17.

751 54 8
                                    

- Nem mondasz semmit? – pillantok Haileyre, aki a tükörből néz vissza rám.

Szombat délután van és éppen a Téli Bálra nézünk ruhát a város szélén lévő üzletben, hisz Haileyt már felkérték az idei bálra. Nem is akárki, ugyanis a múltkori spanyolon került erre sor, ahol én még Calummal vitáztam szingliként, és eközben Luke csapta le a magas labdát a barátnőmnél. Izgalmas egy tanóra volt, az is biztos, hisz ott kérdezte meg tőlem Calum, hogy leszek-e a barátnője. Nem véletlenül mondtam azt, hogy izgalmakkal teli percek voltak azok. De mivel vészesen közeleg a nagy nap, mindenki be van zsongva, és sajnos (vagy nem sajnos) ez minket is érint ebben a helyzetben.

- Én erre nem tudok mit mondani, P! – fordul felém a nagy sötétkék habos-babos ruhájában Hailey. Alig bír benne mozogni konkrétan. – Ezt így mondta neked, hogyha te veszítesz, akkor smárolnod kell vele? Mi baja van ennek? Hülye? Teljesen elmentek neki otthonról! – pufog felháborodva.

- Ühüm – hümmögöm. – Fura is volt, mert Calum az egyik legjobb haverja. Aztán tudja, hogy mi összejöttünk, szóval nem értem, hogy minek csinálja.

- Az insta poszt miatt gondolom – gondolkodik hangosan a lány.

- Azt mondta Calum, hogy Michaelt nem érdeklik a pletykák, meg tudja, hogy Hood és én köztem mi van – magyarázom.

- Leveszem ezt a szart, mindjárt reagálok – mutat a ruhára, majd eltűnik a függönyök mögött. Addig én visszaírok az időközben érkezett üzenetemre. Történetesen Calumtól.

CALUM HOOD
Mizu, Peachy?

PEACH
Ruhát választunk
Haileynek

CALUM HOOD
Minek?

PEACH
Bál lesz...

CALUM HOOD
Igen?? Mikor?

PEACH
Jövőhéten, a haverod elhívta
Haileyt, úgy tudtam,
hogy ti is mentek vele

CALUM HOOD
Mi van? Luke elhívta Haileyt?
Mi a tököm

PEACH
Ti aztán jól megtárgyaljátok a
dolgokat magatok között

CALUM HOOD
Nem szoktunk a bálról
beszélni, te is tudod

PEACH
Tudom

CALUM HOOD
Egyszer voltunk, elég is
volt egy örök életre

- Calum elhívott már? – lép ki a függönyök takarásából Hailey újra, csak most egy barackvirág színű egyszerűbb ruhában pompázva. Mintha megérezte volna, hogy mit üzengettem Calummal, úgy kérdez rá erre a témára.

- Úristen, de gyönyörű vagy! – kapom a szám elé a kezeimet.

- Sh! Elsőnek válaszolj! Utána tovább faggatlak Michaelről, és majd utána tárgyaljuk a ruhát!

- Jó, bocsi – szabadkozom. – Nem hívott el és nem is fog szerintem.

- Miért nem? Luke is megy. És állítólag Ashton is elhívott valakit – mondja a lány, akiről konkrétan nem tudom levenni a szemeimet. Csodaszép ez a ruha!

- Azt mondta, hogy egyszer mentek el és meg is bánták mindannyian. Amikor még nem voltunk jóban, akkor elmesélte, hogy mi volt, de már nem nagyon emlékszem – húzom el a számat féloldalasan. Én és a rossz memóriám!

lonely heart ↳ cth | ✓Where stories live. Discover now