- Linds... – sóhajtom, miközben átfordulok a másik oldalamra, hogy a barátnőm felé nézhessek. Lindsey épp telt ajkait keni a vörös színű folyékony rúzzsal amit még tőlem kapott névnapjára egyszer.
- Mondd – hümmögi és tovább sminkelgeti magát az asztalánál ülve. Linds szobája felér akár három szoba nagyságával összesen, ami miatt irigykedem is. Tökéletes élete van, kívülről nézve mindenképp, de ezek mellett csak én tudom, hogy milyen is a családi háttere valójában.
- Michael ott lesz a nyár zárón? – tovább nézem a sminkelő barátnőm, aki hirtelen felpattan és eltűnik a gardróbjában. Onnan kiált vissza nekem.
- Még mindig nem tudom mit eszel azon a fiún már elsős korunk óta – hallom ahogy nevet, emiatt forgatom a szemeimet. – De igen, babám, ott lesz. Végre itt az idő, hogy becserkészd! – jön ki hozzám és ledob három ruhát a francia ágyára.
Lindsey Hale és én sok mindenben különbözünk, de hát az ellentétek eléggé egyértelműen vonzzák egymást. Linds egy elég kihívóan öltözködő és viselkedő lány, talán pont ezért is szeretem ennyire. Én a gimis éveim kezdete előtt, világéletemben inkább a visszahúzódó lányok táborát erősítettem a jelenlétemmel, de ez megváltozott amikor Linds a barátom lett. Nyilván még mindig nem viselkedek úgy mint ő, hisz hogy is mondjam... Linds egy pasifaló, belevaló csaj, de ezt nagyon bírom benne. Képes leállni a konyhásnővel veszekedni ha kell, kiáll mellettem és még a bulikba is elrángat. Na meg bíztat Michael Clifforddal kapcsolatban, aki a gimi felsőbb rangú csapatába sorolható, de sokak közül ő a legnormálisabb srác. Viszont Linds képes leszólítani egy olyan fiút aki tetszik neki, míg én csak tisztes távolságból figyelem az illetőt. Történetesen Michaelt aki eszméletlen nagy crushom, elsős korunk óta.
- Tudod, hogy én nem te vagyok – válaszolok, és nézegetni kezdem a három ruhát amit elém dobott. Lindseyyel egy a méretünk, vagyis nekem a mellbőségem kicsivel nagyobb, de általában beleférek a ruháiba.
- Válassz! – sürget. Mindegyik ruha elég kihívó, de végül az egyik fekete egybe részest választom magamnak, aminek kevésbé van kivágva a mell részénél. – Gondolhattam volna – néz rám gyanakodóan, mire neki vágom az egyik párnát. Linds egy vörös bőr szoknyát húz fel magára, ami illik a szintén vörösben pompázó ajkaihoz, és ahhoz felvesz egy fekete mélyen dekoltált felsőt. Lassan indulnunk kéne a nyár utolsó házibulijába, ahova mindketten hivatalosak vagyunk. Lindsey csak is egy dolog miatt megy. Hogy megszerezze magának a suli legnagyobb szoknyapecérjét, Calum Hoodot. Nos, ha a barátnőmnek az esetét kéne jellemeznem, akkor ezekkel a szavakkal tenném: magas, kellőképpen izmos, sötétbarna haj, barna szemek, tetoválás. Lerövidítve Calum. Mindig is a Hood fajta pasikat vonzotta maga mellé. Viszont Calumnál akárhányszor bepróbálkozott mindig piros lapot kapott. Fogalmunk sincs, hogy őfelsége Calum Hood, aki minden lány bugyijába beszeretne kukkantani, miért nem érdeklődik egyáltalán Lindsey Hale felé. Reméljük, hogy a ma esti bulin fény derül a nagy titokra, vagy esetleg Linds bugyiját is meglátogatja, ahogy a barátnőm mondaná. Így hát, hogy mihamarabb kiderítsük, elkészülök a bulihoz megfelelően és a telefonomat a zsebembe belecsúsztatva, elindulunk gyalog az egyik osztálytársunk házában megrendezendő buliba, ahonnan már így is elkéstünk. Peter szülei nyaralni vannak a Bahamákon, amin amúgy meg sem lepődök mert egy tehetős családnak látszanak. Linds a "gazdag negyedben" lakik, így nem kérdés, hogy Peterék rezidenciája mondhatni közel található a Hale lakáshoz. Ahogy sejtettem öt kerek perc elteltével megtesszük az utat, amit mondhatni futólépésekben szeltünk át. Ilyen az, ha magasabb barátnőd van akinek a kétszeres hosszúságú a lába mint a tied. Na de nem baj, megszoktam.
A ház nagy. Vagyis inkább óriási. A fehér kerítésnél lévő kaputelefont megnyomjuk, ami azonnal engedi is, hogy bemenjünk. Pedig azt hittem, hogy a nagy hangzavartól senki sem fog beengedni minket. A kavicsokkal kirakott kis úton át megyünk el a ház barnára festett kétszeres nagyságú ajtajához. Most mondom, hogy ez az ajtó, ami többet ér mint az egész életem, a buli végére le lesz hányva. De ne nekem legyen igazam. Ahogy belépünk a nagy előtérbe a kaputelefonhoz kapcsolódó résznél egy kis csaj áll.
YOU ARE READING
lonely heart ↳ cth | ✓
Fanfiction"nem a szerelem könyörtelen, mi vagyunk azok. a szerelem nem játék, mi csináltunk játékot belőle." [befejezett] brabesz©2020