15.

815 60 78
                                    

"Michaelben csak görcsösen kapaszkodni próbálsz, mint egy utolsó remény szál, csak nehogy véletlenül magadnak is be kelljen vallanod az érzéseidet Hood iránt..."

Hailey szavai csengenek a fejemben szombat óta. Ez az aprócska gondolat feketítette be az egész vasárnapom, és nem hagyott nyugodni.

Szerelmes lennék Calumba?

Miközben ezen gondolkozok, észre sem veszem, hogy apa leparkol a suli előtt. Mivel hétvégén magam alatt voltam, és ezt a családom is észrevette, ma édesapám hozott el suliba, hogy a kedvemben tudjon járni. Megköszönöm neki a fuvart, az arcára nyomok egy puszit, majd egy mély levegőt veszek, és kipattanok az ülésről. A vállamon pihenő táskám pántját szorongatom idegességemben, és közben kikerülöm a parkoló kocsikat, hogy a gimi kapujához férkőzhessek. Egy csapat kan társaság már ott szívja a napi első cigarettáját, de csak egy pillantásra méltatom őket, hogy meg tudjak győződni Calum jelenlétéről. Szerencsére nincs ott, szóval leszegett fejjel lépem át az iskola kapuit.

- Na, itt a nagy hősszerelmes – egy mondatot sikerül kihallanom a hátam mögött lévő sutyorgások közepette. A szemeimet forgatom, de nem mondok semmit. A mai nap legfőbb feladata, hogy túléljem ezt az egészet. Utána csak lecsillapodnak a kedélyek. Azt hiszem...

Második óra előtt, ami a spanyol, a szekrényemhez indulok, hogy kipakoljam az első órai matekhoz tartozó könyveimet. Hailey és Jayden csak most érkeznek meg az iskola épületébe, ugyanis elmaradt az első órájuk. Így ez azt jelenti, hogy Calum is hamarosan fel fog bukkanni, ami pedig ahhoz vezet majd, hogy beszélni akar majd velem. Szuper! Épp bevágom az utolsó füzetemet is a szekrénybe, amikor Hailey feje bukkan fel előttem. Megnyugodva mosolyodom el, és becsapom a kis ajtót.

- Mizu?

- Mindenki rólad pofázik, meg Michaelről – mondja köszönés nélkül a lány. A spanyol füzetét szorongatva, kémleli az arcom. Kétségbe van esve. Üdv a klubban Hailey, mert én is!

- Na, ne mondd – nevetek fel kínomban. – Ennél csak szarabb lesz.

- Nem hiszem, hogy ennél lejjebb süllyedhetnének ezek az idióták, hisz már Hood nevét sem egyszer hallottam a folyosón.

- Mit mondanak? – kérdezem, miközben elindulunk a nyelvi termünk felé.

- Hát, hogy kioffoltad. Hogy Michael jobb nála, hisz azért voltál Calummal, hogy Clifford közelébe férkőzz. Calumot egyetlen egyszer sem offolták ki, és most mindenki azt hiszi, hogy ez történt.

- De hát szó sem volt itt kioffolásról! – csattanok fel. – Jelét sem adtam arra, hogy Michael jönne be, mindig azzal az idióta Hooddal voltam, sőt még smároltam is vele mindenki szeme láttára! – kelek ki magamból. Már csak azt veszem észre, hogy mindenki engem méreget a folyosón. Ciki.

- Mit néztek, faszfejek? Talán valami nem tetszik? – kiabálja Hailey a diáktársainknak, mire megragadom a kezét, és inkább behúzom a spanyol terembe. Még szerencsére senki sincs bent rajtunk kívül. – Ezeknek a fejét egyszerre kéne belenyomni a betonba, aztán addig verni őket, míg...

- Sh! – csitítom le a lányt, aki épp azt imitálja, hogy hogyan fogná meg a fejüket egyeseknek, és miket tenne velük. – Két nap és jön egy újabb pletyka, aztán elfelejtenek – nyugtatom Haileyt, meg persze saját magamat is ezzel. Hailey mintha nem is foglalkozna azzal amit mondok neki, helyette a telefonjával kezd el babrálni. A szemei pillanatokon belül kerekednek a kétszeresére, és azonnal felém nyomja a készüléket. Elveszem tőle a telefont, és elolvasom a Jaydentől kapott sorokat.

JAY
Calum megverte valamelyik évfolyamtársunkat az udvaron

HAILEY
Gyere fel a terembe

lonely heart ↳ cth | ✓Where stories live. Discover now