Prima zi

1.5K 47 4
                                    

Cedez.În fiecare zi ma înec în acelasi cosmar sperand ca o sa se termine.Dar nu.Niciodata nu am ales depresia ca o solutie a problemelor mele..
Cum ar putea fi asta o solutie..
Zambesc
Tot ce trebuie sa fac e sa zambesc,si sa trec peste.
Am stat si m am gandit la tot ce s a întamplat pana acum.
M am gandit,si m am gandit fara sa fac ceva.
Sunt trasa din gandurile mele de sunetul clopotelului si de vocea prietenei mele care încearca disperata sa mi atraga atentia.
-Pamantul catre Marinette,ma auzi?
-Hm? ce?
-Da,exact cum credeam.Haide,mergem?
-Da,da.
Am iesit împreuna cu Alya din clasa cand deodata simt cum corpul meu ia un contact neasteptat cu pamantul.
Puteam sa presimt asta. Era inevitabil.
-AI GRIJA PE UNDE MERGI DUPAING-CHENG!
Adrien.Trist sa crezi ca într o persoana zace atata ura aparuta cine stie de unde.Dar nu stiu cum de azi dintre toate zilele aleg sa fac asta.Ma ridic în picioare si îl fixez cu privirea.
-Ai dezvoltat o obsesie pentru mine,Agreste?Sau mi se pare? Atat de plictisitoare e viata ta încat doresti sa o faci pe a mea mai interesanta? Scuteste ma cu gesturile tale,tot ce vrei este sa devii interesant doar prin faptul ca îmi pui o piedica ca la gradinita? Patetic.
Toata lumea privea mirata. Iubita lui,prietenii lui,prietenii mei si colegii nostrii.
-CUM ITI PERMITI SA II VORBESTI ASA?HA? ASCULTA MA BINE MARINETTE DUPAIN-CHENG NU STIU DE UNDE AI INVATAT TU ATAT DE REPEDE SA VORBESTI DAR TE SFATUIESC SA UITI LA FEL DE REPEDE,îmi tipa blonda în fata.
-Haide Adrien,sa mergem.
Dupa toate cele spuse,blonda si restul gastii lor împreuna cu Adrien, bineînteles,îmi întorc spatele si pleaca la fel de aroganti ca de obicei.
-Esti bine scumpo? Ma întreaba prietena mea îngrijorata.
-Da,sunt bine.Mergem?
-Mergem.
Ma ajuta sa ma ridic si parasim liceul fara sa scoatem vreun sunet.Ce mai e de zis? Nimic.

PRIMUL MEU CAPITOL DIN PRIMA MEA CARTE
Smr de ma asteptam sa scriu dar sa vedem unde duce asta:))

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum