sa eviti partea cu..stii tu. Le voi spune eu cand ma voi simtii mai bine. Si din nou,nu ca ar fi treaba ta dar dorm la Luka.
-Aha deci micul chitarist e iubitul tau acum sau ce.
-Poti sa te opresti din a vorbii pe tonul asta ridicol de enervant? Nu esti mai bun decat restul daca te comporti asa.
-O serios ai de gand sa te certi cu mine dupa ce ti am salvat fundul?
-Puteam si singura multumesc frumos
- Pai sincer nu cred.
-Heei certaretilor,e frig stiti? Hai sa mergem. Striga Nino
Nici nu mi am dat seama ca tremuram cu tot cu geaca pe mine.Ne indreptam spre restul si cand Luka vrea sa ma intrebe ceva îi opresc gestul cu un "vorbim mai tarziu". Chiar nu vreau sa vorbesc despre asta acum.
Il vad pe Adrien ca imi observa tremuratul si îsi aseaza geaca mare pe umerii mei mici. Asta a fost neasteptat. Avea un miros atat de placut. Doamne nu pot sa cred ca gandesc asa. Doar ma uraste..nu?
Si daca o facea de ce ar mai fi fost aici acum? E derutant.
Dar mai derutant e ca am vazut cum Luka s a încruntat în urma gestului facut de Adrien.
Nu trece mult timp pana ajungem înapoi pe barca. Majoritatea plecasera acasa. Doar Lila,Chloe si Kagami mai erau acolo. Sa înceapa spectacolul.
-Adrien?Unde ai fost? Cu ei?
Si ce naiba..
-Nu am chef sa mi faci si tu nervi,Kagami. Tine pentru tine ce ai de zis sau pleaca.
-Cum poti sa mi vorbesti asa?
-Cred ca ti am vorbit destul de calm.Chloe,luati o înainte,o sa vin si eu imediat.
-Uneori nu te mai înteleg Adrien.
Imi vad prietenul cu parul albastru cum îmi arunca o privire amuzata în urma situatiei de mai devreme. Dar tot ce pot sa fac e sa i dau un zambesc trist înapoi. Si a dat seama si normal ca expresia fetei lui s a schimbat imediat.
-Marinette,daca nu se supara Luka cred ca pot sa raman aici.
-Sunt bine Alya. Mai bine mergi acasa. E tarziu. Vorbim noi mai tarziu,bine?
-Bine.
Bruneta vine spre mine dandu mi o îmbratisare stransa si soptindu mi la ureche un "sunt aici pentru tine indiferent,doar suntem cele mai bune prietene,Mari. Stii asta"
Ma chinui sa zambesc si o sarut pe frunte soptindu i inapoi un "stiu,multumesc".
Alya a plecat condusa de Nino.
Dar un singur lucru m a surprins,faptul ca Adrien nu a plecat si a ramas fixat în locul în care era.
-Nu te supara Luka,ne lasi putin?
Cred ca Luka mi a aruncat cea mai ciudata privire din lume.
Am dat din cap cu un gest aprobator iar eu si Adrien am ramas singuri.
-Deci,ce vrei sa vorbim?
-Marinette,nu te mai comporta de parca esti singura pe lume. Ce putea sa se întample acolo nu e asa usor de trecut cu vederea. Daca nu ajungeam la timp? De ce nu vrei sa lasi orgoliul asta si sa admiti faptul ca esti afectata?
-Din nou,de ce îti pasa? De ce ai venit? Pana nu o sa mi aflu raspunsurile nici tu nu le vei afla.
Îi întorc spatele dar ma întoarce brusc cu fata la el.
-Imi pasa.
-Ce.?
CEEEE???
~Adrien pov~
Ce naiba am zis?

Okk deci nu am mai postat pentru ca nu am avut idei si am considerat ca nu ma pricep la scris atat de bine.
Vreau parerile voastre daca ar trebui sa continui sau nu
Capitol necorectat.

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum