"ESTI NEBUNA CUM SA PLECI ASA STII CATE GRIJI MI AM FACUT?DACA TU CREZI CA O SA SCAPI CU ASTA TE ÎNSELI.Si cine e asta?"
"Asta are un nume. Sunt Andrew,dar tu frumusete?"
"Ăă..Luka"
Cei doi au dat mana dar Luka era putin nesigur. Stiu ca s a suparat si îmi pare rau dar o sa înteleaga. Le am explicat tot prietenilor mei.
"Deci,de asta ai plecat. Si noua ne pare rau Mari am zis ca stam cu tine dar Nino m a luat dupa el si..."
"Da si mie îmi pare rau."
"E ok. Si mie îmi pare rau ca nu v am anuntat. Dar am fost cu Andrew si a fost ok"
"Ok? Doar ok? Ma simt folosit"
"Taaci si nu mai dramatiza"
"Marinette,vreau sa te întreb ceva dar fii sincera te rog",spune Alya. Oare ce o fi..
"Spune,despre ce e vorba?"
"Ca tot ai adus vorba de Adrien,ieri a venit nervos dupa voi,adica asa parea si l am auzit spunandu i lui Nino ceva de fumat..e adevarat?"
"STAI AI FACUT FAVOAREA.TU SA TE FI DISTRAT LA O PETRECERE?"
"HEI LUKA NU SCHIMBA SUBIECTUL. Deci Marinette,astept un raspuns"
"Da,si? Ce e asa important?"
"Ce e asa important? Daca afla ai tai? Chiar te ai apucat? Nu e bine pentru tine ce naiba e în capul tau?"
"Alya calmeaza te nu e mare lucru,nu ti face griji"
Dar nu ma simteam asa bine.Am vazut o dezamagita,si pe Luka la fel..
"Mari,nu stiu ce sa zic..."
"Luka,uite,o sa vorbim si despre asta dar nu chiar acum. E ok?"
"Mda."Ziua a trecut repede. Au plecat toti si am ramas singura. Ce noapte frumoasa.Ma transform si ies pe geam. A fost multa liniste prin Paris în ultima vreme,sper sa ramana asa. Maine am liceu si sper sa ma trezesc la timp. Parintii mei trebuie sa ajunga si ei.
Sar din casa în casa pana ajung tot pe malul Senei. Iubesc locul asta.
Ma detransform si îmi bag castile în urechi. Dupa 10 minute de liniste simt o mana pe umarul meu. M am speriat dar mana aceea s a mutat pe bratul meu.
"Oof chiar trebuie sa încetam sa ne întalnim asa"
"Ce vrei Motan Noir?"
"Nervoaso"
"Nu sunt nervoasa,doar ca de fiecare data cand încerc sa am un moment de liniste apari tu si ma sperii"
"Ce pacat. Deci"
Spune si se tranteste pe margine langa mine.
"Care i treaba? De ce te tot gasesc aici?"
"O nunu. Trebuie sa pleci. Nu am chef de glumele tale."
"S o crezi tu. Nu plec nicaieri. Dar ce ai? Te ai certat cu iubitul?"
"Nu e treaba ta"
"Aa deci ai pe cineva"
"IGHH CE MA ENERVEZI"
"Si daca nu as face o,unde ar fi magia,printesa?"
"Nu mi mai spune asa. Dar fie,daca nu pleci tu, plec eu"
"Haide Marinette nu mai fi întepata"
Ma ridic brusc
"Nu sunt întepata!"
Se ridica si el
"Ba daaa. Ce ai cu mine?"
Se apropie periculos de mine si ma dau cativa pasi mai în spate.
"Ma enervezi,asta am"
Ma mai dau cativa pasi în spate pana cand simt cum corpul meu e în cadere libera. Se putea altfel?
Apa
M a înconjurat din toate partile. Se simte atat de bine. Nu vreau sa ies de aici. Nici nu stiu sa înot dar ce sens are sa ma zbat. Ma las adancita si mai mult pana simt doua maini pe mine.
"Dumnezeule m ai speriat. Esti bine?"
Tusesc de cateva ori
"Mda."
"De ce nu ai facut nimic?"
"Ce sa fac nu stiu sa înot. Degeaba ma zbateam"
"Si daca nu saream?"
"Ai fi sarit"
"Esti asa de sigura?"
"Esti un "erou". Ar fi picat prost la fisa postului daca nu o faceai. Si oricum,e vina ta ca am cazut"
"SCUZA MA?"
"E ok te scuz"
"MARINETTE E VINA TA"
"BA NU NU E"
"SI CUM POATE FI VINA MEA CA TE AI DECIS TU SA FACI O BAIE TARZIE?"
"TU AI FOST ALA CARE TE AI APROPIAT DE MINE"
"SI?NU EU TE AM PUS SA SARI. SI DACA M AM APROPIAT CE INSINUEZI?"
"CA ERAI PREA APROAPE DE MINE DE PARCA VOIAI CEVA?"
"CE AS PUTEA SA VREAU DE LA TINE?"
"HABAR N AM? SA MA SARUTI?"
"CUM? ASA?"
Isi pune mainile pe obrajii mei si ma trage mai aproape de el într un sarut care parea ca l astepta de ceva timp.CE FAC? Nu pot sa simt ceva pentru el. Nu,nu e bine. Dar
Nu vreau sa se termine.
Ma desprind din sarut si ne uitam unul la altul lipsiti de cuvinte. L am vazut rosind..
Ma întorc cu spatele vrand sa plec dar ma prinde de mana,foarte usor,fara sa vrea sa ma raneasca. Si Adrien facea asta.
NU SUNT OK
DOAR CE M AM SARUTAT CU MOTAN NOIR SI LA CE MA GANDESC??
"Lasa ma sa te duc acasa. Esti uda si,e tarziu"
Nu i spun nimic doar ma apropii de el.
Cred ca voi vorbi cu el despre asta...
CITEȘTI
Drumul catre adevar
Fanfiction"-DE CE? -DE CE? PENTRU CA NUMAI TU ESTI IN CAPUL MEU ZI SI NOAPTE INCERC SA TE FAC SA DISPARI,INCERC SA TE URASC LA NAIBA" "-Imi pare rau.. -ITI PARE RAU?TOT CE FACI E SA DITRUGI TOT CE ATINGI" "-Te am iubit,stii? -Si acum?.." Adrien e nesimtitul î...