Capitolul 11

547 29 0
                                    

Nu stiu.Doar dupa doua zile sa mi schimb parerea despre ea? Dupa petrecere..si azi-noapte.
~Flashback~
M am certat cu tata. Prin mesaje dar tot ne certam. Il iubesc,si pe mama la fel dar ma dispera.
Decid sa ma transform si sa ma plimb. Iubesc Parisul noaptea. De obicei merg langa Sena. Poate nu o sa va vina sa credeti dar îmi place sa vad cum luna si felinarele se reflecta în apa. Ma calmeaza. As putea sa zic,ca e un loc chiar romantic.Dar înca nu iubesc.
Kagami..cred ca mai bine ar fi sa o las. Deja o ranesc. Durul Adrien la sensibilul Adrien? Stiu,schimbare brusca. Dar cand l am vazut pe Nathaniel de asupra ei..mi am dat seama ca fetele sunt mult prea vulnerabile. Si Buburuza. Dap,chiar si ea. E frumoasa,nu am ce sa zic,chiar si cu masca. Dar toate datile cand flirtam cu ea au fost distractii. Nici macar respingerile ei nu ma "intrigau"
Cand ajung langa Sena, vad o persoana pe mal. Am coborat pe furis ca sa vad cine e. Am ramas mirat. Blocat. Nu stiu.
Era Marinette. Statea cu picioarele în aer(gen ca si cum ai sta pe o masa si iti atarna picioarele,nj dc asta a fost primul exemplu care mi a venit,ignorati asta:))),cu ochii închisi si cu(,)castile în urechi.Era..frumoasa. Si singura.
Fata asta e dementa? Acum o seara era sa si o ia si acum e aici singura si total distrasa. Jur ca îmi vine sa o iau la bataie si dupa sa o iau în brate.
Ce naiba
La ce naiba tocmai m am gandit?
Poate e timpul sa accept ca de fapt nu o urasc? Si ca poate de fapt chiar o..
Îmi..
Ăă,îmi pasa?
Îi pun mana pe umar si o vad cum tresare mai sa cada daca nu o tineam.
Dupa micul nostru dialog amuzant,nu puteam sa ma gandesc decat la faptul ca mi a lipsit sa o vad asa. Pe Marinette cea copilaroasa,speriata. Amuzanta.
Stiam ca exista,de cand eram mici.Am lasat o acasa plin de ganduri. Se schimba ceva în mine dar nu îmi pot da seama ce.
~end flashback~
-Ascultati,doar am prins o nu e cine stie ce. De ce va enervati asa?
-Pentru ca,Adrien,stii ce parere avem noi despre ea.
-Kagami,poate parerea mea nu e la fel ca a voastra.
-Tu ai auzit ce tocmai ai zis?
Jur ca uneori nu le mai suport.
Normal ca se baga si Chloe.
-Aici sunt cu Kagami. Nu poti sa faci asta pur si simplu,Adrien. Stii ce ti am zis cand eram mici deprea ea,nu? Ei bine adu ti aminte.
-Zi mi tu,Chloe. Era adevarat?
-Cum poti sa spui asa ceva? Pana nu îti revii la normal sa nu cumva sa mai vorbesti cu mine. Nu mi vine sa cred ca ai îndoieli legate de mine.
-Stii ca nu mi pasa daca te enervezi. Si sa ti vina o data pentru totdeauna mintea la cap. Niciodata sa nu ma minti,si mai am atat de putin pana sa mi confirm singur adevarul.
Le am întors spatele si m am dus la ora. Ceva nu e bine aici. Chloe s a panicat dupa ce i am zis ca minte. Cred ca..
Cred ca trebuie sa vorbesc cu Marinette.
Am stat plictisit tot restul zilei,cu o Chloe care încerca sa mi atraga atentia,o Lila care se dadea la mine,o Kagami geloasa si un Nino care ma tinea pe linia de plutire ca sa nu o iau razna.
-Deci. Tu si Alya?
-Daa,e minunata. La petrecere ne am sarutat si a vazut Marinette. Fata aia e chiar amuzanta. Si dupa ai..
Îl întrerup cu un simplu cuvant pe prietenul meu care îmi povestea cum s a cuplat cu Alya.
-Marinette?
-Da,asta am zis si..
-E chiar amuzanta,nu?
-Da...si cum ziceam...
-Frate si arata chiar bine la petrecere..perfect as putea spune.
-Tu ma asculti? Stai
Stai stai stai stai
O placi pe Marinette? O doamne Adrien asta e..ei bine..
-Sa nu aud un cuvant,Nino. Nu o plac de unde îti vin ideile astea stii doar ca..
Acum brunetul si a gasit sansa de a ma întrerupe.
-Stiu doar ca te comporti cu ea ca un nesimtit,scuze pentru asta si ca azi pot spune ca ai facut ceva neasteptat. Si drace,sa nu mi spui tu mie ca nu o placi. Acum iti trag una,ma enervezi deja. Deschide ochii Agreste.
-E imposibil ca eu sa simt ceva pentru ea.
-A da? Ramane de vazut.
-Hei! Unde pleci?
-O sa vezi! Sa nu ti faci planuri sambata asta!
-Nino ce dracu tot spui acolo?
Dar nu mi primesc raspunsul. Baiatul asta e altceva. De aia îmi e prieten. Altul ca el nu e.

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum