Lindsey Hale
Remélem tudod, hogy ezt nem fogom szó nélkül tűrni. Nem tudom, mi vitt rá arra, hogy ráhajts, főleg a bulin történtek után. Azt hittem, hogy van egy kis eszed, de sebaj Peach... Ismersz, és te is tudod, hogy édes a bosszú. ;)Megkérem Haileyt, hogy engedjen ki a boxból, mire felállok, és az üvegajtó felé veszem az irányt. Hailey a nevemet kiáltja, Jay még utánam is fut, de aztán meghallom Calum hangját. A fiú lecsitítja a barátaimat, és utánam ered. Lenyomom a kilincset, kirántom az ajtót, és kilépek a hűvös levegőre. Persze, csak egy farmer dzseki van rajtam, így összehúzom magamon, hogy kevésbé remegjek majd a Wendy's falához simulok, miközben megpróbálom lenyugtatni magam. Végül is már Calum és Hailey is tudja, hogy szerelmes vagyok Michael Cliffordba, akkor miért lenne gáz, ha az egész suli megtudná, beleértve Michaelt is? Egy baráti társaságban evezünk már, csak nem lenne olyan kínos. Ha Lindseynek eljár a szája, simán letagadhatom, és hazudhatom, hogy nem is igaz amiket ő állít rólam. Egyre hevesebben kapkodom a levegőt, a kezeim remegnek az idegtől, és érzem, hogy rosszul leszek. Sosem szerettem a középpontban lenni. Világéletemben egy visszahúzódó lány voltam, aki Lindsey hatására kezdett kibújni a bőréből. Ha ő nem lett volna, maradok olyan amilyen voltam. Sok mindent köszönhetek neki, de most ezáltal sok mindennel el is ronthatja a gimnáziumi hétköznapjaimat. Nem, nem, ilyen nincs! Nem tenné meg!
- Peach! Peach! Figyelj ide rám! Kérlek figyelj rám! – érzem Calum érintéseit a remegő kezeimen. Hallom a hangját, mégsem tudom befogadni az információt. Az egész testem rázkódik, nem tudok figyelni rá. – Peachy, kérlek szépen! Vegyél nagy levegőt! P! – hosszú ujjai az arcomhoz érnek, és az államnál fogva magára vezeti a tekintetem. Ahogy belenézek sötétbarna szemeibe, kiszakadok a hangos, marcangoló gondolataimból, és érzem, ahogy a könnyeim lefolynak az arcomon. Hood azonnal letörli őket, magához húz, erősen ölel, miközben apró nyugtató szavakat suttog bele a fülembe.
- Calum... Michael meg fogja tudni – nyögöm ki akadozva. A fogaim összekocognak, de nem tudom eldönteni, hogy tényleg fázok, vagy az idegtől remegek még mindig.
- Nem fogja megtudni, Peach. Ha Lindsey még el is kürtöli az egész sulinak, akkor sem fognak hinni neki. Teszek érte, hogy ne higgyenek – nyugtat meg. – Ezt meg vedd fel, mert megfagysz – mondja, és lekapja magáról a csapatának az egyen dzsekijét. A vállamra teríti, mire belebújok a vastag anyagból készült ruhadarabba. Hirtelen megcsapja az orromat, a tipikus Calum illat. Összehúzom magamon a dzsekit, ami jóval nagyobb rám, de legalább el tudok benne bújni.
- Simán kinézem belőle, hogy elküldd valami képernyőfotót a gimink pletykás instagram oldalának. Michael gáznak fog tartani, te pedig emiatt el fogsz dobni.
- Attól még Lindsey nem szállna le rólam, csak megkapná azt amit akar, Peachy. Meg miért is dobnálak el? Mondtam, hogy ez már rég nem arról szól.
- Calum, nem vagyok hülye. Tudom, hogy azért ez is benne van a dologban – nézek fel rá.
- Mindegy, ez szerintem nem a legmegfelelőbb alkalom, hogy ezt megvitassuk – zárja le az érzékeny témát ennyivel. Magamban felnevetek. – Figyelj rám Peach! Most hazaviszlek, hétvégén pedig kigondoljuk, hogy mit fogunk lépni Lindseyre, már ha tényleg fog valamit csinálni. Sokat beszéltetek Michaelről üzenetben?
- Beszéltünk róla párszor, de akkor sem olyanokat. Meg pár veszekedésünk után, annyira felkapta a vizet, hogy kitörölte az összes üzenetváltásunkat a szemeim előtt, mert annyira összekaptunk.
- Jobban mint azon a bulin? – húzza fel a szemöldökét Calum. – Lehet, hogy azon az estén is kitörölte.
- Attól félek, hogy valami használható anyagot akkor is keresne, ha az életén múlna ez. Nagyon idegesíti, hogy jóban lettem veled – forgatom meg a szemeimet. Tudtam, hogy ebből semmiképp nem fog semmi jó származni nekem. Fenyegetés, kamu barátság, játszadozások, hazugságok, és most még Lindsey is bekavar a képbe.
YOU ARE READING
lonely heart ↳ cth | ✓
Fanfiction"nem a szerelem könyörtelen, mi vagyunk azok. a szerelem nem játék, mi csináltunk játékot belőle." [befejezett] brabesz©2020