..
Hodhi celsat e shtepis ne tavolin, hoqi takat , zhveshi rrobat e u drejtua drejt banjos .
Kishte nevoj per nje dush teper te gjat .
Te mbyllte syt , te qetesohej . Akoma ndjehej e tmerruar nga cfar kishte ndodhur me par .
Hapi ujin nga i ftohti dhe e la te ridhte pa ndalim . U zhyt brenda e mishiu u be kokrra nga i ftohti , zemra filloi ti rrihte me shpejtesi . trupi i dridhej e filloi ti mpihej , derisa u mesua me ate te ftoht e filloj te qetesohej , rrahjet e zemres nuk po ndjeheshin me si ne fillim , trupi i ishte ber i zi .Mbylli syt , mori frym thell e u zhyt brenda ne vask . Truri filloi te qartesonte cdo gje , menyren sesi ai kishte vrapur drejt saj ,nga ana tjeter qe ishte kur kishte par makinen , Kur e kishte terhequr fort per ta shpetur . Pastaj kur degjonte zhurmat e plumbave , xhamat qe thyheshin e me pas perqafimin qe i kishte dhen ne fund . Si ta merrte ate perqafim ? Ndoshta e kishte gjykuar gabim . Nuk mund te ishte aq i keq ose i padurueshem apo jo ? Ne fund te fundit ai i shpetoj jeten .
. Truri ndaloi te funksionuari , e fryma qe po i merrej brenda ne uje , kapi fort anesoret e vaskes e u ngrit gjysem trup duke u kollitur pa ndal , ashtu vazhdoi per disa sedonda derisa fryma filloi ti normalizohej .U mbeshtet mbrapa e fiksoi syt ne nje cep te tavanit . Uji ftoht nuk po i bente me pershtypje , vetem fyti qe i jipte pa djegije nga uji qe kishte pir por gje qe do kalonte . Ne fund te fundit cdo gje kalon .
Ndenji edhe per shum gjat ne ate vaske me uj te ftoht .Saqe kur hodhi syt nga ora kishte shkuar 9 . Kishte ndenjur plot 40 min .
Beri te ngrihej por kembet veshtir se i bindeshir , ishte npire duke ndenjur aq gjat ne nje pozicion .
U ngrit me veshtirsi , mblodhi trupin me nje peshqir te madh edhe floket i rrethoi me nje peshqir tjeter .Tashme po fillonte te merdhihte , shkoi ne guzhine e vendosi te bente nje cokollate te nxeht . Kishte nevoj per dicka te ngroht pas atij dushi akull .
Nderkoh qe behej cokollata shkoi te vishte dicka .Mori nga sirtari i saj i mir sistemuar nje pal te brendshme mente me dantelle e siper veshi nje fustan sportiv ne ngjyr te bojqillte ,te gjer deri posht gjynjeve . Thavi floket e saj te gjat e i kapi topuz te crregullt ne mes te kokes . U pa njeher ne pasqyr , ishte gjall kaq mjaftonte apo jo ?!
Ne mendje i erdhi ai , cfar do jet duke ber vall ? Jo se i interesonte por thjesht i detyrohej nje" faleminderit " . Megjithse ajo e thene tek dera ishte pak e larget .
Mori cokollaten e saj e hodhi ne filaxhin e preferuar ne ngjyr toke e u drejtua drejt ballkonit . Pa nga xhami ate i cili ishte mbeshtetur tek ballkoni e shikimin e kishte te larget . U kthye dhe njeher ne guzhine dhe i pergatiti nje cokollat edhe atij . U drejtua drejt ballkonit , e u mbeshtet ne cep . Hodhi syt njeher nga ai , i cili akoma shikim e kishte larg e me pas larg ne erresir , ku tashme dukej hena e rrethuar nga yjet .- Pamje qetesuesi apo jo ?
Theu heshtjen mes tyre .Duke kthyer koken nga ai . I cili reagoj shpejt .
- Nuk te vura re . Ke shum ketu ?
- Jo sa erdha .Merre .
Zgjati drejt tij cokollaten , e ai po e shikonte cuditshem . ( Nuk esht helm )
Buzeqeshi leht . E ai qeshi pas saj .Mori goden me cokollat e u drejtua drejt saj duke i kthyer kurrisin henes .- Faleminderit komshie
Ngriti goden e buzeqeshi , Duke kthyer nje gllenk nga cokollata .
Beri sikur nuk e degjoi ate " komshie " sa do mund te ishte dicka komike . Nuk duhej te miqesohej me te . Nuk kishte nevoj per miq apo shok sepse te gjith largohen ne nje moment . E ne fund jemi gjithmon me ato qe mbesim , e ia fillojm serisht nga zero ,. Keshtu nuk kishte nevoj per tu miqsuar me dike qe nje dit te bukur do largohej .- Faleminderit ty , me shpetove jeten .
Doli ne tem pa ia kushtuar vemendjen asgjeje tjeter . Sikur u rehatua pasi i tha ate . U ndje me e qet .- Ke hyr ne borxh tani avokate
Qeshi , pas nje buzeqeshje te let duke i len te kuptohej qe " ska gje " per falenderimin e saj .- Mendoj qe u shlym me nje cokollat ?
ia ktheu serioze ne form humori ajo .- A jo , kjo esht per filxhanin qe theve komshie .
I shkeli syrin ai , e me pas neutralizoj fytyren serioz si ajo .- Nuk do ndalosh asnjeher apo jo ?
- Nese ndaloj a thu do ta shikoja kete fytyren tende duke buzeqeshur ?
Uli koken , e buzeqeshi , ne te njejtin second u kthye seriozitetit te saj .
- Mendoj qe kaq mirsjellje mjafton apo jo ?Mos mendo qe kam mbaruar me ty
- U habita dhe me kaq . Perkundrazi tani filluam . Faleminderit per cokollaten .
Pa dhe nje her drejt saj e me pas u largua brenda . Duke e len te vetme ne erresir .
A thua ishte errsir jasht aq sa ishte ne shtepin ose jeten e tij....
Ohh vet zemra e tij ishte me e erret sa erresira . Me e erret sa vet terri ...
Por vec erresires mund tia tregonte ter ate terr .U fut ne ate dhom ku vec muret e dinin cfar do behej .
Perplasi sa mundi deren pas tij . E u zhduk ne erresir , e cila perpiu silueten e trupit e asgje nuk po dukej e as po ndjehej gje . Pastaj serisht e njejta gje te thyera , te perplasura zhurma te veshtira . E ter shtepia ishte si ne terr , cdo gje brenda e mobiluar bardh e zi . Per te ,dy ngjyra kishte , Nje an ishte e bardh e nje an e zeza . Si e mira dhe e keq nuk kishte rrug te mesme per te .
Nuk kishte ndoshta kishte po ose jo .I till ishte ai .
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...