-HAIDEEE
-NU
-DUPAIN,O SA MORI CU MINE LA GATUL TAU.VII SI PUNCT
-NU IN VIATA ASTA
-DAR AM ZIS TE ROOOG
-Cred ca mi am schimbat raspunsul.
-SERIOS?Care e
-Nu
-O nu. Ma supar
-Alya...
-Nici o Alya.Nino e Nino. E altfel si în plus o sa ne distram. Luka? Putin ajutor?
-Scuze codite sunt cu Alya.
-Fir ar...
-Da chiar. Tot nu ne ai spus ce s a întamplat în seara aia. Ai de gand sa...
-Nu
-Dar..
-Luka.Nu.
Nu acum.
Chiar nu vreau sa vorbesc despre asta deci hai sa schimbam subiectul.
-Deci,cum ziceam. Mari,chiar vreau sa vii sambata cu noi. Mai sunt cateva zile dar nu cred ca ti ar face rau.
Si vorbim noi cu ai tai. Le spunem ca dormi la mine sau ceva.
-Nu stiu Alya...vedem.Între timp parintii mei s au întors,scoala a fost la fel,tot nici un akumatizat,si cred ca încep sa trec peste. Nu l am mai vazut pe Nathaniel de saptamana trecuta. Profa zicea ca e racit. Cum sa nu.
-BUN COPII.STITI CARE VA SUNT TEMELE. Weekend placut! Dar înainte de asta. Aham,Marinette si Luka.
Cand mi am auzit numele m am trezit instant. O nu..stiam ca am uitat de eseu.
-As vrea sa va vad eseele. Si sa nu uitam de Lila,Kagami si Chloe.
Haideti copii mai repede.
Incepe Chloe.-Lukaa ce fac nu am eseu.
Îi soptesc eu prietenului meu.
-POFTIM ESTI TACANITA ASTA O SA TI DEA 4
-Ce faaccc cum am uitat.
-Tine
Ma uit suspicioasa la mapa pe care mi o întinde
-Ce i asta?
-Tema. Stiam ca o sa uiti vorbim dupa
-Te pur si simplu ador.
-DUPAIN,RANDUL TAU~În drum spre casa~
-Multumesc mult albastrel
-Hei îmi ramai datoare. Stii cat mi a luat se le fac? Noroc cu un prieten asa bun ca mine.
-Okk okk alege. Bani,mancare,film..
-Petrecere
-Hei n am terminat. Hanoracele înapoi..
-Ce chiar pot sa le iau înapoi??
-Nu?? Crezi ca am înnebunit?
-O doamne. Vii? Si îmi esti datoare.
-Binee..
-Ce usor a fost.A si tot nu mi ai facut favoarea AIA pentru ca la mine nu te ai îmbatat sau distrat,deeci
-O NICI SA NU AUD. Am ajuns acasa ne vedem maine. Spun eu si îi întorc spatele.
-NICI SA NU INDRAZNESTI SA MI TRANTESTI USA TU MICA JIGODIE
Dar fix asta fac si din spatele usii scot limba la el. Vazand asta îmi arata semnul pacii pe care i-l întorc bucuroasa.Stiu ca ma iubeste:)))
Îi salut grabita pe ai mei si urc în camera mea. Fac un dus,rutina de seara pe scurt urmand sa ma arunc în pat.
-Cum a fost azi Marinette?
-Ai fost cu mine toata ziua Tikki,plictisitor.
Nu la asta ma refer. Ci la Adrien.
-Ce treaba am cu Adrien?
-Adica? Nu te a mai bagat în seama toata saptamana si nici tu pe el.
-Ai dreptate. De parca nici nu exista. Stiam eu ca saptamana asta a fost prea frumoasa.
-Eu cred ca te place
-Uneori,ma surprinzi.~sambata dimineata~
Nici nu m am obosit sa mi pun alarma. Din cate a zis Alya,Nino îsi tine petrecerea la casa parintilor lui de langa lac. Pretty fancy right:))
Dupa ce sa ma spal pe dinti imi iau telefonul vazand ca am apeluri nepreluate de la mama si tata. Cand ajung în bucatarie,alt bilet.
Oamenii astia pleaca de prea multe ori si au prea multa încredere în mine:)
"Scumpo,ne întoarcem peste cateva zile. Un om de afaceri îsi face nunta si vrea ca cei mai buni cofetari ai Parisului sa i pregateasca tortul;)
Fara iesiri tarzii!"
Îi sun sa le spun ca doar ce m am trezit si pana sa mi dau seama era 15.
M am asezat pe scaun cu gandul sa mananc ceva dar niste batai disperate in usa m au facut sa cad:)
-TU N AI TELEFON?
-Neata Alya,Luka?
-Codite,e 15 :)))
-Ce faceti aici petrecerea nu e la 20?
-Ba daa dar trebuie sa ne facem gata pana la 18 avem doua ore de mers cu masina. Nino e deja acolo cu..pai Adrien.
-A deci e si el acolo.
-Mda dar noi doi o sa stam cu tinee nu ti face griji.~acum sar peste partea in care ne aranjam etc))~
Eu am parul prins,top negru cu pantaloni scurti si adidasi iar Alya o fusta scurta din piele neagra,ciorapi plasa,top crem si parul lasat.
Luka un boschetar ca de obicei.-SA STII CA AM AUZIT
am gandit cu voce tare ups:))-Deci cu ce mergem? Din cate stiu nici unul nu aveti masina.
-Ma gandeam sa luam un taxi.
-Alya esti nebuna?
Tu stii cat o sa ne ia?
Nu doar la bani ma refer.
-S ar putea sa am o idee
Si dupa ce a zis asta,Luka îmi arunca o privire de parca a descoperit universul.
-Pai Marinette draga mea prietena,nu au minunatii tai parinti o masina draguta pe care nu prea o folosesc si e parcata nu prea departe?
-SA O CREZI TU. Vrei sa ma omoare? Si în nici un caz nu va las sa va urcati la volan habar nu aveti sa conduceti.
-Noi nu,dar tu da.
-Luka ce dr..
-Ok nu am de gand sa te întreb ce si cum dar nu poti doar sa o împrumuti?
-Alya,nu cred ca ar fi o idee buna~peste 15 minute~
-Va puneti centurile,nu strigati pe geam,nu mancati aici,nu atrageti atentia POLITISTILOR CA SA VADA O FATA DE 16 ANI FARA PERMIS LA VOLAN
Ok?
-Ddda
Spun cei doi în cor.
-Bine atunci,sa mergem. Rugati va sa nu fac accident.
-CE?A trecut ceva timpp :))Nu mi se pare ca acest capitol este "impresionant" dar o sa încerc la urmatoarele sa dezvolt o actiune mai interesanta:)
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...