Incearca sa scapi

307 20 14
                                    

"Sazed nu mai pot. Ma epuizezi."
"Marintte trebuie sa scapam de chestia asta. Uite, spune da mi sufletul si vei deveni eu. Vom fi si mai conectati. Cum ai talismanul norocos ca si Buburuza, cu mine ai putere.Puterea de a lua sufletul monstrului si pe al oricui ce iti iese in cale. Ii vei putea salva sufletul,il dezakumatizezi si spui renunt la suflet.Daca eziti si o secunda..moare. Este greu Marinette chiar tu iti poti pierde sufletul intr o asemenea incercare. Va ramane blocat in acel lac unde am vorbit si nimic nu te mai poate salva"
"Nu ti voi ceda Sazed. Acum, da mi sufletul!"
Sar pe umarul titanului si ii soptesc la ureche pentru ca nimeni altcineva sa nu auda.
Il simt cum cade sub picioarele mele si eu odata cu el. Doar ploaia si cazatura aceea s au mai auzit in ultimele secunde in care am mai constientizat ceva. De acolo, "razboiul" meu cu Sazed pentru dominatie incepuse. Setea lui necontrolata de a lua sufletele tuturor si de distrugere cu vointa mea de a face bine nu se impaca deloc. Am incercat sa ma "trezesc" . Nici macar nu imi mai simteam corpul. Dar puteam vedea inca. Ce se intampla? Ce fac?
Incerc sa ajung la
Unde e mai exact akuma ul?
Cercetez mai bine si vad ca are o curea.
In cateva secunde sunt acolo dar nu o pot rupe
Si atunci mi am zis...
De ce n as incerca totusi?
Am strigat "Shadowcut!". Cand am pus mana pe cureaua lui, niste umbre rapide au taiat o lasand akuma ul sa iasa.
In momentul ala am redevenit stapana pe mine
Si am sarit ca sa prind akuma ul in maini
"Elibereaza te,ca sa ma eliberezi si pe mine"
S a facut alb si a zburat. Eu cazand langa trupul aproape fara viata al unui om
Observ niste insemne ciudate in palmele mele si cum mi a aparut o suvita alba in par.
Una am pus o pe inima lui
Si cealata pe a mea
"Renunt la sufletul tau,dar il pastrez pe al meu. Ridica te"
M am ridicat in picioare si
Nu se misca..
Nu pot sa cred ca am omorat pe cineva. Nu stiu ce sa fac. Ma ridic si imi inchid ochii pentru o secunda.
M am pus inapoi in genunchi langa el si i am soptit" ridica te,ti am redat sufletul". Trebuie sa mearga...
Cand a inceput sa tuseasca am simtit cum sufletul lui se intoarce. Si suvita alba a disparut.. ciudat
Este viu..dar parintii mei? Toate stricaciunile? Nu m am gandit destul..cu tikki as fi putut repara tot dar nu era timp sa merg sa o iau si as fi distrus o in combinatia mea cu Sazed.
"Sazed,stiu ca ma auzi chiar daca sunt transformata. Multumesc,dar trebuie sa plecam de aici".
" Mergem la Maestru. Ma tem ca daca te detransformi singura pe aici nu vei supravietui."
"Ce vrei sa spui?"
"Suntem de aproape o ora impreuna. Altcineva in locul tau dupa 10 minute innebunea sau murea. Mergem acum. Grabeste te."

Adrien pov
Ce dra..
A folosit cumva gheara felinei?
Dar nu parea ca ar fi zis asta.

"Si acum?" spune Alya. Adica Rena

"Nu am nici o idee.Buburuza nu e de gasit si habar nu avem cine este cea care a distrus chestia aia.Dar sper sa pot afla.Cat despre voi 3,ii voi spune maestrului ca v-am lasat miraculosii in caz de urgenta.Am incredere in voi.Acum trebuie sa plec."

Astea fiind spuse,merg sa ma detransform dupa coltul unei cladiri.

"Plagg te rog spune-mi ca nu am vedenii si tipa aia doar ce a folosit gheara felinei?.."

"Nu ai vedenii. Dar aia nu a fost gheara felinei. Gheara felinei e nimic pe langa shadowcut. Tot ce mai e de spus, e ca literalmente am dat de naiba. Nu stiu daca Maestrul Fu stie dar un mare dezastru va incepe daca nu facem ceva."

"Ce vrei sa spui?"

"Hai sa mergem acasa si iti voi povesti dar mai intai ar fi bine sa te asiguri daca prietenii tai sunt in siguranta."
"Sigur sunt. Le am lasat miraculosii."
"Dar Fizz e miraculosul si prietenul Maestrului. Trebuie sa l duci inapoi."
"Nu e timp. Plagg.."
"Macar lasa ma sa"
Nu l mai las sa si termine nici macar propozitia
"SCOATE GHEARELE!"

Marinette pov

Ajung la Maestru si cad in genunchi. Ma simt.. extenuata
De parca n am dormit zile
Adica..daca stau bine sa ma gandesc..
"Maestre..nu ma simt prea bine."
"Detransforma te imediat!"
"Sazed mi a zis doar cum sa ma transform. Voi vorbi cu el"
"Sa vorbesti cu el? Dar esti transformata.."
"Telepatic."
Cred ca a fost pentru prima data in viata mea cand am vazut expresia plina de mirare a Maestrului Fu. De parca nu mai auzise asa ceva niciodata.
"Sazed,trebuie sa ne separam."
"Renunta la puterea mea. Gandeste te la libertate. La ceva opus mie. Eu sunt intunericul,distrugerea, nici cele mai oribile si inimaginabile creaturi nu imi fac fata."
"Am inteles,esti puternic. Dar nu pot spune nimic? Ca sa ma detransform?"
"Nu. E ca o obsesie,un viciu. Trebuie sa renunti la tot. Renunta la mine"
Am tras aer in piept si o usa trantita ma face sa mi revin instant.
Motan Noir?? El ce cauta aici? Daca ma detransformam?Ar fi vazut ca sunt eu!Ii vad gura deschizandu se larg zicand
"Ce mama... Maestre? Ce e asta? Tu cine esti?"

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum