Marinette pov
Minunat.Motan Noir lipsea. Baiatul asta e mai enervant decat credeam. Si mult prea curios. Aleg sa i ignor intrebarile cum ar fi "Cine esti" sau "De unde ai atata putere?" bla bla bla.Cum Plagg are o influenta comportamentala asupra lui Motan Noir asa se intampla si cu ceilalti miraculosi si posesorii lor. Dar nu stiu ce sa spun despre Sazed. Adica el nu e un miraculos,nu? E ciudat totusi ca ii simt influenta atat comportamentala cat si sentimentala? Se ingrijoreaza pentru mine. Faptul ca Motan Noir ar putea afla cine sunt il face sa se ingrijoreze. Ce ciudat. Creatura mica si malefica are sentimente deci.
"Si de asemenea, cand esti transformata iti pot auzi gandurile idioat o. Asa ca data viitoare cand te vei gandi macar la mine avand sentimente,ti as sugera sa te abtii."
"Ăă..nici liniste nu mai pot avea in propriile ganduri."
*daca nu v ati prins aici Marinette vorbea cu Sazed telepatic practic*
Il aud pe Maestru vorbind cu Motan Noir ca trebuie sa plece, ca ii va explica mai tarziu sau ceva de genul si eu pur si simplu nu mi mai pot tine ochii deschisi. Trebuie sa mai fie vreo incapere pe aici unde ma pot detransforma,nu?
Ma ridic in picioare urmarita de privirile celor 2 si brusc imi vine o idee.
"Wayzz. Am nevoie de tine.Acum."
Pare ca a inteles unde bat si nu a ezitat sa vina."Urmeaza ma. Maestre eu.."
"Sigur Wayzz. Eu trebuie sa ii explic lui Motan Noir ce inseamna disciplina si a fi respectuos cu cei mai in varsta"
Cand am auzit asta mi am abtinut un suras care s ar fi transformat in ceva mult mai rau.
Il urmez intr o alta camera unde peretii sunt acoperiti de harti si notatii de reper. Ma intreb ce inseamna.
Raman singura. Eu si Sazed adica.
Ma simtagitata..
E prea multa lumina in camera asta. Trag draperiile si ma asez in centrul camerei. E liniste. Simt masinile de afara,pe cei doi cum discuta, pe miraculosii din cutie,cum sta sa ploua. E liniste. Ma las moale si simt cum se desprinde ceva de mine. Oare..
"Ai reusit" spune Sazed fixandu ma cu privirea.
"Da.." ma ridic in picioare si simt cum ametesc.
"Ce se intampla cu mine?" Il intreb
"Ai folosit o putere care ar fi putut ucide intreaga omenire dintr o singura pocnire a degetelor. Inclusiv pe tine. Trebuie sa te odihnesti."
"Acasa,Sazed. Ma voi odihni acasa."
Acestea sunt ultimele mele cuvinte pana ce privirea mi s a inegrit si am cazur intr un somn adanc.Adrien pov
"Nu mai inteleg nimic. Ce se intampla? Unde e Buburuza? Cine e Sazed?"
De ce toata lumea tine sa mi ascunda ceva. Oare are de a face cu Hawk Moth?
"Maestre,te rog. Ce se intampla?"
"Oh Adrien..de as incepe nici ca as mai putea sa ma opresc. Sazed nu e un miraculos. Este o legenda veche si ceva dezastruos. Noua lui posesoare s a asigurat sa isi puna viata in pericol pentru a ne salva pe toti."
"Cine este? Si Buburuza? Nici macar nu a incercat sa ne ajute"Nu mai stiu ce sa spun. Speranta mea legata de orice se duce in fiecare zi. Oare mai are sens sa fiu Motan Noir?
Aud usa cum se deschide si cand imi intorc privirea eu si maestrul spunem la unison:
"Buburuzo?"
Nu mi vine sa cred acum apare? Unde a fost?
"Buna Maestre! Motan Noir. M am intors din.. ăă..misiune! Daa..un drum foarte lung! Dar sunt aici acum. Am auzit ca ati avut si ajutor. Adevarat?"
"Tu iti bati joc de mine? PARISUL ERA SA MOARA AZI. SI TOATA SAPTAMANA NU AI DAT UN SEMN! APARI DE PARCA NIMIC NU S A INTAMPLAT? Cine esti? Inainte ti ai fi dat si viata pentru tot ceea ce se afla in pericol! Pentru oricine! Ma gandeam ca poate atunci cand ai plecat am exagerat. Dar aveam dreptate. Chiar esti egoista. Ce sens mai are sa fii Buburuza daca esti inutila?"
Ii spun toate astea fara tragere de inima si cand dau sa plec aud vocea maestrului
"Motan Noir! Cum poti sa i spui asa ceva?"
Nu l mai bag in seama si plec. Trebuie sa fiu singur,si i am promis lui Nino ca voi fi in seara asta la Marinette acasa. De cand a disparut Alya plange mereu si Luka pare mort. Sincer el e irelevant pentru mine. Nu inteleg..am un sentiment ciudat legat de toate astea. Cred ca in seara asta se va intampla ceva.
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...