Luni
~Adrien pov~
Nu am nici un chef sa merg la liceu azi. Aseara am fost la o petrecere (ma mir cum de m a lasat Natalie)si am baut o gramada. Nu sunt eu genul care merge 24/7 la petreceri dar atunci cand am ocazia îmi fac de cap.Bineînteles ca au fost si Chloe,Nino,Lila si Kagami. Stiu ca Nino nu prea le înghite pe nici una dar face asta de dragul meu,cred.
Sa va povestesc cum am ajuns împreuna cu Kagami. Am început sa iesim foarte mult împreuna din cauza parintilor nostrii,am vazut ca simte ceva pentru mine si am zis de ce nu. Adica nu mi am pus în cap sa fie ceva serios,dar ea e de alta parere. Singurul lucru pe care îl simt pentru ea sau singura chestie care "ma tine" langa ea e sexul. Nu o luati în nume de rau,ea vrea eu vreau asta e. Chiar daca suna de parca am fii "in a relationship with benefits" nu e asa.
Doar ca nu pot sa simt nimic pentru ea si asta e.
Ma ridic din pat si primul lucru pe care îl fac e sa intru în dus.
-Ce e cu tine în ultima vreme?
-Cum adica Plagg
-Pari din ce în ce mai superficial si nesimtit
-Nu sunt. De unde pana unde si cu asta?
-Marinette.Kagami
- Nu le pune în aceeasi propozitie stii foarte bine ca sunt doua situatii complet diferite
-De Marinette îti bati joc toata ziua si stai cu Kagami doar pentru ca ai un interes si nu simti nimic pentru ea. eu cred ca nu sunt atat de diferite pe cat crezi
-Plagg,e 7 dimineata.Chiar vrei sa mi dai acum lectii de viata?
-Gandeste înainte sa faci ceva Adrien,o sa vezi ca totul va fi mai bine.SI GRABESTE TE CA INTARZII LA LICEU. A si
Stii ca te iubesc?
-Vrei branza,nu?
-Cat ma bucur ca gandim la fel
I am dat lui Plagg bucatica de branza si am început sa rad.Nu stiu cum dar mereu ma face sa ma simt bine.Chiar si atunci cand mananca branza:))
Ma îmbrac si cobor unde îl gasesc pe bodyguard ul meu asteptandu ma. Prima data ne am dus sa o luam pe Kagami,nu stiu de ce dar a devenit plictisitoare toata chestia asta cu ea. E de treaba,dar face fite. Se vede ca a stat prea mult cu Chloe si Lila.
Ajungem la liceu unde dam peste
Marinette? cu un tip cu parul albastru.Par ca se stiu de mult mai ales ca zambesc atat de mult si rad încontinuu.Sa nu mi spui ca sunt împreuna. Adica nu mi pasa dar ea sa aiba un iubit? E imposibil.
-La ce te uiti? Întreaba Kagami
-Hm?
-La ce te uiti?Ai privirea în gol de 5 minute.
-La nimic, sa mergem.
In timp ce urcam pe scari privirea mea si a EI ni s au intersectat.Mi am întors repede capul si am intrat în clasa. Nu stiu de ce dar ceva nu e bine.
Profesoara începe sa faca prezenta si ajunge la Marinette.
-Dupain,învoita.
Cand voiam sa i spun profesoarei ca Marinette e afara aceasta intra în clasa cu,colegul nostru nou aparent.Hm asta o sa fie interesant.
-Aa Marinette chiar la timp,poti sa te duci în banca. De aici cred ca se descurca si singur.Ei bine,vrei sa te prezinti?
-Eu sunt Luka,sunt fratele Julekai(stiu ca nu suna/arata bine dar altcv nu am gasit)si de azi o sa învat aici.
-Va rog sa îl faceti pe Luka sa se simta bine printre voi.
-O eu sigur asta am de gand.
Se aude vocea lui Chloe si toata clasa începe sa rada.
-Se pare ca deja ai o admiratoare
Alege ti un coleg sau o colega si ia loc.
Il vad cum se pune cu doua banci în spatele meu langa Marinette.
De cand sunt împreuna cu Kagami vrea sa stea cu mine în banca,Nino nu are nici o problema ca aparent îi place putin de Alya chiar daca nu vrea sa recunoasca si chiar daca e prietena lui Marinette(din nou,stiu ca nu suna bine dar nici "Marinettei" nu suna calumea)adica Marinette nici nu are treaba aici nici nu stiu de ce m am gandit la ea. Si înainte ele doua stateau împreuna dar nu stiu de ce Marinette nu a avut nici o problema sa i lase sa stea împreuna,asta doar daca si Alya simte ceva pentru Nino.
Se suna si iesim toti în pauza.Toti mai putin Marinette,Luka,Alya si restul colegilor.Nu înteleg de ce fac atata caz pentru Luka.
~Marinette pov~
-Bine ai venit Luka!Eu sunt Alya,adica ne stii deja pe toti. Începe bruneta sa rada alaturi de restul.
-Multumesc Alya.Va multumesc tuturor. Cu totii sunteti de treaba si cred ca o sa ne întelegem. Veniti diseara la mine? Cred ca dau o petrecere
-La noi vrei sa spui? Spune Juleka
-Daa daa te bagi si tu
-Chiar daca esti fratele meu asta nu înseamna ca nu pot sa ti dau un capac
-Încearca numai
Si toti încep sa rada.Cred ca Luka s a acomodat deja cu ceilalti la fel si ei.Nu prea am avut idei la acest capitol🤷🏻♀️
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...