35.

437 40 1
                                    

..

Rezet e para te mengjesit depertuan ne dritare duke i prishur gjumin . Levizi pak ndjehej e lodhur , e keputur , uli koken edhe ishin akoma te zhveshur , dora e tij vazhdonte ta shtrengo si gjithnje rreth belit , buzeqeshi .
Me pas kujtoi te mbremshmen kafshoi ngadal buzen . Kishin kaluar nje nat te mrekullueshme . Madje edhe tani qe e kujtonte ndjente disa flutura ne stomak .

Largoi doren e tij ngadal qe menyr qe mos ta zgjonte e me pas u largua te bente nje dush . E ndjente trupin e derrmuar .
U pa ne pasqyr e shenjat qe i kishte len mbrem ishin akoma aty . U fut brenda ne vaske e la ujin ti rrithte ne trup . Mbylli syt e kujtoi serisht cdo moment cdo prekje .

Levizi doren neper krevat e duret spo e kapnin trupin e saj . Hapi syt ngadal ajo nuk ishte ne krevat . Ndoshta ishte merzitur edhe ishte larguar ? Ndoshta ishte penduar .U ngrit gjysem trup e me pas ndjeu zhurmej e ujit . Nuk kishte ikur po bente nje dush . Buzeqeshi pra cdo gje ishte ne rregull .

U shtri serisht duke menduar per cka ndodhi .
Ajo ishte kaq e mira , i kishte shijuar kaq shum trupi saj . Asnje femer nuk e kishte ber te ndjehej ashtu . Kishte zoteruar cdo pjes te trupit te saj cdo milimeter .

Priti disa minuta e me pas u ngrit duke iu afruar deres se banjes trokiti dy her derisa zeri saj i ngjirur u degjua nga matan deres .

- Eja

E kishte degjuar gabim apo ajo i kerkoi te futej brenda . Ndenji edhe pak spo dinte cte bente .Me pas uli dorezen duke u futur brenda . Ajo ishe e shtrire ne vaske trupi saj i lakuriqe ishte ber njesh me ujin .

- Jemi mir Ria ? - pyeti per tu siguruar. Nuk donte ta lendonte . Ishte kaq e brisht e pafajshme .

- Po , eja brenda mjaft qendrrove ne der - i hapi pak vend ne vask qe te futej edhe ai . Nuk donte te fliste me mir te rrinin ne hedhtje sesa te flisnin nuk kishin cte thoshin . Kishin ber dashuri por nuk ishin asgje . Cfar te quhej kjo e tyre ?! Keshtu zgjodhi heshtjen. Ndonjeher heshtja flet me shum se fjalet .

U fut ne vaske e ajo e rrethoi nga beli me kembet e holla , e i kaloi duret nga qafa .
Ai e terhoqi nga vetja duke e perqafuar . Vendosi buzet ne qafen e saj duke e puthur .
E vazhdonte ta mbante shtrenguar ne krah .

-Deshiron te flasim Ria ? - pyeti pran veshit te saj duke i ledhatuar shpinen me gishta .

- Me pelqen me shum nese nuk flasim Sebastian .- ia ktheu me ze te ngjirur duke futur koken ne gushen e tij .

- A mund tme thuash qe je mir te pakten te dhemb gje ?

- Jam shum mir tani mos me pyet me

-Ne rregull pra - i kapi mjekrren e i puthi buzet mishtore . Shija qe i jipnin e eksitonte , menyra si ia kthente ajo ishte terheqese. Me pas u shkeput .

Hodhi pak shampo ne duar e u rrotullua pas shpines se tij .
Po shikonte e hutuar shpinen e tij e cila ishte gjith shenja te cara , qepjeje . U shokua cfar i ka ndodhur cfar jan tgjith ato shenja . Si nuk e kishte ven re mbrem .
Tani e kuptoi pse nuk ndrrohej asnjeher pran saj .

- Cfar te ka ndodhur Sebastian ? - vendosi duart ne shpinen e tij duke i prekur shenjat e trupi tij u drodh . U largua qe mos ta prekte me dora saj .

- Me mir jo Ria - Beri te dilte nga uji .
por ajo e kapi nga dora .

- me lejo thjesht ti shoh te premtoj nuk do ti prek e as nuk do te pyes nese ti nuk do - e terhoqi doren e tij e ai pranoi te ulej serisht .
Ajo nuk po e prekte me lekuren e tij thjesht po e shikonte e shokuar . kush ja kishte ber te gjith kte . Cfar mostre duhet te ket qen nje njeri pa shpirt .

E dinte qe ne momentin kur kishte ber dashuri me te , qe ajo do ti shikonte ato shenja . Nuk mund ti justfikonte apo mbulonte me . Ishte e verteta tij , ato ishin pjes e jetes se tij ai nuk mund tis fshihej me asaj . Kishte pritur qe ajo te trrembej ose ndoshta te mos donte ti shihe , ne fund te fundit shpatullat e tij ishin plot shenja nuk do ti vinte faj nese sdo ta pelqente por jo ajo i kishte prekur ajo ishte ndryshe . Me te ndjehej vetja , ishte gati ti tregonte cdo gje asaj , gje kjo qe me femrat e tjera nuk do ta bente kurr . Ajo i jepte siguri.

- Cfar jan Sebastian? - pyeti me gjysem zeri . Donte te dinte per jeten e tij por nese sdo fliste do ta kuptonte . Cdo njeri ka sekretet e veta .

- Shenja rripi - zeri i doli i ftoht , i larget .

Oh zot i madh " mendoi me vete - A mund ti prek - deshironte ti prekte edhe pse i kishte premtuar qe jo . ( Po ) ishte pergjigjur me gjysem zeri .Nuk ishte i sigurt nese donte vertet qe ti prekte apo plag . Dora saj e lemuar kaloi siper tyre si nje pupel e ai shtrengonte dhembet , shpatullat . Lekura e saj e but sikur mbushte ato shenjat . Ngadal filloi te lironte shpatullat e te ndjente prekjen e saj . Ishte sikur ti sheronte cdo plag sa her e vendoste doren ne ato shenja .

Deshironte kaq shum ta dinte se kush ia kishte ber ate gje por nuk mund ta pyeste per dicka te till . Do priste qe tia tregonte vet kur te ndjehej gati . Ai e kishte lejuar mjaft edhe kaq . Ledhatonte shpinen e tij e ai dalngadal po relaksonte trupin po i dorzohej asaj . Mbeshteti trupin tek i saji e ajo i kaloi duret nga floket duke e ledhatuar .

Mbylli syt

I psheretiu me ze te but , nderkoh qe gishtat i nderthurte me floket e zinj .
Ishte shtrir mbi te , e po shijonte ate moment . Ku kishte qen me par kjo vajz ishte si nje sheronjese per shpirtin e tij te mplakur .
Ishte si engjell i ren nga qelli posacerisht per te .

- Ah sikur te ishim njohur ne rrethana te tjera Ria - psheretiu me ze te but .
Sa shum gjera do ishin ndryshe sikur te ishin njohur ndryshe . Sdo ishte i detyruar ta genjente as ti mbante gje te fsheht .Por cte besh keshtu paska qen e shkruar per ta.
U mbeshteten e dy tek njeri tjetri e po shijonin ujin e nxeht qe mbulonte trupat e lakuriqt .

E TIJA...Where stories live. Discover now