05.

958 69 23
                                    

Calum Hood. Kifürkészhetetlen egy alak. Titokzatos, kiszámíthatatlan, rejtélyes, összefoglalva: nem tudod, hogy mit fog csinálni a következő pillanatban. Világéletemben azt hittem, hogy egy nagy seggfej, még akkor is amikor Lindsey ódákat zengett nekem róla. Calum Thomas Hood olyan helyes, nézd azt a cuki pofiját, láttad már a kezét? Még a nevetése is tökéletes... na és még sorolhatnám. De nem minden a külső. Hű barátnőként rossz szót sem szólhattam, hisz Linds is mindig meghallgatott, amikor Michaelről ábrándoztam. De ő már egy másik kategória.

Calumról sokáig meg volt a véleményem. Nem éppen egy jó vélemény, ha fogalmazhatunk így. De a tegnap estével, ezzel nagyot fordított. Egész éjjel azon gondolkodtam, hogy ez valami csapda lehet esetleg, vagy tényleg úgy gondolja a dolgokat, ahogyan elmondta. Őszintén félek, hogyha Calum mellett maradok, akkor Linds fog robbani, ha pedig véget vetek ennek az egésznek, akkor Calum szája fog eljárni.

Így másnap reggel a döntéssel a kezemben, nagy nehezen, de elindulok az iskolába. A telefonomon elindítom a eljátszási listám, ami véletlen sorrendben a The Neighbourhood Scary Love című számával indítja be a reggelem. Szokásosan kitérek a gimi melletti kávézóba, hisz nem szabad megszakítani a szokásos reggeli rutinomat. Kikérem a kávém, ami most egy sima egyszerű latte, majd Haileyvel az oldalamon indulok el a gimnázium kapuihoz, ugyanis időközben mellém ő is szegődött.

- Jayyel mi történt? – kérdezősködöm, amikor belépünk az iskola területére.

- Nem érezte jól magát reggel, így inkább nem jött be ma. Meg ugye ma spanyol próba vizsga, ez is közrejátszott – nevet fel halkan Hailey, majd a távoli kukára célozva, a kiürült kávéspoharát eldobja a cél irányába, ami be is talál.

- El is felejtettem, hogy ma vizsga lesz – csapok a homlokomra. – Szétáll a fejem a sok információtól.

- De te így is jó vagy spanyolból, lefelelsz négyesre, de az ötöst is megkockáztatom. Sőt, a tanár megkéri, hogy állj be helyette vizsgáztatónak – lök oldalba játékosan Hailey. Elnevetem magam, miközben a fejemet rázom a kijelentésére.

- Ma megyek a modellügynökséghez, semmi időm nem volt átnézni a tételeket. Egész délután anyával különböző szögekből fotóztuk az arcom, miközben grimaszokat vágtam, hogy egy kicsit tapasztaltabban menjek oda – sóhajtok fel, majd megkerülve a szállingózó diákokat, elindulunk a második emeletre, az adott termeink felé.

- Tényleg! Mesélted, hogy ma mész! – csillannak fel a szemei a mellettem lépkedő lánynak. – P, nem azért mész oda, hogy ne tudjanak neked tanítani semmit. Azért mész oda, hogy fejlődj. Ha felkerestek, akkor az nem véletlen volt, hisz látják, hogy amatőr vagy, és bármit ki lehet belőled hozni. Minden rendben lesz, nekem elhiheted. Ha pedig nem, akkor elhalasztják a következő Vogue címlapján szereplő modellt. Nagy hiba lenne.

Hailey szavai nyugtatóan hatnak rám. Elmosolyodom és amikor felértünk a második emeletre, felé fordulok.

- Ez sokat jelent nekem – mondom. – Tényleg, köszönöm, hogy itt vagy nekem!

- Na, ne rinyáljál nekem, mert még a végén elérzékenyülök! Inkább készülj fel a negyedik óra spanyol vizsgára – böki meg a vállam, majd magamhoz húzva, nevetve megölelem a bohókás lányt. Hailey viszonozza az ölelésem, majd ő is, és én is elindulunk az adott tantermeink felé. Történelemmel kezdem a napot, ami nem a legszerencsésebb, de legalább van időm felkészülni a spanyol órára. Így hát a töri órán a hátsó padban, a tételeimet olvasgatva, töltöm el az unalmas perceimet.

Lindsey Hale, az egykori legjobb barátnőm, ugyanúgy egyetlen egy pillantással sem méltat egésznap, de ez nem is baj. Az a probléma, hogy a nap folyamán nem egyszer hallom a nevemet a szájából, miközben valamelyik barátnőjének sutyorog a fülébe. Nevetségesen viselkedik. Lassan három hét telt el a buli óta, és még mindig ő játssza a megsértődöttet. Ő volt az aki csókolózott Michaellel, és nem én Calummal. Én csak negyed óra erejéig lógtam együtt a fiúval, akivel akkor maximum öt szót, ha válthattam. Ez a legdühítőbb dolog az egészben.

lonely heart ↳ cth | ✓Where stories live. Discover now