13.

913 62 36
                                    

Egy hét elteltével...

Csütörtökön az óráim után a szekrényemnél állva pakolom be azokat a könyveimet, amikre tudom, hogy nem lesz szükségem a hétvégén. Mivel nekem az iskola a mai nappal be is fejeződött, a holnapi esküvő miatt, így boldogan indulok le a gimnázium előterébe. Fürgén szedem a lábaimat a lépcsőfokokon, és ahogy leértem a földszintre, kisétálok az iskola kijáratán, miután elköszöntem a kedves portás nénitől. A parkban kiszúrom Haileyt, aki az egyik spanyol csoporttársunkkal beszélget, de most, hogy jobban megnézem, hogy ki is az illető, rájövök, hogy Lindsey egyik csatlósa az, akivel bájcsevejt folytat a barátnőm. Mivel amúgy is beszélni akartam a lánnyal, odapattanok hozzájuk. Haileyt egy öleléssel köszöntöm, míg a szőke cicababát egy féloldalas nem igazán őszinte mosollyal rendezem le.

- Hol hagytad a Calumodat? – húzza fel a szemöldökeit vigyorogva Hailey, nem is foglalkozva azzal, hogy a beszélgetésünket ugyanúgy hallja, az előttünk ácsorgó lány.

- Edzenek – vontam vállat. – Csak annyira akartam megzavarni a beszélgetést, hogy ha holnap kérdi Mrs. Navarro az órájáról való hiányzásomat, mondd, hogy nem a felelés miatt hiányzom. Tudod, hogy milyen komolyan veszi ezeket a dolgokat – sóhajtom.

- Ja-ja – bólogat a lány, jelezve, hogy nem felejti majd el a kérésem. – Vágom, majd mondom neki!

- Miért nem jössz holnap? – szól közbe hirtelen a csajszi. Kérdő arckifejezéssel nézek rá, hisz nem sok köze van ahhoz, hogy én holnap miért nem jövök majd iskolába. Bár szerintem próbál minden kétes információt kiszedni belőlem, hogy tovább tudja majd adni Lindseynek. Vagy csak én feltételezek ennyire rosszat az emberekről? Lehet a Lindsey-Michael páros csókcsatája kicsit megingatta bennem a bizalom fogalmát.

- Hát... – kezdeném valami hazugsággal, de Hailey közbevág, gondolván, hogy inkább ő válaszolna helyettem.

- Calummal mennek esküvőre!

- Mi? – kérdez vissza a szöszke, mire Hailey egy elégedett vigyorral pillant rám, mintha az én beleegyezésemre várna. Felsóhajtok. Úgy látszik, ez az infó elkerül majd Lindseyhez is. Köszi Hailey!

- Igen – motyogom. Kellemetlenül érzem magam. – Calum kísérője vagyok a Hood család esküvőjén – adok egy értelmes választ, a teljes igazságot elmondva annak a lánynak, akiben egyáltalán nem szabad megbíznom.

- Oh, értem – billenti oldalra a fejét az előttem ácsorgó lány, majd egy béna indok kíséretében, tovább áll, magunkra hagyva minket.

- Hailey! – csapom meg a barátnőm vállát, ahogy már nem vagyunk hallótávolságban az előbb távozott illetővel. – Mire volt ez jó?

- Hadd egye egy kicsit a ribi barátnődet az ideg! Vagy inkább a féltékenység! De felőlem az irigység is kikészítheti, az a lényeg, hogy hadd agyaljon rajtatok egy picikét – húzza egy gonosz mosolyra az ajkait.

- Nem a barátnőm – szögezem le elsőnek. – Viszont igazad van – enyhülök meg végül. – Azt hiszem, hogy megérdemli.

- Na végre, ez a beszéd! – nevet fel önfeledten a lány, majd szorosan magához húz.

Mivel az egész délutánt a barátnőmmel töltöm, vásárolunk, éttermezünk, és ezekhez hasonló csajos programot pipálunk ki a listánkról, amikor haza érek késő este, lekésve a családi vacsorát, hulla fáradtan állhatok neki bepakolni a sporttáskámba. Nem akarok egyetlen egy éjszakára egy bőröndbe pakolni, így egy közepes méretű táskát választott ki nekem édesanyám, amibe belegyömöszölhetem a szükséges cuccaimat. Miután lefürödtem, megmostam a hajamat és felgöngyöltem egy törölközőbe a fejem tetejére, az ágyamra kihajtogatott ruhadarabokat, egyesével kezdem belerakni a táskám legmélyére. Ezek után belerakom a már félig megrakott neszesszeremet, amit még holnap reggel úgyis használnom kell. Bedobom az utazós töltőmet, egy powerbankot, és ehhez hasonló szükséges használati tárgyakat. Miután végeztem az utazótáskám kitömítésével, lehuppanok az ágyamra és kitekerem a törölközőszáraz hajamat az anyagból. Megrázom a fejemet, beletúrok a nyirkos tincsek közé, majd feljebb tolom magamat az ágyamban. Mielőtt felraknám töltőre a telefonom, végigfutom utoljára a közösségi felületeket. Hirtelen egy szalaghirdetés jelenik meg felül, Calum Hood nevével. Rányomok.

lonely heart ↳ cth | ✓Where stories live. Discover now