Capitolul 16

468 26 4
                                    

Adrien? Ce nai..
De ce tot apare?
De ce el?
Putea sa fie oricine
Absolut oricine...
Trec pe langa el fara sa i acord atentie dar ma apuca brusc de mana si ma întoarce cu fata la el.
"Trebuie sa vorbim"
"Nu vreau sa vorbim. Lasa ma"
"Marinette am zis ca vreau sa vorbim"
Deja devenea insistent. De ce?
Nici nu mi am dat seama cand Andrew si Adrien faceau schimb de replici si nu vad sa se termine bine.
"A zis sa i dai drumul esti surd?"
"Care i treaba ta Andrew? Doar nu sunteti împreuna,nici nu va cunoasteti"
"Stii tu?" Ma bag eu.
In momentul ala ma smucesc din mana lui Adrien si am vazut cum Andrew îmi facea semne cu ochii spre scari.(suna ciudat ik)Il ador pe tipul asta stie cum sa se scoata din situatii, ei bine mai mult sau mai putin.
M a luat de mana si am început sa fugim ca doi descreierati atragand privirile tuturor si strigatele prietenilor mei pe fundal. A deschis usa si am luat o la goana prin ploaie oprindu ne abia în masina.
"Asta a fost.."
"NEBUNIE CURATA.OMULE CE E CU TINE"
Si am început sa radem.
"Scoate ne de aici le dau eu mesaje prietenilor tai"
"Aa ups te suna deja"
"Raspunde le"
"As face o daca telefonul tau nu murea"
"Fix acum? Fir ar"
"Si acum ce"
"Mi e foame. Pizza?"
"Pizza.Da chiar,ce le vei spune? Si care e treaba cu blondul ala?"
"Nu stiu si nu e nici o treaba. Nu stiu ce voia de la mine si nu ma intereseaza"
"Mincinoasa. Te intereseaza"
"Ba nu!"
"Ba da! CASCA OCHII LA DRUM TEMBELO "
"AS CASCA OCHII DACA M AI LASA IN PACE CU ADRIEN"
"E destul de hot totusi"
"O mai taci"
"Iti place de el"
"Poftim?"
"Ce poftim nu poftim nimic. Recunoasteee. Sigur s a întamplat ceva"
"Uite,am fost prieteni dar a devenit un nemernic si am terminat o"
"Auch."
"Mda. Probabil Alya si Nino o sa ma omoare. Ne mai întoarcem?"
"Vreau pizza. Si petrecerea e naspa oricum"
"Ok mergem la mine luam pizza si las masina de parca nimic nu s ar fi întamplat"
"Uu esti mincinoasa si îti si abandonezi prietenii la petrecere. Îmi place"
"Hei termina nu abandonez pe nimeni. Ma iubesc nu o sa se supere si o sa întelegeaga.Am avut un motiv miraculos as putea spune"
"Nu i ai putut rezista blondului,m am luat in gura cu el chiar daca e secret crush ul bad boy"
"SERIOS TU NU STII SA TACI"
"Niciodata"

Am ajuns acasa,masina la locul ei,mi am sunat parintii,tikki e ascunsa la mine în camera si înca nu mi am facut curaj sa mi sun prietenii. Pote maine. Pizza a ajuns,ne am uitat la un film si cred ca am adormit adica e duminica dimineata.
M am trezit cu un Andrew adormit cu capul pe jos si picioarele pe canapea si cu
Sa fiu mai exacta
50 apeluri ratate Alya
40 Luka
Plus mesaje
Dar un numar nesalvat mi a atras atentia.
"Unde esti?"
Cine o fi
Nu apuc sa deschid ca lumea ochii cand usa de la casa este trantita la perete de doi tacaniti nervosi. Mda
Cred ca v ati dat seama

Capitol scurttt imi pare rau ca nu prea postez încerc sa remediez asta promit!!!
Necorectat!

Drumul catre adevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum